Skocz do zawartości
Maciej Koper

Philips PUS6401 TEST Android TV Ultra HD 4K

Rekomendowane odpowiedzi

Mam wykupione ubezpieczenie i byc moze z niego skorzystam. 

Mam jeszcze pytanie odnosnie hdr czy ten model ma juz oprogramowanie wspierajace ta funkcje czy trzeba jeszcze czekac 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, marcinhary1 napisał:

(...) odnosnie hdr czy ten model ma juz oprogramowanie wspierajace ta funkcje czy trzeba jeszcze czekac 

Ten model posiada slabiutki panel IPS o bardzo niskim kontraście i niskiej max. jasności przez co w ogóle nie nadaje się do HDR, bez wzgledu na to czy umie przyjąć i zdekodowac taki sygnał czy nie. To takie male klamstewko Philipsa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie czekam na serwis w zwiazku z efektem brudnej matrycy , na infolini powiedzieli , ze efekt ten nie moze wystepowac kazali przyslac zdjecia i  zadecydowali ze przysla serwis zobaczymy co z tego wyniknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używam ten model telewizora już miesiąc i mogę parę zdań powiedzieć. Jestem laikiem jeżeli chodzi o telewizory i nie obchodzi mnie input lag , rozmycię, taka a taka czerń. Przez kilka miesięcy używałem zwykłego telewizora crt i dla mnie taki telewizor to już jest duży przeskok. Tym bardziej że jestem gadżeciaż i Android tv i parowanie ze smartfonem i laptopem i tabletem do tego myszka klawiatura + pad od xbox lub PS4 robi robotę . Zainstalowane Kodi wszystko fajnie śmiga . Ogólnie to polecam każdy model z Android tv czy to Philips czy Sony tym bardziej że jest ciągle rozwijany Android ,już w ciągu miesiąca miałem dwie aktualizacje. No nie wiem mam zwykły dekoder z Orange nie mam konsoli także nie potrzebne mi 4k czy inne hdry. Polecam i tyle. Ale jeszcze pytanko czy wie ktoś może czy do tego modelu będzie pasował pilot z klawiaturą Qwerty od modelu pus6561

Dla Hejterów i pseudo mądrali co sobie tasuja berło przed super telewizorem 4k full HD hermam skany i maile (odnośnie telewizora Philips49 pus 6561 który się zepsuł w sklepie i oddałem na gwarancji i musiałem kupić model niższy czyli49pus 6401 który też się okazał zepsuty )które pisałem ze sklepem Euro RTV AGD którego szczerze nie polecam . Mam nowy i nie wiem ile pochodzi póki co jestem zadowolony bardziej z Androida niż z TV .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chciałbym się dołączyć do tematu.  Telewizor posiadam od 2 miesięcy! (szok!! i już zaczynają się problemy).

  • Ostatnio zauważyliśmy plamy na matrycy (zdjęcia dodałem w załącznikach). Są to szare plamy pod panelem LCD - których nie da się usunąć, a są irytujące i bardzo przeszkadzają podczas oglądania TV. Czy ktoś z was miał taki problem, albo ma ? Czy to jest jakaś wada produkcyjna ? Czy ktoś próbował na tej podstawie wymieniać telewizor na nowy albo próbował odzyskać pieniądze?
    Pytam ponieważ nigdzie, nie widziałem informacji ze strony PHLIPSa - że coś takiego może mieć miejsce.
  • Kolejnym problemem jaki się pojawił - to sporadyczne resety podczas oglądania.

 

16683252_1239137992834105_2125409796_n.jpg

16699930_1239138046167433_747267042_n.jpg

16731705_1239138106167427_1212995827_o.jpg

16734910_1239137939500777_1537576204_o.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie czekam na serwis w zwiazku z efektem brudnej matrycy , na infolini powiedzieli , ze efekt ten nie moze wystepowac kazali przyslac zdjecia i  zadecydowali ze przysla serwis zobaczymy co z tego wyniknie.

Ja mam ten sam problem w poniedzialek ma do mnie przyjechac serwis ,zobaczymy co zrobia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2017 o 18:28, marcinhary1 napisał:

Ja mam ten sam problem w poniedzialek ma do mnie przyjechac serwis ,zobaczymy co zrobia.

dziękuję Ci za odpowiedź.

Po jakim czasie pojawiły się u ciebie zabrudzenia, i w jakich miejscach i jak duże one były.
Czekam na twoją odpowiedź ... co Pan serwisant wymyślił w temacie :). Spróbuj go podpytać skąd to się bierze ... w jaki sposób dostają się tam jakieś paprochy i czyja to wina :) ?
Smogu w powietrzu :D, czy może wina Tuska :P.

I czy u nich będzie tak samo to wyglądać jak w samsungu:
http://www.komputerswiat.pl/artykuly/interwencje/2015/04/interwencje-serwis-probuje-naciagac-samsung-sie-tlumaczy.aspx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwisant to może sobie mówić że TV do wymiany, a mik Radom swoje i stwierdzi że TV mieści się w normie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2017 o 20:33, marcinhary1 napisał:

Serwisant zabral telewizor do serwisu, stwierdzil tylko , ze ekran ewidentnie do wymiany .Zobaczymy co bedzie.

 

Witam kolegę... coś wiadomo w temacie. Coś dzieje się u ciebie ?

Zgłosiłem reklamację plamy na matrycy oraz sporadyczne resetowanie. U mnie stanęło chwilowo .. Pani poprosiła o zdjęcia matrycy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam również taki sam model tv.Zgłosiłem reklamację po przyjeżdzie serwisanta odpowiedż była kurz na matrycy wewnątrz,odesłano do serwisu Mik Radom czekam od 14.lutego dzisiaj skontaktowałem się z nimi i powiedzieli mi że otrzymam nowy telewizor .U mnie też były plamy na matrycy ,to chyba jakieś wadliwe matryce z tego co tu widać to problem nie dotyczy jednej osoby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Telewizor wrocil z serwisu jak sie okazalo wyczyscili matryce z kurzu ktory pojawil sie wedlug nich z winy zanieczysczonego powietrza , smiech na sali i porazka efekt ten morze powracac poniewaz taka jest technologia . Na infolini philipsa powiedziano mi ze pierwsze czysczenie jest bezplatne producent laskawie wyciaga reke do klienta ,nastepne juz platne ponad 200 zl???? .Mam wrazenie ,ze efekt ten z powrotem wraca  . Jeżeli zaobserwuje powracajacy problem  nie odpuscze nie bedzie Philips albo raczej TP Vision robil z klientow idiotow .

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

Swojego Philipsa 43PUS6401 posiadam od lipca 2016 i ostatnio zauważyłem cienkie poziome paski szerokości około 1 piksela występujące na całym ekranie od góry do dołu :/. Najbardziej jest to zauważalne na kanałach HD. Występuje to wszędzie: podczas ogladania telewizji, sygnału z hdmi czy w aplikacjach, np. youtube. Najbardziej jest to widoczne na statycznych obrazach i na twarzach szczególnie na kanałach HD. Z większej odległości nie widać aż tak tego. Załączam zdjęcia na których jest to pokazane, jednak telefonie udało się uchwycić to dopiero na zbliżeniu (zdjęcia nie oddają nawet w połowie tego jak to wygląda). Zastanawiam się nad oddaniem telewizora na gwarancję, jednak czytając relacje innych użytkowników o ich telewizorach po powrocie z serwisu jestem pełen obaw.

IMAG3144.jpg

IMAG3145.jpg

IMAG3146.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda po prostu na matrycę w TV. Chyba nie oglądasz go z 15 centymetrów, tak jak zrobiłeś zdjęcia? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Honzik po pierwsze się nie przejmuj. Po drugie jest pewnie tak jak Maciej wyżej napisał. Po trzecie Philips/TPV ładuje do swoich budzetowych tv tak dziadowskie matryce, że po serwisie gorzej nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie robiłem z 15 cm bo telefon dopiero to wyłapywał, normalnie to widać z większej odległości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czy ktoś z użytkowników Philipsa 6401/12 spotkał się z poniższym problemem:

Podczas ruchu obiektów na pierwszym planie pojawiają się wokół nich dziwne piksele

Do złącza HDMI 1 podłączona jest konsola PS4.
 
Do złącza HDMI 3 podłączony jest dekoder NC+
 
Wciąż, niezależnie od źródła, widoczne są piksele wokół obiektów na pierwszym planie. Co więcej, podczas odtwarzania nagrania z aplikacji youtube, efekt jest identyczny. W tym przypadku źródło nagrania nie pochodzi z żadnego ze złączy HDMI.
 
Zmiana ustawień Natural Motion również nie niweluje tego efektu. 
 
Dodatkowo efekt pikseli na obiekcie pojawia się również kiedy ten pozostaje w miejscu.
 
Philips twierdzi, że należy wyłączyć funkcję Natural Motion. Skoro mam ją wyłączyć to po co jest ona w ogóle dostępna?
 
Telewizor został zakupiony 12.12.2016 i byłem bardzo zadowolony z zakupu. Wyżej wymienione problemy zaczęły pojawiać się od ok. 2 miesięcy i jest to bardzo irytujące. Żeby sprawdzić czy sam dekoder telewizji czy konsola nie powodują problemów z wyświetlanym obrazem, podłączyłem poprzedni telewizor. Nic takiego nie zauważyłem, obraz wyświetlany jest poprawnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2017 o 22:24, Xisiek napisał:

Honzik po pierwsze się nie przejmuj. Po drugie jest pewnie tak jak Maciej wyżej napisał. Po trzecie Philips/TPV ładuje do swoich budzetowych tv tak dziadowskie matryce, że po serwisie gorzej nie będzie.

No bo przecież to budżetowych TV normalnie wsadza się matryce OLED droższe od samego TV. Oj Xisiek, ale żeś się uparł. Z całym szacunkiem dla problemu użytkownika. Miejmy nadzieję, że usterka zostanie wprawnie i sprawnie usunięta. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, FrankyGoes napisał:

No bo przecież to budżetowych TV normalnie wsadza się matryce OLED droższe od samego TV. Oj Xisiek, ale żeś się uparł. Z całym szacunkiem dla problemu użytkownika. Miejmy nadzieję, że usterka zostanie wprawnie i sprawnie usunięta. :)

No sorry, ale odpowiedzi Philipsa odnośnie kurzu w tematach 6501/6561, problemów z płynnością czy tutaj teraz z radą w stylu 'wyłącz Natural Motion' to żenada roku.

Trochę to wygląda na zasadzie:

'Klient: Witam, mam problem taki i taki: xxxxxxxxxxxxx i xxxxxxxxxxxxx'. Co należy zrobić?

Philips: Witam, proszę wyłączyć funkcję xxxxxxxxxxxxxx, jeśli nie pomoże, to proszę nie włączać już telewizora i będzie spokój'

:)

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, FrankyGoes napisał:

No bo przecież to budżetowych TV normalnie wsadza się matryce OLED droższe od samego TV. Oj Xisiek, ale żeś się uparł. Z całym szacunkiem dla problemu użytkownika. Miejmy nadzieję, że usterka zostanie wprawnie i sprawnie usunięta. :)

W tv może być prosta i tania matryca czy to IPS czy VA, chodzi o to, że serwis Philipsa zamiast usunąć/naprawić/wymienić wadę, robi z klienta, który ma problem, debila zamiast mu pomóc. Tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja się nie odnosiłem do serwisu, tylko oczekiwania, że do budżetowego TV wsadzą coś extra. :)

A serwis to inna sprawa i tego tematu nie poruszałem. :)

Edytowane przez FrankyGoes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to zupełnie zamykasz oczy na rynek w takim razie. Philips absolutnie nie sprzedaje za pół darmo swoich tv, w tym samym lub podobnym pieniądzu jest sporo znacznie ciekawszych tv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To też bardzo zależy od serii. 65 cali 6521, który był jeszcze niedawno dostępny. Ma świetne parametry i świetną cenę. W tym wypadku był to telewizor naprawdę udany, a zdaje się, że można go jeszcze kupić. Najbardziej opłacalna 65 z zeszłego roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...