Skocz do zawartości
Gmeru

The Division - pokaz mocy kart graficznych NVIDIA

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteśmy właśnie świeżo po premierze najnowszego hitu od studia Ubisoft Massive. Tom Clancy’s The Division to sieciowa strzalanka MMO wyprodukowana i wydana przez firmę Ubisoft na komputery PC oraz na konsole PlayStation 4 i Xbox One. Pierwszy kontakt z grą to oczywiście ogromne wrażenie związane z oprawą graficzną. Ponieważ na naszym redakcyjnym sprzęcie od firmy NVIDIA jesteśmy w stanie rozwinąć maksymalne skrzydła tego tytułu w 4K czas przyjrzeć się dokładnie jakie smaczki graficzne przygotowała firma dla graczy PC.

The Division ma zaimplementowane trzy techniki graficzne NVIDIA GameWorks: HBAO+, PCSS oraz HFTS. Mówiąc wprost, dzięki nim gra wygląda dużo lepiej niż np. wersja konsolowa.

Efekt działania HBAO+ oraz PCSS

Co dają nam w skrócie powyższe techniki?

HBAO+ (Horizon-Based Ambient Occlusion) – to zaawansowane oświetlenie i cieniowanie obiektów

PCSS (Percentage Closer Soft Shadows) – to realistyczne miękkie cienie

HFTS (Hybrid Frustum Traced Shadows) - premierowe rozwiązanie od NVIDIA. Przeprowadza interpolację pomiędzy geometrycznie poprawnymi twardymi cieniami a miękkimi. Pozwala na płynne przejście z jednego rodzaju cieni do drugiego w czasie rzeczywistym. Nvidia HFTS działa tylko wtedy, gdy w świecie The Division jest dzień i potrzebne są wyraźne cienie, a po zmroku włączana jest PCSS.

Oprócz powyższych The Division wspiera oczywiście takie funkcje jak:

ShadowPlay – nagrywanie filmów z gry

SLI – konfiguracje składające się z kilku kart graficznych

G-SYNC – obraz bez zacięć na kompatybilnych monitorach

DSR – dynamiczna super rozdzielczość (obraz jest generowany np. w 4K i wyświetlany na monitorze Full HD – dzięki temu bardziej szczegółowy)

Wiele monitorów - wyświetlanie gry na kliku monitorach jednocześnie

Podczas naszych najnowszych testów telewizorów na 2016 rok mieliśmy już okazję podziwiać The Division w pełnej krasie w rozdzielczości 4K. Trzeba przyznać, że gra już na pojedynczej karcie GTX 980 Ti osiągnęła wyniki na poziomie 35kl./s na Ultra detalach. W przypadku podłączenia dodatkowej, drugiej karty GTX 980 Ti płynność wyraźnie wzrosła a na ekranie mogliśmy podziwiać płynność na poziomie 50kl./s. Na 65" takie 4K robi piorunujące wrażenie. Osobiście już nie mogę się doczekać kiedy sprawdzimy tytuł na testowym projektorze Sony VW520 z natywną rozdzielczością 4K.

[td]
36.jpg
[/td][td]
37.jpg
[/td][td]
38.jpg
[/td][td]

39.jpg

[/td]

[td]
40.jpg
[/td][td]
41.jpg
[/td]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...