Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam to na starcie ;)

Zakupiłem do domu niskobudżetowy tv LG 42LB650V .Od razu wszedłem w zakładkę obraz sprawdziłem gotowce oraz zacząłem sam sie tym bawić lecz niestety nic z tego dobrego nie wyszło.Wie ktoś może jak go dobrze ustawić ? aby obraz był jeszcze troszkę lepszy ? Natknąłem się na filmik na youtube odnośnie kalibracji w/w modelu.Brać to pod uwage czy macie lepsze rozwiązanie

Jak coś daje linka do tego filmiku co o tym sadzicie

https://www.youtube.com/watch?v=WmhcMy9vbUU

Tv będę używał do telewizji kablowej oraz PS4

p.s.Jestem zielony wiec wolałem zapytać was z góry dziękuje za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek dziekuje za zainteresowanie tematem

Po drugie przepraszam za durne pytanie odnośnie kalibracji teraz wiem ze to słowo jest zarezerwowane dla profesionalnej roboty do wykonania przez speca.

Wracając do tematu zapytam może inaczej czy w/w filmik może posłuzyć mi do polepszenia wyświetlanego obrazu w moim TV lub ktoś posiada taką wiedze jak w stopni srednio-amatorskim z poziomu menu to uczynić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek dziekuje za zainteresowanie tematem

Po drugie przepraszam za durne pytanie odnośnie kalibracji teraz wiem ze to słowo jest zarezerwowane dla profesionalnej roboty do wykonania przez speca.

Wracając do tematu zapytam może inaczej czy w/w filmik może posłuzyć mi do polepszenia wyświetlanego obrazu w moim TV lub ktoś posiada taką wiedze jak w stopni srednio-amatorskim z poziomu menu to uczynić ?