sabcio_2 0 Napisano 28 Maja 2018 Cześć. Czy mógłbym się dowiedzieć, na jakim strumieniu Source w Samsungu h7000, będę mógł usłyszeć dźwięk podłączony do wejścia audio? Czy w ogóle 2x cinch audio w tym telewizorze to jest wejście, czy wyjście? Jeśli jest to wyjście, to jak mogę podać na ten telewizor sygnał audio np. z odtwarzacza płyt cd technics lub ew. z wzmacniacza technicsa? dzięki seba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felis 0 Napisano 28 Maja 2018 1 godzinę temu, sabcio_2 napisał: Czy w ogóle 2x cinch audio w tym telewizorze to jest wejście, czy wyjście? Z tego co wiem to jest wejście, a podłączone urządzenie powinno pojawić się pod przyciskiem SOURCE. Być może, że nie działa to dla urządzeń audio, a jedynie dla video. Z tego wynika, że wzmacniacza to tam nie podłączysz. Możesz spróbować CD, ale opis instrukcyjny tej sekcji złączy służy do podłączania urządzeń VIDEO takich jak np. DVD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sabcio_2 0 Napisano 31 Maja 2018 OK, a o którym konkretnie kanale mówisz? Bo po kolejnym naciśnięciu przycisku source pojawia się: tv, hdmi, złącze, screen mirroring, sieć-główny dekoder. Chodzi Ci o "złącze"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felis 0 Napisano 31 Maja 2018 4 godziny temu, sabcio_2 napisał: Chodzi Ci o "złącze"? Jeśli coś z wymienionych to tylko "złącze". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felis 0 Napisano 15 Lipca 2018 Witam Mam problem z dyskiem twardym podłączonym przez USB. Zmieniłem układ partycji i od tego czasu gdy próbuję wejść na dysk dostaje komunikat: Cytat Nie można zrealizować żądania. Nastąpi przekierowanie do ekranu głównego w tle widać próbę załadowania zawartości, ale urządzenie chociaż widoczne ma 0.00KB/0,00KB. Dysk bez problemu działa w komputerze, natomiast mam drugi egzemplarz takiego samego dysku i ten TV obsługuje bez problemu. Nie pomaga reset SmartHuba do ustawień fabrycznych. Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felis 0 Napisano 16 Lipca 2018 Problem z dyskiem podłączonym przez USB rozwiązany. Wcześniej podział na partycje wykonywałem pod najnowszym Windows 10 ver. 1803. Gdy zrobiłem to samo z poziomu WIndows 7 to TV zaczął bez problemu widzieć zawartość partycji. Dodam, że czyszczenia dysku dokonałem programem DISKPART, a potem już wszystko robiłem z poziomu zarządzania dyskami. Te same czynności wykonane kilkukrotnie w Windows 10 v1803 nie dawały rezultatu, a w Windows 7 od pierwszego razu zadziałały. (myślę, że WIndows 8 też dałby radę, bo o ile pamiętam wcześniej działające partycjonowanie wykonywałem jeszcze pod tym systemem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach