MrDamianOZ 4 Posted January 19, 2014 (edited) Drodzy Forumowicze! Po raz kolejny zwracam się do Was z prośbą o pomoc w wyborze sprzętu Tym razem chodzi o rejon, w którym jestem całkowicie zielony - odtwarzacze sieciowe. Przeglądałem forum i wywnioskowałem, że Med8er jest fajny jeśli chodzi o relację jakość/cena, ale właśnie - cena. Tym razem zależy mi na czymś bardzo budżetowym. Poszukałem na ceneo zaznaczając minimalne wymagania (odtwarzanie mkv i m2ts oraz iso, dts-hd, flac i możliwość włożenia dysku) i zrobiłem sortowanie po cenie i wyskoczyło mi takie o coś: http://www.mediamarkt.pl/odtwarzacz-sieciowy-ferguson-ariva-hdplayer-210-wifi,id-124373?utm_source=porownywarki&utm_medium=ceneo&utm_term=ceneo&utm_campaign=xml Jestem bardzo zadowolony z ceny, a na dodatek, jak widać w podpisie - mam już produkt Fergusona, z którego jestem bardziej niż zadowolony. Znajomy ma odtwarzacz dvd Ferguson kupiony na zasadzie "najtaniej, byle by był" i śmiga pięknie - porysowane płyty to nie problem. Ale tu nie o tym. Ten Ariva 210 nie dość że spełnia wyżej wymienione założenia to jeszcze ma funkcję NAS i BitTorrent (za piękne żeby było prawdziwe? ). Nie mogę znaleźć informacji czy można sterować z androida, ale o to nie chodzi - pilot też może być. Moje pytanie jest takie - czy ktoś to miał w rękach i może coś powiedzieć na ten temat - czy płynnie odtwarza filmy z dysku (bd 2d i 3d), który włożę do obudowy (wiem, że tego typu odtwarzacze mogą mieć problem z iso 3d z serwerów NAS, ale tutaj włożę dysk do odtwarzacza więc to nie problem), czy to w ogóle jakoś działa czy omijać to łukiem. Nie chodzi mi o rewelacyjną prędkość działania - może się chwilę włączać i ładować film, menu nie musi być super płynne - mam świadomość, że kupuję tak byle działało i było jak najtaniej. Byle po włączeniu filmu (i ewentualnej chwili oczekiwania, aż się namyśli i go odpali ) czy muzyki się nic nie przycinało. Jeśli jest to totalny badziew to prosiłbym o rekomendacje co do wyboru (przy zachowaniu moi