tigerteam 0 Posted January 11, 2014 witam, zakupiłem TV SONY KD65x9005 i po podłączeniu go do sieci i mediaBoxu NC+ są problemy z odbieraniem programów. Wymieniłem już dekoder bo myślałem, że jest uszkodzony dekoder - ale nie, bo podłączeniu go do innego TV (również SONY, ale o innych parametrach) dekoder działa OK. Dzwoniłem do SONY i tam powiedziano mi, że wina jest po stronie NC+, bo nie wydali jeszcze aplikacji do tego typ telewizorów. nie znam się na tym i nie wiem czy SONY nie nabija mnie w butelkę. Czy ktoś z was miał już podobny problem i jak można go rozwiązać? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pmcomp 1,499 Posted January 11, 2014 (edited) Zapewne jest jakiś problem z DHCP. BTW gdyby nawet nc+ miało "wydać aplikację do tego typu TV", gdzie ta odpowiedź jest wierutną bzdura i niekompetencją (zapewne z infolinii) bo niby gdzie ta aplikacja miałaby być, to najpierw SONY musi o tym nc+ poinformować, że wypuści taki typ TV o takich parametrach itp. Poza tym jesli już to konieczna może być zmiana firmware'u dekodera SAT a to lezy po stronie ADB jako producenta. Masz wielkiego pecha. SONY cię zlało, a nc+ nic nie zrobi bo dekoder jest sprawny i usługa może być świadczona. Na czym te problemy polegają? opisz dokładnie. Pozdro Edited January 11, 2014 by pmcomp Quote Share this post Link to post Share on other sites