Jump to content
Sign in to follow this  
tedd71

B&W DM 603 S2

Recommended Posts

Witam wszystkich,jestem laik co chodzi o sprzęt rtv więc bardzo bym prosił o pomoc a wiec posiadam kolumny B&W DM 603 S2,Marantz SR 4300,dostałem w spadku,chciałbym wymienic sr 4300 na cos nowszego,czy Marantz CD 6003 i np.PM 6004 będą w miare grały na tych kolumnach?,myslałem jeszcze o Marantz M-CR610 Melody Media,co Wy myslicie?,prosze o pomoc :(

Zaczynając dobór jakiegokolwiek sprzętu audio - najważniejsze żeby Tobie się podobało jego brzmienie. Dlatego tak ważne jest żeby kupować po odsłuchu i sprawdzeniu wielu możliwości.

B&W to naprawdę porządna firma i takiej też potrzebny jest wzmacniacz.

Marantz jest fajny (dobrze był oceniony - http://audio.com.pl/testy/marantz-cd6004-+-pm6004:3), ale trzeba pamiętać, że ten 6004 to jest raczej ich budżetowy model. Ja na Twoim miejscu poszukałbym czegoś używanego ale trochę lepszej klasy (chociaż tonalnie Marantz i B&W pasują do siebie). Sprzęt z lat 90 to jest to :)

B&W lubi Denony, Harman/Kardon, Rotel też, ale dużo ludzi twierdzi, że dźwięk jest bardzo ostry i zimny - zależy jak kto lubi. Z Harmanem się uzupełniają tonalnie. Jakbyś na allegro na przykład kupił http://allegro.pl/harman-kardon-hk-670-ladny-stan-oryginalny-i3867253956.html to powinno być fajnie - tani a dobry :)

Jest to wzmacniacz zintegrowany więc nie musiałbyś się kłopotać z szukaniem przedwzmacniacza.

Ale tak jak mówiłem wcześniej - dobrze by było jakbyś mógł podjechać do sprzedawcy i posłuchać. Pomieszczenie odsłuchowe też odgrywa ważną rolę i może u Ciebie brzmieć inaczej, ale nie powinny to być gigantyczne różnice.