tedd71 0 Posted January 9, 2014 Witam wszystkich,jestem laik co chodzi o sprzęt rtv więc bardzo bym prosił o pomoc a wiec posiadam kolumny B&W DM 603 S2,Marantz SR 4300,dostałem w spadku,chciałbym wymienic sr 4300 na cos nowszego,czy Marantz CD 6003 i np.PM 6004 będą w miare grały na tych kolumnach?,myslałem jeszcze o Marantz M-CR610 Melody Media,co Wy myslicie?,prosze o pomoc Quote Share this post Link to post Share on other sites