Gmeru 2,225 Posted January 7, 2014 http://hdtvpolska.com/page/articles.html/_/newsy/ces-2014-nowy-nwz-zx1-walkman%C2%AE-high-res-r523 Dane techniczne: 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mobor 233 Posted January 7, 2014 cena 3k pomyliłem się ? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dawidowski1000 22 Posted January 7, 2014 Lepiej chyba zainwestować w Ipoda.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
raffal 52 Posted January 7, 2014 Strasznie brzydki Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
BarteqW 1 Posted January 7, 2014 Wygląda jak dykatfon, ale mi się podoba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pmcomp 1,499 Posted January 7, 2014 cena 3k pomyliłem się ? To i tak nie jest kosmos. Zobacz ile kosztuje Astell & Kern AK120 czy iBasso DX-100. I ciekawe czy gra na poziomie tych konkurentów. Moim zdaniem na dzien dzisiejszy z takich grajków najlepszy stosunek jakości do ceny ma iBasso DX-50. BTW sam mam i używam DX-100. Brzmi fantastycznie i wszelkie iApple zjada na śniadanie. Pozdro Quote Share this post Link to post Share on other sites
mobor 233 Posted January 8, 2014 (edited) Nie wątpię. Tylko tego typu urządzenia są dla ŚWIADOMYCH entuzjastów dźwięku wysokiej jakości. A to jest bardzo wąska nisza na rynku Apple to głównie sprzęt dla pokolenia "MP3" a do tego gigantyczna, droga masówa. Używam wprawdzie ich produktów choć nie do słuchania muzyki. Sam korzystam z profesjonalnych rejestratorów PCM Tascam'a i Marantz'a - niestety - oba są ograniczone tylko do 96kHz Edited January 8, 2014 by mobor Quote Share this post Link to post Share on other sites
BoDeX 121 Posted January 8, 2014 ... korzystam z profesjonalnych rejestratorów PCM Tascam'a i Marantz'a - niestety - oba są ograniczone tylko do 96kHz Nie dajmy się zwariować - wycisnąć soki z 24/96 to już jest kosmos ( a nawet z 16/44.1 ), samo pójście w kHz nic nie da, zresztą na horyzoncie jest DXD do zastosowań domowych, ale do tego POTRZEBNY JEST SPRZĘT , a przede wszystkim pomieszczenie ! I co Ty na tych rejestratorach nagrywasz i skąd ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mobor 233 Posted January 8, 2014 (edited) Kupiłem je do zgrywania materiałów z kaset magnetofonowych, mini disc'a i z winyla Miałem jeszcze inne plany wykorzystania tego sprzętu ale na razie zostały zawieszone na kołku Mam mnóstwo materiałów które na CD są nie do kupienia a na których mi zależy. Możliwosć odtwarzania materiałów i RADOŚĆ z obcowania ze sprzętem którego budowa i jakość (także wykonania) przywołują na myśl świetną elektornikę z lat 80 były dla mnie dodatkową wartością dodaną. Dla mnie "Made In Japan" to coś więcej niż tylko fetysz Edited January 8, 2014 by mobor Quote Share this post Link to post Share on other sites
BoDeX 121 Posted January 8, 2014 Czyli digitalizacja analogów ... A nie prościej kartą do kompa, np Apogge ? Co to za modele ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mobor 233 Posted January 8, 2014 (edited) ŻADNEGO kompa Bodex tascam DR100 MK II i Marantz PMD 661 - bardzo żałuję że nie można już kupić zawodowych rekorderów SONY /choć podobno ma coś wyjść oparte na DSD ale za chore pieniądze - ok 1000 euro/ Edited January 8, 2014 by mobor Quote Share this post Link to post Share on other sites
BoDeX 121 Posted January 8, 2014 do kaset i minidisców to jak strzelanie z armaty do muchy ... Też mam trochę rzeczy na MiniDiscu, ale jeszcze się łudzę, że gdzieś dopadnę napęd aby przenieść dane w domenie cyfrowej. JA3ES już umarł na dobre, a wykorzystywanie w tym celu jakiegoś pedała mija się z celem. Nie masz jakichś wieści o przeniesieniu zapisu w domenie cyfrowej i rozplątania tego ATRAC-a do zjadliwego formatu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mobor 233 Posted January 8, 2014 (edited) Mój MD ma optyka więc ja to po prostu przepiszę cyfrowo choć nie obejdzie się bez akrobacji MD -> optyk -> Marantz NA7004 (tylko jako konwerter optyk-coax)-> coax -> Marantz PMD 661 Wszystko wzorowo, bez zbędnej konwersji Gdzie Ty tu widzisz strzelanie z armaty ? Po prostu chcąc nie zaszkodzić, inaczej się nie da... PS Kompy strasznie sieją po urządzeniach audio. Miałem do czynienia niedawno z syntezatorem który po podłączeniu do komputera (USB) pokazał mi czym jest cyfrowy SZUM Edited January 8, 2014 by mobor Quote Share this post Link to post Share on other sites
BoDeX 121 Posted January 8, 2014 Kopiowanie cyfrą z MiniDiscu jest chronione - aż dziw, że o tym nie wiesz. Czy masz sprawdzony sposób aby to ominąć - zgrywałeś już coś w ten sposób ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mobor 233 Posted January 8, 2014 (edited) Wybacz ale to Ty nie wiesz jak to działa CPRM działa w urządzeniu NAGRYWAJACYM /które blokuje możliwość zapisu/ a nie podającym /które wysyła tylko flagę STOP-REC/ I tak, Można zgrać materiał z np. płyty CD po cyfrze i już go nie przegrasz (tzn na żadne urządzenie z CPRM jak np. Mini Disc, stacjonarną nagrywarkę CD czy DAT) Jeżeli materiał nagrywałeś z analogów - tak nagraną płytę MD można 1 raz skopiować na MD po cyfrze bez problemu Dopiero później wskakuje CPRM Tak czy inaczej - urządzenia które posiadam /z wyjatkiem MD/ - nie mają na pokładzie CPRM więc spokojnie skopiuję co chcę i jak chcę Edited January 8, 2014 by mobor Quote Share this post Link to post Share on other sites
BoDeX 121 Posted January 8, 2014 Wybacz ale to Ty nie wiesz jak to działa All MiniDisc-recorders used the SCMS copy protection system which uses two bits in the S/PDIF digital audio stream and on disc to differentiate between "protected" vs. "unprotected" audio, and between "original" vs. "copy": Recording digitally from a source marked "protected" and "original" (produced by e.g. an audio CD or a prerecorded MD) was allowed, but the recorder would change the "original" bit to the "copy" state on the disc to prevent further copying of the copy. Recording digitally from a source marked "protected" and "copy" was not allowed: an error message would be shown on the display. Recording digitally from a source marked "unprotected" was also allowed; the "original/copy" marker was ignored and left unchanged. Recording from an analogue source resulted in a disc marked "protected" and "original" allowing one further copy to be made (this contrasts with the SCMS on the Digital Compact Cassette where analogue recording was marked as "unprotected"). Of those recorder/players that could be connected to a PC via a USB lead, although it was possible to transfer audio from the PC to the MiniDisc recorder, for many years it was not possible to transfer audio the other way. This restriction existed in both the SonicStage software and in the MiniDisc player itself. SonicStage V3.4 was the first version of the software where this restriction was removed, but it still required a MiniDisc recorder/player that also had the restriction removed. The Hi-MD model MZ-RH1, was the first such player available. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mobor 233 Posted January 8, 2014 (edited) Dokładnie to samo napisałem. Nie przegrywam materiału na urządzenie które reaguje na CPRM (czy SCMS) więc ten system nie działa (przed chwilą zresztą to sprawdziłem) Edited January 8, 2014 by mobor Quote Share this post Link to post Share on other sites
BoDeX 121 Posted January 8, 2014 Czy znasz inne urządzenia, oprócz magnetofonów reporterskich, które z tym nie zadziałają, czyli pozwolą skopiować po cyfrze ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mobor 233 Posted January 8, 2014 (edited) Bodex - litości To nie są MAGNETOFONY są to cyfrowe rejestratory PCM oparte o karty pamięci SD Marantz opiera się dokładnie na tej samej elektronice którą Denon wykorzystuje w studyjnych rekorderach montowanych w szafach typu rack Tascam na wejściu mikrofonowym ma parametr S/N na poziomie 94 dB (mogę podesłać niezależny test z wykresami poziomu szumów zarejestrowanymi cyfrowym oscyloskopem). Po cyfrze oba urządzenia zapisują bezstratnie Odpowiadając na Twoje pytanie. Takie urządzenia są - tylko nie w segmencie amatorskiego audio. Tylko pytanie - po co coś innego (droższego?) ? Edited January 8, 2014 by mobor Quote Share this post Link to post Share on other sites
grzegorz288 44 Posted January 8, 2014 Cieniu Mać ! "Walkman" który odtwarza nagrania o parametrach 24 Bity na 192000 Herców ? Korzystanie z takich nagrań w komunikacji miejskiej to chyba jakieś nieporozumienie ? Mam wrażenie że firma Sony już nie wie co ma wymyślać ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mobor 233 Posted January 8, 2014 Taka jest górna granica możliwości tego grajka ale wiadomo że większość odtwarza FLAC'i z płyt CD Nawet do tego typu plików był /jest/ problem ze znalezieniem jakiegoś grajka. Kiedys Philips miał cos takiego w ofercie ze wsparciem dla FLAC i APE za nieduże pieniążki (ok 700zł i 16 GB pamięci) Ale wśród urządzeń działających na plikach powyżej 48 kHz i 16 bit praktycznie nie ma w czym wybierać Quote Share this post Link to post Share on other sites
novak2 0 Posted January 11, 2014 Wiecie może co to jest to AAC-LC2? Wydawało mi się że występuje tylko LC i HE. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pmcomp 1,499 Posted January 11, 2014 Cieniu Mać ! "Walkman" który odtwarza nagrania o parametrach 24 Bity na 192000 Herców ? Korzystanie z takich nagrań w komunikacji miejskiej to chyba jakieś nieporozumienie ? Mam wrażenie że firma Sony już nie wie co ma wymyślać ? A co ma do tego komunikacja miejska? Pozdro Quote Share this post Link to post Share on other sites