dude8q 1 Posted January 3, 2014 WitamZe wstępu chciałbym powiedzieć że jestem zielony, dlatego też zgłosiłem się do was, do ludzi którzy wiedzą co z czym gra.Prosiłbym o pomoc w doborze amplitunera 5.1- Pomieszczenie : ok. 24m2 (w sumie to nie gra roli, bo będę przystosowywał w przyszłości pokój pod 5.1)- Zastosowanie : muzyka 75%, filmy 15%, koncerty 10%, (czyli generalnie do muzyki), Xbox 360 (tego nie liczę bo tylko zależy mi na dźwięku przestrzennym, jakość nie gra wielkiej roli)- Gatunki muzyki : Reggae, Rock Alternatywny- Do amplitunera chcę podłączyć kartę dźwiękową Asus Xonar U7 i Xboxa 360 (tak by wszystko poprawnie odtwarzało w 5.1)- Ciężko to opisać ale jeżeli chodzi dźwięk to dążę do bardzo ciepłego przyjemnego brzmienia, bez "Syczącego, gryżacego" sopranuObecny sprzęt jaki posiadam.Genius 6000Suplelux HD668BOczywiście głośniki w późniejszym terminie będę wymieniał. W chwili obecnej chcę kupić Amplituner.Długą i ciężką pracą odkładałem pieniądze na amplituner, prosiłbym forumowiczów, by naprawdę mi rzetelnie pomogli w doborzę.Wiem że kolejność zakupu u mnie jest dziwna, bo najpierw powinno się kupywać Głośniki, później amplituner.Jeżeli już tutaj jestem chciałbym się poradzić.Czy okablowanie SPDIF zdaję lepiej egzamin, niż okablowanie Chinch?I czy mogę was poprosić o poradę jak podłączyćPC i Xboxa pod amplituner?Pozdrawiam Quote Share this post Link to post Share on other sites