ladamus 0 Posted November 30, 2013 Wczoraj kupiłem TV i wszystko niby śmiga... jednak dziwne rzeczy dzieją się w Smart Hub. Aplikacje są "wyszarzone" czyli nieaktywne. Resetowałem ustawienia aplikacji, konfigurowałem wszystko dwa razy. TV sygnalizuje, że ma połączenie z siecią - co w sumie potwierdza także fakt, że był w stanie pobrać z sieci aktualizację softu. Jednak na zakładce Aplikacje nic nie można włączyć, jak już jest jakiś aktywny element (chyba ipla) to uruchomienie tej aplikacji kończy się czarnym ekranem i tak mogę czekać w nieskończoność. Do sieci jestem podłączony za pomocą WiFi Do HDMI1 (STB) mam podłączony dekoder cyfrowego polsatu Innych podłączeń brak Czy ktoś wie w czym problem? Dzięki! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ladamus 0 Posted December 1, 2013 Pracownik infolinii Samsunga polecił mi oddać telewizor do sprzedawcy z powodu uszkodzonej karty sieciowej. W Media Markt w ciągu kilku minut TV wymieniono na nowy i teraz wszystko śmiga aż miło Jeżeli widzisz jakieś dziwne zachowania swojego Samsunga, pakuj w pudło i wymieniaj. Firma nie robi klientom żadnych problemów. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krzysiek Pawlowski 0 Posted December 14, 2024 Mam problem z słuchaniem muzyki z hub start aplikacje ściąga ale nie ładuje Quote Share this post Link to post Share on other sites