Jump to content
Sign in to follow this  
ladamus

UE46F8000 problem ze Smart Hub

Recommended Posts

Wczoraj kupiłem TV i wszystko niby śmiga... jednak dziwne rzeczy dzieją się w Smart Hub. Aplikacje są "wyszarzone" czyli nieaktywne. Resetowałem ustawienia aplikacji, konfigurowałem wszystko dwa razy. TV sygnalizuje, że ma połączenie z siecią - co w sumie potwierdza także fakt, że był w stanie pobrać z sieci aktualizację softu. Jednak na zakładce Aplikacje nic nie można włączyć, jak już jest jakiś aktywny element (chyba ipla) to uruchomienie tej aplikacji kończy się czarnym ekranem i tak mogę czekać w nieskończoność.

Do sieci jestem podłączony za pomocą WiFi

Do HDMI1 (STB) mam podłączony dekoder cyfrowego polsatu

Innych podłączeń brak :)

Czy ktoś wie w czym problem?

Dzięki!

OfwBKrJ.jpg?2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pracownik infolinii Samsunga polecił mi oddać telewizor do sprzedawcy z powodu uszkodzonej karty sieciowej. W Media Markt w ciągu kilku minut TV wymieniono na nowy i teraz wszystko śmiga aż miło :) Jeżeli widzisz jakieś dziwne zachowania swojego Samsunga, pakuj w pudło i wymieniaj. Firma nie robi klientom żadnych problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...