kinky 1 Posted November 25, 2013 (edited) Witam! Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem 42ST60 Zarejestrowałem się w Panasonic Club, konto założone raz dwa i przystąpiłem do rejestracji tv, numery seryjne, skany paragonu itp... od kilku dni nie da rady, strona mieli się i w końcu: "Strona chwilowo niedostępna"! Próbowałem już z 15 razy, za każdym razem to samo. Wysłałem formularz kontaktowy ze skargą na problemy, żadnej odpowiedzi od kilku dni. Kombinowałem z Firefoxem, IE, Chrome... to samo... Macie podobne doświadczenia, jakiś pomysł? Rejestrowaliście się tam w ogóle, rejestrowaliście swoje tv? Zadzwonię na infolinię z tym problemem, ale może wcześniej coś doradzicie, czy to jednostkowy przypadek, może coś źle robię, złe rozszerzenia plików skanu paragonu (bmp), fot tabliczki (jpg), będę widział jak rozmawiać. Trochę mnie to już wkurza, rejestruję już 3 tv chyba, poprzednie Toshiba i Funaj dla rodzinki, nie było takich problemów... A zawsze twierdziłem, że Panasonic rulez... Z góry dzięki... pozdrawiam forumowiczów! Edited November 25, 2013 by kinky Quote Share this post Link to post Share on other sites
ave65 1 Posted November 25, 2013 napisz do nich na https://www.facebook.com/panasonicpolska?fref=ts tam może szybciej ci poradzą Quote Share this post Link to post Share on other sites
kinky 1 Posted November 25, 2013 Napisałem... napisałem na fb, wpisałem się z tym problemem na tablicy i tak jak już wspominałem zgłosiłem problem na stronie pomocy Panasonica... cisza... Nie jestem nowym użytkownikiem Panasa, zaczynając jeszcze od Technicsa cały sprzęt mam tej firmy, irytując jak podchodzą teraz do klienta... Quote Share this post Link to post Share on other sites