Skocz do zawartości
Gmeru

Call of Duty: Ghosts - kolejne rozczarowanie i brak grafiki next gen

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj premiery kolejnego tasiemca czyli Call of Duty: Ghosts. Niestety ale mamy kolejne rozczarowanie jeżeli chodzi o grafikę na PS4/XO.

Gra nie trzyma podobno nawet stałego 1080p/60 a przecież ma silnik stary jak świat. Niestety ale kolejne wielkie rozczarowanie. A pamiętam jak na targach grę mocno reklamowano jako next gen : (

http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=9344

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie o ten caly NEXT GEN to wielki skok na kasę.

Obejrzałem właśnie filmik z Killzone'a i jestem zawiedziony (materiałz oficjalnej strony - bitrate 60 megabitów). Wieksze wrażenie wywarło na mnie Uncharted 2 swego czasu.

tekstury jakieś takie płaskie, podloże kanciaste....otoczenie sterylne.... Sam już nie wiem co kupić na starcie..

Bieda z nędzą.

Całe szczęście że wychodzi Mario na WiiU - chociaż jeden pewniak w okresie przedświątecznym

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Oglądając filmiki z Killzone na youtubie można jeszcze było mieć nadzieję, że kompresja niszczy i w natywnym 1080p będzie lepiej. Prawda jest taka, że wygląda to jak crysis 2/3 na obecnej generacji tylko w wyższej rozdzielczości. Modele ubogie, tekstury takie sobie i ogólnie nie wygląda to na next-gen. Może gdyby pokazali przelot nad miastem z SP emocje byłyby większe.

Pamiętam 7 lat temu pierwsze wrażenia z premiery konsol to było coś. Nieosiągalna technologia HD, wysoka rozdzielczość która wbijała w fotel. Najpierw były gry, a dopiero później filmy w HD. A teraz już na starcie jest bieda. Żeby zrobić odpowiednie wrażenie to gry powinny być w 4K i 60 FPS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czego się spodziewaliście ? Przecież to było do przewidzenia że nowe gry nie wzbudzą wielkich zachwytów. Ale z jednej strony nie ma się co dziwić ? Bo dziś jest bardzo dużo muzyki, filmów, gier video i sprzętu audio-video. I to spowodowało że ludzie już się nie zachwycają takimi rzeczami jak kiedyś. No bo proszę się rozejrzeć ? I zobaczycie że prawie w każdym markecie są płyty z muzyką, filmy na płytach, sprzęt audio-video, komputery, konsole do gier, gry na płytach itd. No i ludzie są z tym już oswojeni i nie robi to na nich wielkiego wrażenia. Więc twórcy gier nie muszą się starać. Wniosek z tego jest prosty ? Mimo kryzysu jest przesyt. Moim zdaniem rynki są nasycone i nic nie jest wieczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kryzys jest i to w wielu aspektach zycia (demograficzny, ekonomiczny itp.) ale nie o to chodzi

Skok jakościowy jaki dało się zaobserwować podczas premiery PS2 vs PS1 i PS3 vs PS2 był ZASADNICZY

Mało tego. Sony zawsze przy okazji debiutu nowej maszyny promowało nowy format nośnika danych a sama konsola dysponowała odpowiednim zapasem mocy obliczeniowej (komputery PC zwykle doganiały konsole dopiero 2-3 lata po jej premierze). Tymczasem teraz dostajemy sprzęt który już na starcie jest zwyczajnie przestarzały...i potwierdzają to wszyscy wokół. Przyzwoitych gier na platformy stacjonarne jest w dzisiejszych czasach jak na lekarstwo (większość to odgrzewane kotlety trzepane byle jak, na ilość)

Jeśli gdzieś jest przesyt to na pewno na platformach mobilnych iOS i Android.. Tam faktycznie można się zagrac na śmierć nie wydając ani centa.... Ale co to za przyjemność ? To jak uchlać się denaturatem zamiast smakować lampkę dobrego wina...

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedys SONY mogło sobie pozwolić na opracowanie własnej konsoli (własnego procesora i grafiki) Konsole sprzedawali później z dyskontem ok 100$ - mogli sobie na to pozwolić

Sprzet jako taki zarabiał na siebie zwykle dopiero po 2-3 latach

Dzisiaj firma jedzie na stratach Nie stać ich już na taki luksus. Sprzedali nawet swój historyczny biurowiec w Tokyo...

Prościej i taniej postawić sprzęt na relatywnie tanich podzespołach kupionych na licencji niż opracowywać je samodzielnie. O tym że sprzęt nie musi być megawydajny by odnieść sukces pokazało Nintendo swoim Wii które zdecydowanie wygrało w obecnym starciu konsol.

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...