Skocz do zawartości
prourug

zakup wd tv hd media

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie czy jest sens kupować tego playerka

http://allegro.pl/wd-tv-hd-media-player-optyczne-wyjscie-audio-i3411784725.html

Jak sprawa wygląda z obsługą polskich napisów?

Z tego co widzę na stronie wd najnowszy soft jest z 2009 roku http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=1004〈=pl

Czy ten sprzęt jest jeszcze w jakiś sposób wspierany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę zabytkowy już jest ten player. Nowego softu od dawna nie widziałem. Generalnie czyta mkv 720p bez problemu, o 1080p można zapomnieć. Napisy obsługuje z polskimi fontami.

Ja go używam od czasu do czasu jako przenośnego sprzętu do oglądania na wyjazdach, bo jest malutki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co można obecnie kupić żeby było na czasie - jestem zielony w tym temacie. Potrzebuje czegoś co obsłuży dźwięk po optyku albo coaxialu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od niedawna posiadam WD Tv Live z 3 gen. i jestem bardzo zadowolony z zakupu i działania tego urządzonka. Odtwarza wszystko łącznie z 3d. Na razie działa bez zarzutu. Przeczytaj specyfikację sprzętu na stronie WD lub obejrzyj testy na YT i w tedy zdecydujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raffal dzięki za info - generalnie zazwyczaj oglądam mkv w 720 bo nie widzę sensu na 32 calach odpalać 1080. Szukam czegoś taniego bo właśnie trafił mi się amplituner Yamacha HTR-5630RDS z zestawem głośników i szkoda go nie wykorzystać po złączu optycznym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WD player tam były jakieś dwa rodzaje ale nie pamiętam, to bardzo dobry player i śmiga na nim wszystko, od 720 do 180 50p nie pójdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach