Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, klaus71 napisał:

obecne IPS raczej nie mają problemów z szybkością

główna cecha to słaba czerń i lepsze kąty (niż VA) - i dla mnie jakby lepszy kolor (przynajmniej przed kalibracją)

VA za to ma sensowną czerń i to np. dla mnie powoduje że są lepsze na monitor

sam na monitor kupiłem samsunga - chyba najtańszy jaki był 40KU6000 - matryca VA 60hz, input lag 20ms, mega dobry kontrast 4500:1 (jak na cenę), ma HEVC,VP9, DVB-T2

i HDR więc może i jakiś fun będzie z konsolą PS4 Pro i jej HDRem

 

Gdzie bym nie czytał to wszyscy polecają 120Hz... I teraz nie wiadomo czy szukać czy może zostać przy 60Hz... Sony z tego roku w większości egzemplarzy zastosował 60Hz...
Powiedz mi gdzie sprawdzałeś kontrast swojego TV ? Szukam w necie info odnośnie kontrastu niektórych modeli i nic nie mogę znaleźć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli zamierzasz go używać także do oglądania tv (filmy/sport) to ja też zdecydowanie wolałbym tv ze 120hz

no ale ja używam go jako monitora

 

test na rtings:

http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ku6300

 

serie KU6000-6300 są na matrycach PureColor, od 6400 są na niby lepszej pod względem kolorów (Color Active czy jakoś tak)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, klaus71 napisał:

jeśli zamierzasz go używać także do oglądania tv (filmy/sport) to ja też zdecydowanie wolałbym tv ze 120hz

no ale ja używam go jako monitora

 

test na rtings:

http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ku6300

 

serie KU6000-6300 są na matrycach PureColor, od 6400 są na niby lepszej pod względem kolorów (Color Active czy jakoś tak)

No tak to ma byc taki uniwersalny tv. Pod pc, konsole, dvd i sport :)

Nie wiem czemu ale ciagnie mnie cos do Sony i obawiam sie innych firm...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj kolejny mały przełom w naszej redakcji. Udało nam się skompletować zestaw, który w końcu pozwala nam na totalną kontrolę nad pomiarami Input laga w trybach HDR w 1080p oraz 4K. W każdej możliwej konfiguracji i na każdym wyświetlaczu oraz na każdej konsoli starej czy nowej oraz PC. Huh... a to już jest hardcore. W EU nikt tak nie robi ;p na świecie tylko jeden portal... kto zgadnie? ;-) W listopadzie postaramy się zrobić upgrade wszystkiego praktycznie co jest na rynku oraz było w naszej redakcji o te wartości. Jak bardzo potrzebne w dobie doboru telewizora, projektora czy monitora do grania gdy właśnie rynek atakują nowe wersje konsol wspierające Ultra HD.

forum_lager.jpg

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak trzymać, akurat właśnie informacji o inpulagu w HDR brakowało w waszych testach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe ; )

Tak oj tak. Ale to dlatego, że to dobra rzeźba. Dzisiaj wrzucę jeszcze przykład tabeli z danymi jaką będziemy wrzucać. Dacie znać czy się podoba :)

ZD9 już dostanie takie pomiary. Ale mam już plan (jak pisałem...) jak ogarnąć resztę TV ;) na 4 kwartał. Mega te informacje są teraz wszystkim potrzebne przy kupnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki efekt będzie w testach. Chyba wszystko prawda?

 

tabelka.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2016 o 22:24, Gmeru napisał:

Taki efekt będzie w testach. Chyba wszystko prawda?

 

tabelka.jpg

No to jeszcze 4k + HDR w trybie "Gry" i poza... No i wtedy wyjdzie szydło z worka... Input lag zacznie skakać zwłaszcza przy B6:-(

Pozdrowienia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież to zawsze jest w trybie gra? :D Wyżej masz akurat tabelę z ZD9 Sony a tam lepiej działał tryb grafika stąd taki opis.. w teście jest to opisane dokładnie.

W listopadzie jak pisałem zrobimy hurtowy update i spodziewam się różnych wyników.

Aha polecam artykuł z głównej strony: https://hdtvpolska.com/input-lag-co-to-za-diabel-i-jak-duze-ma-rogi/

Poszedł GRUBY UPDATE. Naprawdę niezła skarbnica wiedzy. Czytajcie!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to jeszcze 4k + HDR w trybie "Gry" i poza... No i wtedy wyjdzie szydło z worka... Input lag zacznie skakać zwłaszcza przy B6:-(
Pozdrowienia!



A jaki byłby sens podawania laga poza trybem "gra"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, mataman napisał:

A jaki byłby sens podawania laga poza trybem "gra"?

 

 

Przeczytaj zaktualizowany artykuł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli w jakim trybie robicie pomiary np. [PC]4K/1080p@4:4:4 ?

jak włączy się "game mode" to często chroma się automatycznie przestawia na 4:2:2 lub 4:2:0 

jak rozumiem w testach będziecie podawać czy się przełączyło czy nie.

tylko że robi się spora liczba kombinacji

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, będzie to lag w takim trybie, w którym działa chroma 4:4:4 ;) Jak komuś na niej nie zależy, to nawet po podłączeniu PC może grać w trybie gdzie nie ma pełnej chromy. W grach, nawet pecetowych nie robi to szczególnej różnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2016 o 18:47, Gmeru napisał:

Dzisiaj kolejny mały przełom w naszej redakcji. Udało nam się skompletować zestaw, który w końcu pozwala nam na totalną kontrolę nad pomiarami Input laga w trybach HDR w 1080p oraz 4K. W każdej możliwej konfiguracji i na każdym wyświetlaczu oraz na każdej konsoli starej czy nowej oraz PC. Huh... a to już jest hardcore. W EU nikt tak nie robi ;p na świecie tylko jeden portal... kto zgadnie? ;-) W listopadzie postaramy się zrobić upgrade wszystkiego praktycznie co jest na rynku oraz było w naszej redakcji o te wartości. Jak bardzo potrzebne w dobie doboru telewizora, projektora czy monitora do grania gdy właśnie rynek atakują nowe wersje konsol wspierające Ultra HD.

forum_lager.jpg

Vincent jeszcze robi pomiary HDR input laga w europie :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎26‎.‎10‎.‎2016 o 00:41, Gmeru napisał:

Ale przecież to zawsze jest w trybie gra? :D

 

No właśnie chodziło o chochlik na screenie, ale widzę że w dokumentacji już poprawiliście:-)

 

Pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2016 o 11:06, Maciej Koper napisał:

Nie, będzie to lag w takim trybie, w którym działa chroma 4:4:4 ;) Jak komuś na niej nie zależy, to nawet po podłączeniu PC może grać w trybie gdzie nie ma pełnej chromy. W grach, nawet pecetowych nie robi to szczególnej różnicy.

ok - a będziecie podawać także najniższy lag w dowolnym trybie chromy z HDR i bez HDR ?

chodzi o to by wyłapać sytuacje gdy bez chromy 4:4:4 mamy super niski input lag

a jak wymusimy 4:4:4 to tv już nie będzie się nadawał do grania bo lag przekroczy 60-70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No owszem klaus, nie widzisz w tej tabelce? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

założyłem że pomiary dla [GRY]... dotyczą tylko konsol - jak rozumiem lag w tych trybach bedzie także określał PC ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest lag wyświetlacza w danym trybie. Przy PC dochodzi Ci czas reakcji peceta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Macie może dane input lag’a HDR (Gra) dla Samsunga ks7000. NA jakiejś brytyjskiej stronie twierdzą, że rośnie do 112ms a interesuje się zakupem takiego telewizora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Macie może dane input lag’a HDR (Gra) dla Samsunga ks7000. NA jakiejś brytyjskiej stronie twierdzą, że rośnie do 112ms a interesuje się zakupem takiego telewizora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak było przed updatem softu który wprowadził tryb "gra" w HDR. Teraz jest 21ms.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...