Skocz do zawartości
awarzych

Kamera do nagrywania długometrażowych filmów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem reżyserem amatorem. Nagrałem już kilka filmów, jeden nawet godzinny. W każdym razie mam kilka scenariuszy, które chciałbym zrealizować, jednak moja twórczość nie jest górnolotna muszę więc sam sobie poradzić jeśli chodzi o sprzęt. Obecnie dysponuję kamerą sony (nie pamiętam modelu, ale kupiona za 250zł), która niestety nie daje sobie rady i czas było by już ją zmienić. Jako że scenariusz mam dość dobry (przynajmniej tak twierdzą ci, co go przeczytali) chciałbym zrealizować go w jak najlepszej jakości, bo nie wykluczam, że zgłoszę go na jakiś festiwal. Kwota jaką dysponuję zamyka się w 1500zł. Od razu powiem, że wolałbym jakąś profesjonalną niż kompakta. Raczej używana ;)

W tej cenie znalazłem kilka fajnych, ale wszystkie na minidv i tu jest moje pytanie - miał ktoś z tym styczność? Z tego co widziałem na youtube z testów te kamery mają problem z jaskrawymi barwami (podobnie jak te na VHS). Więc warto w nie inwestować? Może lepiej zaoszczędzić i kupić coś pokroju cannona hg20? Jak mogliście zobaczyć po moich wypowiedziach jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o kamery więc zdaję się na waszą pomoc. Dodam tylko, że większość scen będzie nagrywana w plenerze, ale część z powodów finansowych na greenscreanie. Jak by co to dysponuję kartą SD 32Gb.

Pozdrawiam i liczę na pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej wchodzić w HD, ale kwota za mała jak za profeskę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomnóż budżet x10, dozbieraj i wtedy zapytaj - inaczej to mozesz sobie tylko marzyć o reżyserce i festiwalach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach