Skocz do zawartości
BoDeX

SŁUCHAWKI BEZPRZEWODOWE 7.1 - MDR-DS6500

Polecane posty

70448921620882728788.jpg

Pierwsze wrażenia .... WOW ... reszta jutro.

MEDIA 999

SATURN 899

Ale jak komuś zaleźy, to za 670 znajdzie w sieci ....

Edytowano przez BoDeX
  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czerwony z brodą przyniósł, ale przed obdarowaniem należało sprawdzić, więc relacja ze sprawdzania poniżej....

Opakowanie-zapakowanie świetne - na 10 pkt. - staranne i efektowne, jak na towar za milion zielonych.... serio.

Jakość wykonania/materiały - na 10 pkt. - choć nie ma tutaj egzotyki, to użyte materiały jak i jakość wykonania są na poziomie.

Po rozpakowaniu koniecznością jest nakarmienie akku (Li-ion), więc ok. 3h zejdzie ... można poczytać instrukcję.

A w niej znajdziecie opis wszystkich funkcji urządzenia, bo to jest w sumie najciekawsze.

Słuchawki oprócz pracy w klasycznym STEREO potrafią także pracować z sygnałem wielokanałowym. Spece od

psychoakustyki zaimplementowali w układ algorytmy, które oszukują nasze uszy, symulując dźwięk surround .

Podłączamy do stacji bazowej jedynie światłowód (choć jest także wejście cinch) i zasilanie - nic więcej.

Stacja bazowa posiada dekodery DTS i AC-3, a także upiększacz DPL IIx , więc wszystko co wejdzie, zostanie

prawidłowo rozpoznane / zdekodowane / przesłane do odtworzenia na nieskompresowanej drodze cyfrowej.

No i najważniejsze - jak to gra ?

No, Panie i Panowie, gra to bardzo przyzwoicie, choć wiadomo, że to nie jest klasa np. STAX-a, to da dużo

radochy tym, którzy jeszcze nie mają pełnowymiarowego zestawu i tym, którzy nie chcą przeszkadzać domownikom

głośnym słuchaniem w nocy. Nie ma tutaj spektakularnego szarpania wnętrznościami, ale jest bardzo fajnie ....

Poematy opisujące jakość dźwięku bez trudu znajdziecie w sieci, nie będę się więc powtarzał , napiszę jedynie, że

jest bardzo fajnie. Stacja posiada 4 tryby : stereo bez ingerencji, uwypuklenie dialogów, gry, kino. Dla każdego coś

miłego - dekoder DPL IIx robi co w jego mocy, aby do dwóch uszu dostarczyć taką informację, aby nas oszukać ...

Jest jeden minus - stacja bazowa nie łyka sygnału 24/96 - Pink Floyd jedynie zaszumiał ... należy w playerku ustawić

dekodowanie na 48kHz i gra muzyka Reasumując: polecam, fajna zabawka, teoretycznie noszą do 100 metrów, więc

spokojnie można latać po ogrodzie, jakość dźwięku zadowalająca, bez wyraźnych niedociągnięć, w tej cenie Best Buy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firma to SONY , a wersji przewodowej nie zarejestrowałem .... może jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byla taka wersja, japonska, o nieco innym numerze modelu (wyzszym numerku) i wiekszymi - 50mm glosniczkami. rok temu mozna bylo znalezc na ebayu, jak jest teraz nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aaaa, no i rzecz ważna, a zapomniałem - wyglądają naprawdę sexy ... ładna bryła na stojaku, dobra designerska robota.

Szczerze polecam ....

Edytowano przez BoDeX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Efekt jest, ale to oczywiste, że nie będzie jak z normalnymi pudłami - tego nie oszukasz, ale jest fajnie ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam MDR-DS7100 juz od ponad roku takze nierozumiem wydali MDR-DS6500 jako nowosc z nizszym numerkiem hm.. :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem to to. Oddałem po 2 dniach. Nie wiem, moze mialem jakis wadliwy egzemplarz, ale sluchac sie tego nie dało. Jeden wielki szum. Zamieniłem na przewodowe Sennheiser HD380 PRO i była to jedna z lepszych decyzji w 2012r. Ogolnie, to jesli ktos szuka to polecam te Sennheisery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przymierzam się do czegoś do ps4 i filmów. Dobrze by było, żeby i telefon do słuchawek podłączyć. Czy warto dokładać do hw700ds czy dla laika nie będzie między nimi ( MDR-DS6500 ) różnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...