Morelos 0 Napisano 17 Listopada 2012 Witam, mam problem z sambą a dokładnie odtwarzacz widzi komputer ale nie mogę się zalogować do grupy roboczej (logowanie nieudane) mimo że wpisuje login użytkownika i hasło, w win7 nie miałem żadnych problemów i wszystko działało, a w 8 się zaczęły Czy znalazł ktoś rozwiązanie tego problemu??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morelos 0 Napisano 19 Grudnia 2012 Czy jest ktoś kto korzysta z protokołu samba?? czy jest ktoś komu działa grupa robocza w windows 8?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rp74 0 Napisano 23 Grudnia 2012 Potwierdzam, ten sam problem istnieje również na P500 i innych odtwarzaczach opartych o starą wersję SDK Realtek-a (logowanie nieudane). Problemem stwarza prawdopodobnie protokół SMB w wersji 3.0 domyślnie używany w Windows8. Co ciekawe w moich testach nie pomogło też przełączenie wersji protokołu smb w windows8 do niższych wersji. Nowe firmware od Hyundaia nie będzie już wydawane, więc nie ma co liczyć na rozwiązanie tego problemu oficjalną drogą. Jedyna droga to tzw. crossflashing czyli wgranie do swojego odtwarzacza oprogramowania pochodzącego z odtwarzacza innej marki, ale opartego o ten sam chipset. Zerknij tutaj: http://hdtvpolska.com/forum/167-hyundai-%26-8211%3B-rozwoj-oprogramowania/ i przejrzyj wątki pt. "Aternatywne oprogramowanie...". Problem rozwiązuje na pewno firmware od odtwarzaczy ACryan. Jednocześnie ostrzegam, że crossflashing nie zawsze daje porządane efekty i można nim "uwalić sprzęt", co w efekcie będzie skutkowało tym, że urządzenie przestanie się uruchamiać i zatrzyma się na logo HYUNDAI, więc jak to zwykle jest przy takich operacjach, alternatywny soft wgrywasz na własną odpowiedzialność... RP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morelos 0 Napisano 23 Grudnia 2012 Sprawdziłem tą opcje ale niestety to firmware nie pracuje dobrze na tym odtwarzaczu. kurcze przecież musi być jakieś rozwiązanie. szkoda że sprzedając mi ten odtwarzacz nikt nie poinformował ze oprogramowanie jest stare i nigdy nie będzie poprawione gdyż po prostu bym go nie kupił. Zastanawiam się nad reklamacją bo sprzęt jest nie zgodny z opisem. Już druga rzecz nie działa w tym odtwarzaczu!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rp74 0 Napisano 14 Lutego 2013 (edytowane) Tutaj jest wątek, który wprawdzie dotyczy udostępniania katalogów w Windows7 i rozwiązuje problemy z firmwarem Xtreamera, ale być może będzie pomocny również przy Hyundai-u i windows 8. Możesz też przetestować ten program: http://www.networkedmediatank.com/wiki/images/9/9a/WSM1.2_Setup.zip Edytowane 14 Lutego 2013 przez Rp74 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach