fyr 1 Napisano 16 Marca 2012 Witam, Od samego poczatku jak tylko wymienilem stary dekoder Philipsa na nowy Pace PVR mam z nim najrozniejsze problemy, ktore sa zazwyczaj usuwane poprzez aktualizacje oprogramowania. Najczesciej przy usunieciu jednej wady pojawiaja sie nowe (przy najnowszej np. zamula dzialanie menu do granic mozliwosci i tylko wylaczenie na chwile pomaga). Jednak mam staly problem z nagrywaniem: bardzo czesto nagrane filmy przeskakuja o kilka-kilkanascie sekund podczas odtwarzania i jesli zdaza sie to czesto to praktycznie nagrany film nie nadaje sie do ogladania. Nie jest to raczej problem z sygnalem bo zauwazylem, ze nagrywany film podczas ogladania nie ma zadnych wad i zaklocen. To wystepuje dopiero podczas odtwarzania z dysku. Ktos ma podobne doswiadczenia? Czy to taka "uroda" tego sprzetu czy powinieniem domagac sie wymiany dekodera? Dziekuje za pomoc i zycze milej wiosny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekBy 0 Napisano 16 Marca 2012 Witaj, Najprawdopodobniej masz uszkodzony dekoder, mimo że to sprzęt nie bez wad to ja takich objawów nie mam. Wymień w punkcie Cyfry na inny egzemplarz, robią to bez żadnych problemów. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maxiiiii 0 Napisano 17 Marca 2012 (edytowane) to nie sprzęt, to aktualizacja. Miałem takie same objawy po najnowszej aktualizacji, wczoraj pojechałem wymienić dekoder bo przecież płacę za niego co miesiąc 20zł. Gdy podłączyłem nowy dekoder wszystko działało ok, ale wyskoczyła mi aktualizacja więc ją zainstalowałem bo myślałem że wcześniej to była wina dekodera. Po zainstalowaniu pojawiły się te same obawy co na starym dekoderze, czyli zamulone menu jak i menu programu oraz pilota, przeskakiwanie nagrań oraz cofniętego lub zatrzymanego programu, pomagało jedynie ponowne uruchomienie dekodera, ale nie na długo. Mam nadzieję że problem jest znany producentom oprogramowania dekodera i już pracują nad poprawką aktualizacji, tylko żeby to nie trwało tygodniami. Edytowane 17 Marca 2012 przez Maxiiiii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maslak71 0 Napisano 18 Marca 2012 Zgadzam się z Maxiiiii w 100%. Te same objawy po aktualizacji. Też mam nadzieję, że problem jest znany producentom oprogramowania ale znając dział tech. cyfry trochę to potrwa - oby nie długo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach