Skocz do zawartości
long_28y

Problemy ze zakupami w mixelectronics.pl - przestroga

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli tak, to po co to wszystko? Nie mozna to bylo tak odrazu :D

Nie można :rolleyes: .

Ja na odpowiedź czy mogę podstemplować gwarancje w ich fizycznym sklepie (zamiast wysyłać do nich pocztą) musiałem czekać ponad miesiąc.

Edytowane przez slimak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No noz, musze dzisiaj oglosic szczesliwe zakonczenie sprawy. Ktos chyba poszedl po rozum do glowy i przeanalizowal sytuacje i uznal ze potencjalne straty sklepu spowodowane ciagnieciem tej glupiej sprawy sa niewspolmierne do wzajemnego przekonywania sie odnosnie udowodnienia sobie wzajemnej winy.

Bylem sklonny zaplacic nawet za przesylke towaru jakas wydumana kare, ale ten watek ciagnalbym dalej. A tak jesli chodzi o mnie - koniec tematu.

Firma wyszla naprawde z twarza.

Dostalem dzisiaj finalna mam nadzieje odpowiedz ze sklepu:

"Szanowny Panie,

Towar do nas wrócił, zamówienie zostało anulowane dopiero wówczas.

Kierując się zasadą, że Klient ma zawsze rację, sprawę uważamy za zakończoną.

Pozdrawiam,

Agata Kuraś

Kierownik BOK "

Alleluja. Nie dajmy sie robic w balona i zbywac pyskatym paniom kierowniczkom biura obslugi klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...