Skocz do zawartości
Krystian-79

Yamaha 1067

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupi,łlem kilka dni temu Yamaha RX-V1067 i mam mały problem z odtwarzaniem plików FLAC.

Gdy podłączam USB to bez problemu je odtwarza ale gdy wrzucam pliki flac po sieci na udostępniony katalog to ich nie widzi. Dodam że inne typu mp3 odtwarza bez najmniejszych problemów.

Czy jest możliwość odtwarzania flac po sieci na tym sprzęcie??

Pozdrawiam i proszę o odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi odtwarzał FLAC po sieci streamując z Foobara, tyle że jeśli dobrze pamiętam to obcinał pasmo do 48khz jeśli pliki miały wyższe. Może twoje wspomniane pliki FLAC mają niepoprawne tagi przez co amp ich nie widzi, podobne problemy miały kiedyś Popcorny.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem laikiem jezli chodzi o audio.

Sprzedawca poinformował mnie jedynie że odtwrza flac i sa to pliki bez straty jakosci w stosunku do plyt audio.

Pliki ktore posiadam to pliki z internetu i nie wiem jak sa przetworzone...

jakiego programu uzywać aby zgrac do flac??

czy da sie przekonwertować tr pliki flac ktore juz mam na innego rodzaju plik flac??

thx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

np programem Easy CD-DA Extractor. to super kombajn do kompresji , zrzutu do dowolnego formatu w tym flac oraz zmiany formatu na inny. nie ma sensu zmieniać stratnego formaty mp3, ogg lub aac na na flac pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach