Skocz do zawartości
VAMET

Dirt 2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam uprzejmie

ATI 11.1 + Dirt 2 + V-sync = 30 FPS w Dirt 2 i rwanie grafiki.

Skopali pionową synchronizację, także albo powrót do 10.12 albo wyłączenie V-sync pomaga wyeliminować ten problem.

Dzisiaj sprawdzę 11.2, czy poprawili.

Pozdrawiam serdecznie.

Z poważaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja pionowa obciąża grafikę dość znacznie. Albo wyłączyć opcję w grze albo zmienić coś w kompie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale bez tego to porażka... tak się rozłazi obraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam uprzejmie

10.12 nie było problemów, wystarczy wrócić do tej wersji.

Wczoraj testowałem 11.2 i też kupa. Dalej po włączeniu V-sync automatycznie spadki do 29/30 FPS i zrywa co jakiś czas.

Bez V-Sync cacy u mnie ponad 67 FPS, ale jak to bez V-sync zjechane na maksa i to widać.

Zawsze mnie fascynowały update'y sterowników, które pierniczyły, to co było już dobre.

Pozdrawiam serdecznie.

Z poważaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam uprzejmie

Z innego Forum człowiek podpowiedział mi, żeby jeszcze włączyć Triple Buffering.

Rzeczywiście poskutkowało i działa z V-sync.

Tylko dziwne, bo ustawiłem pod CCC Triple Buffering, a to tylko ponoć na OpenGL, a Dirt 2 śmiga na DirectX.

Nic nie kumam już :)

Pozdrawiam serdecznie.

PS. Ktoś wie, jak ustawić na DirectX Triple Buffering?

Z poważaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam uprzejmie

Użyłem aplikacji RadeonPro, w której można tworzyć profile dla każdej gry osobno i ustawić każdy jeden parametr, z jakim ma gra ruszyć.

Jest tam zakładka Tweak i można ustawić Triple Buffering i V-sync włączyć dla DirectX a nie dla OpenGL.

Bardzo fajna aplikacja.

Teraz dalej o Dirt 2:

Tak sobie poczytałem troszkę o V-sync i ponoć V-sync ustawia się na 60 FPS lub 30 FPS jeżeli FPS jest w zakresie 30-60 FPS.

Czyli jak będę miał 45 FPS, to ustawi się na 30 FPS.

Problem z Dirt 2 polega na tym, że są momenty, kiedy jest w stanie ustawić się na 60 FPS.

Wtedy jak gram przy 30 FPS to nagle próbuje ustawić się na 60 FPS, jest spory przeskok, nie jest płynnie i jest efekt spowolnienia i nagłego przyspieszenia.

Czy da się ustawić V-sync, żeby gra która nie jest w stanie chodzi zawsze na 60 FPS, była jakby zabezpieczona, żeby działać zawsze w 30 FPS?

Żeby nie próbowała się ustawić za wszelką cenę na 60 FPS, kiedy do tego sprzyja okazja?

Pozdrawiam serdecznie.

Z poważaniem

Edytowane przez VAMET

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...