VAMET 92 Napisano 27 Lutego 2011 Witam uprzejmie ATI 11.1 + Dirt 2 + V-sync = 30 FPS w Dirt 2 i rwanie grafiki. Skopali pionową synchronizację, także albo powrót do 10.12 albo wyłączenie V-sync pomaga wyeliminować ten problem. Dzisiaj sprawdzę 11.2, czy poprawili. Pozdrawiam serdecznie. Z poważaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiaczek 6 Napisano 27 Lutego 2011 Synchronizacja pionowa obciąża grafikę dość znacznie. Albo wyłączyć opcję w grze albo zmienić coś w kompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 216 Napisano 27 Lutego 2011 Ale bez tego to porażka... tak się rozłazi obraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VAMET 92 Napisano 28 Lutego 2011 Witam uprzejmie 10.12 nie było problemów, wystarczy wrócić do tej wersji. Wczoraj testowałem 11.2 i też kupa. Dalej po włączeniu V-sync automatycznie spadki do 29/30 FPS i zrywa co jakiś czas. Bez V-Sync cacy u mnie ponad 67 FPS, ale jak to bez V-sync zjechane na maksa i to widać. Zawsze mnie fascynowały update'y sterowników, które pierniczyły, to co było już dobre. Pozdrawiam serdecznie. Z poważaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VAMET 92 Napisano 28 Lutego 2011 Witam uprzejmie Z innego Forum człowiek podpowiedział mi, żeby jeszcze włączyć Triple Buffering. Rzeczywiście poskutkowało i działa z V-sync. Tylko dziwne, bo ustawiłem pod CCC Triple Buffering, a to tylko ponoć na OpenGL, a Dirt 2 śmiga na DirectX. Nic nie kumam już Pozdrawiam serdecznie. PS. Ktoś wie, jak ustawić na DirectX Triple Buffering? Z poważaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VAMET 92 Napisano 2 Marca 2011 (edytowane) Witam uprzejmie Użyłem aplikacji RadeonPro, w której można tworzyć profile dla każdej gry osobno i ustawić każdy jeden parametr, z jakim ma gra ruszyć. Jest tam zakładka Tweak i można ustawić Triple Buffering i V-sync włączyć dla DirectX a nie dla OpenGL. Bardzo fajna aplikacja. Teraz dalej o Dirt 2: Tak sobie poczytałem troszkę o V-sync i ponoć V-sync ustawia się na 60 FPS lub 30 FPS jeżeli FPS jest w zakresie 30-60 FPS. Czyli jak będę miał 45 FPS, to ustawi się na 30 FPS. Problem z Dirt 2 polega na tym, że są momenty, kiedy jest w stanie ustawić się na 60 FPS. Wtedy jak gram przy 30 FPS to nagle próbuje ustawić się na 60 FPS, jest spory przeskok, nie jest płynnie i jest efekt spowolnienia i nagłego przyspieszenia. Czy da się ustawić V-sync, żeby gra która nie jest w stanie chodzi zawsze na 60 FPS, była jakby zabezpieczona, żeby działać zawsze w 30 FPS? Żeby nie próbowała się ustawić za wszelką cenę na 60 FPS, kiedy do tego sprzyja okazja? Pozdrawiam serdecznie. Z poważaniem Edytowane 2 Marca 2011 przez VAMET Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach