Skocz do zawartości
hellboyek

Rozdzielenie sygnalu na 2 TV poprzez nbox HDTV recorder+kosztorys

Rekomendowane odpowiedzi

dodam na wstepie, ze watek ten zalozylem tez na innym forum. Moze gdzies bedzie szybciej :P

zeby rozdzielic sygnal nboxa, potrzebny jest nbox recorder, jednak czy jest ktos w posiadaniu wiedzy, albo zna sie wystarczajaco na tym, zeby mi powiedziec jak mogloby to wygladac?? Pani na partyline "N" powiedziala, ze obecnie nie posiada info o kosztach i sposobie rozdzielenia, ale moze ktos juz wie, badz domysla sie :).
No i koszty:
Koszt nboxa - 450, antena ok 80, [b]konwertery ok 150 (wlasnie, 1 czy 2??)[/b], kabel ([b]wyczytalem ze potrzebne sa 2 kable, czy to w zwiazku z tym ze potrzebne sa 2 konwertery??[/b] - przypominam, ze jestem laikiem) jaki to ma byc konkretnie kabel? i co jeszcze dochodzi do tego?? chcialem zrobic sobie kosztorys, poniewaz bardzo interesuje to reszte domownikow:P. No i najwazniejsze, jak ma wygladac podlaczenie do drugiego TV, czy to beda kolejne koszty (np zakup kolejnego nboxa czy czegos innego, badz 2 abonament - jesli tak to OUT! =))??
Jakbym cos pomylil to prosze mnie poprawic, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='hellboyek' post='16230' date='20.10.2006, 18:11 ']dodam na wstepie, ze watek ten zalozylem tez na innym forum. Moze gdzies bedzie szybciej :)

zeby rozdzielic sygnal nboxa, potrzebny jest nbox recorder, jednak czy jest ktos w posiadaniu wiedzy, albo zna sie wystarczajaco na tym, zeby mi powiedziec jak mogloby to wygladac?? Pani na partyline "N" powiedziala, ze obecnie nie posiada info o kosztach i sposobie rozdzielenia, ale moze ktos juz wie, badz domysla sie :).
No i koszty: