Skocz do zawartości
tarinQ

Dysk zewnetrzny USB do TV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poszukuje dysku na USB tak na okolo 500-640 GB

Co polecicie w tym przedziale??

Tv to samsung , glownie bede odtwarzac filmy 720p 1080p

Pozdrawiam

czekam na pomoc;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba obojętne jaka marka. tylko 2,5" żeby zasilanie z usb wystarczyło.

mam 500gb LG, dałem ok 250zł. podpinam do dvd hd i jest elegancko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję:Seagate External Desktop Drive 1TB 32MB 7200rpm USB 3,5cala -często do kupienia w biedronce za 169 -Ja taki kupiłem 3 miechy temu i śmiga bez zarzutu.

Innym przeszkadza że dyski 3,5 trzeba podłączać do sieci,ale moim zdaniem to żaden problem,liczy się za to pojemność oraz bezszelestna praca w każdym położeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem laikiem w tematach telewizji hd, dlatego mam do Was pytanie.

Mam TV samsung le40c650, czy wystarczy do tego tv zewnętrzny dysk twardy do odtwarzania filmów full hd ważących np 20-30 a nawet 40gb? Czy przez usb 2.0 nie ma problemów z odtwarzaniem takich filmów czy też jest mi potrzebny odtwarzacz aby podłączyć przez hdmi.

Drugie pytanie, czy dyski zewnętrzne mają po 2 wejścia usb i jest możliwość podłączony jednocześnie komputera i tv aby nie przepinać co chwile kabla w celu zgrania filmów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję:Seagate External Desktop Drive 1TB 32MB 7200rpm USB 3,5cala -często do kupienia w biedronce za 169 -Ja taki kupiłem 3 miechy temu i śmiga bez zarzutu.

Innym przeszkadza że dyski 3,5 trzeba podłączać do sieci,ale moim zdaniem to żaden problem,liczy się za to pojemność oraz bezszelestna praca w każdym położeniu.

Dysk spoko , tylko czy na pewno w tej cenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi