Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
gryzonksc

propozycja sony

Question

Witam:) niestety padla matryca :/ w 46X4500 po 1,5 roku uzytkowania SONY proponuje 46HX800 co robic ?

brac bez zastanowienia czy probowac z innym modelem jak tak to z jakim ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

A nad czym tu się zastanawiać. Mimo, że x4500 to udany model Sony(chociaż, jak to w Twoim przypadku-nie zawsze), ale HX800 to już o krok do przodu, samo to, że jest zgodny z 3D, posiada podświetlenie EdgeLED i motionflow 200Hz PRO opowiada za tym, żeby nawet chwili się nie zastanawiać. Moim zdaniem bardzo korzystna wymiana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Reklamować - odebrać wydaną kasę - kupić coś z własnego wyboru...

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Tak się akurat składa, że jeśli decyzja serwisu to WYMIANA na inny model, to jedyne co pozostaje, to wysłać na serwis i czekać na naprawę, bo o zwrocie kasy nie ma mowy. Więc nie polecam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Tak się akurat składa, że jeśli decyzja serwisu to WYMIANA na inny model, to jedyne co pozostaje, to wysłać na serwis i czekać na naprawę, bo o zwrocie kasy nie ma mowy. Więc nie polecam.

Nie całkiem masz rację. Oczywiście, serwis w pierwszej kolejności będzie sugerował wymianę na inny model, nawet teoretycznie droższy. Niemniej jednak, to zawsze klient podejmuje ostateczną decyzję.

Zdarzyła mi się podobna historia. TV miał srebrna obudowę, a wymiana mogła zostać zrealizowana wyłącznie na czarny "fortepian". Nie zgodziłem się i dostałem zwrot kasy. Kupiłem nowy telewizor, taki jak MI pasował.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Jeśli serwis zapewni klientowi inne warunki w postaci naprawy zaistniałej usterki, czy też wymiany na obecny, bądź też nowszy model, jednymi słowy, spełni warunki gwarancji, to klient nie ma innego wyjścia jak przystać na taką decyzję. Co innego ma miejsce, gdy serwis nie spełni z żadnych w powyższych warunków i na domiar złego utrudni życie klientowi i będzie mu kazał w "nieskończoność" czekać telewizor, bo albo to nie ma części, albo coś jeszcze innego się wydarzy. Wtedy klient ma prawo do zwrotu kwoty pieniężnej za zakupiony sprzęt.

Z reszta ja już swoje powiedziałem, ale powtórzę jeszcze raz - WYMIENIAĆ na nowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Oj tu się mylisz. Naprawa i owszem, ale wymiana na inny model, nawet lepszy, czy też droższy wymaga akceptacji klienta. Jeśli klient nie wyraża zgody, to pzawsze praktykuje się zwrot gotówki, ze względu nie niemożność wykonania naprawy i to po cenie z dowodu zakupu. Wartość rynkowa jest nieistotna.

A już szczególnie w przypadku telewizora. Dla wielu użytkowników znaczenie zasadnicze ma wygląd samego sprzętu, który współgra z wystrojem pomieszczenia, jak już wspomniał zresztą Kolega Wieslawef. Serwis nie ma możliwości narzucania klientowi innego produktu. Choćby był i 100 razy lepszy, to na siłę mu go nie wciśnie, nie jest to żadnym argumentem i serwis stoi na straconej pozycji w przypadku konfliktu i gdy sprawa trafi choćby do PIHu. Jeśli producent, za pośrednictwem serwisu, nie jest w stanie wywiązać się z umowy gwarancyjnej to zwraca gotówkę i po temacie.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozważyć propozycję serwisu na wymianę sprzętu, szczególnie jeśli jest on lepszy. Może się okazać, że będzie to najrozsądniejszym rozwiązaniem. Ja bym się zgodził akurat w tym konkretnym przypadku, gdyż uważam to za uczciwą propozycję.

No ale jak już napisałem, nic na siłę i bez narzucania komukolwiek woli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

stosujac rozumowanie co poniektórych to jak kupie biały TV to m iserwis moze wymianić na czarny i nie mam prawa kwiknąć ;)

troche to smieszne ....

definicja lepszego modelu nie jest spelniana juz w tm momencie gdy tv inaczej wyglada bo dla kupujacego to nie jest lepszy model ....

dla mnie lepszy bedzie bialy, tylko dlateog, ze jest bialy bo upieram sie przy tm ,ze to jest jedyna cecha w tv, ktora dla mnei sie liczy i decyduje o "lepszosci" TV :)

w sadzie wygram kazda sprawe w ten sposób ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Witam

gryzonksc

Co jest w 46HX800 co ci osobiście nie odpowiada.

Co zyskujesz co tracisz bo ja widzę że po wielkich bataliach odbierasz kasę dokładasz niemało i kupujesz np Sony 46HX800 lub coś w tej klasie

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

X4500 miał podświetlanie matrycy LED a HX 800 to EDGE to duża różnica (na korzyść X4500) i dźwięk był w 4500 na pewno o niebo lepszy niż w tym EDGE HX800 no i podstawowa różnica w X4500 półmatowa matryca a HX 800 to lustro. Wszystko zależy jak ustawisz tv jak w nasłonecznionym pokoju to na HX 800 niewiele sobie w dzień pooglądasz. Ale jak nie ma innego wyjścia to ja bym pomyślał o EX 500 CCFL półmatowa matryca nie ma bajerów związanych z oszczędnością energii ale komu to potrzebne i dźwięk nie jak z EDGE. 3D redy (w HX800) to mało ważne kupować tv z efektem 3D (po dokupieniu okularów i może jakiejś przystawki) gdy filmy w 3D można policzyć na palcach jednej ręki to .... Lepiej iść na 3D do IMAX-u i wrażenia inne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...