Skocz do zawartości
baton_dk

Amplituner Yamaha RX-V395RDS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie, posiadam amplituner Yamaha RX-V395RDS, z tego co się orientuje ma moc 5x60W, chciałbym dokupić głośniki drewniane, fronty podłogowe , centralny i satelity. Myślałem nad Jamo s406, lub cos z Koda...co radzicie? ze względu na parametry wzmacniacza, pole jest ograniczone a jeśli chodzi o kase to tak do 800zł...

Czytając kilka postów na forach , zasięgnąłem informacji w dwóch różnych sklepach ze sprzętem audio, sprzedawcy doradzili mi:

Jamo S506 (130W/180W)

Jamo S606 (130W/210W)

Nie znam się ale pytałem, jak to możliwe to takiego wzmacniacza Yamahy 5x60W takie mocne głośniki, a sprzedawca zarówno w jednym jak i drugim sklepie powiedział że taka jest Yamaha, końcówki mocy itp, a zwłaszcza ten model który posiadam, zapraszał mnie z ampli do sklepu, powiedział że podłączy a sam się przekonam. Macie jakieś doświadczenie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z 606 ta Yamaha zupelnie sobie nie poradzi ale nie dlatego że sama jest słaba tylko po prostu takie kolumny... z tej pary zdecydowanie poleciłbym Jamo 506.

PZDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ze względu na finanse raczej skłaniam się do s506...na początek może same fronty a pózniej się okaże, może dokupię resztę...kwestia czy zagrają w ogóle na amplitunerze. W sklepie Audiotrendt w Krakowie gość zapewniał że bezproblemowo sobie poradzi...zapraszał ze wzmacniaczem do sklepu, podłączy s506 lub s606 a sam się przekonam...

Dodam jeszcze, że dwóch sprzedawców w różnych sklepach, zaproponowali mi te same kolumny, twierdząc że bez problemu sobie ta Yamaha radzi z takimi kolumnami...pytałem o Jamo S426, i odradzano mi...twierdząc że są zbyt słabe na ten ampli

Edytowane przez baton_dk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji