Skocz do zawartości
pawlak24

czym i jak konwertować do Mime Type: video/mp2t

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam dekoder do naziemnej TV cyfrowej z wejściami USB na pamięć zewnętrzną na które są nagrywane programy. Wpadłem na pomysł by wykorzystać to do odtwarzania filmów (pobranych z Internetu), za pośrednictwem tego dekodera. Za pomocą programu MediaCoder odczytałem w jakim formacie są zapisywane programy. Jestem „zielony” i nie mam pojęcia jakim programem i jak ustawiać parametry do konwersji filmów by dekoder je czytał. Może jest ktoś, kto miał by czas i chęci by „poprowadzić mnie za rączkę” Oto właściwości nagranego programu:

General

ID : 1004

Complete name : C:\Desktop\Grand Designs-2010_02_24-20_19-02.mpg

Format : MPEG-TS , File size : 264 MiB , Duration : 14mn 56s , Overall bit rate : 2 471 Kbps

Video

ID : 590 (0x24E) , Menu ID : 4164 (0x1044) , Format : MPEG Video , Format version : Version 2

Format profile : Main@Main , Format settings, BVOP : Yes , Format settings, Matrix : Default , Duration : 14mn 56s

Bit rate mode : Variable , Bit rate : 2 108 Kbps , Nominal bit rate : 15.0 Mbps , Width : 544 pixels

Height : 576 pixels , Display aspect ratio : 16:9 , Frame rate : 25.000 fps , Resolution : 8 bits

Colorimetry : 4:2:0 , Scan type : Interlaced , Scan order : Top Field First , Bits/(Pixel*Frame) : 0.269

Stream size : 225 MiB (85%)

Są jeszcze dane audio i parę innych ale ze względu na obszerność podam w dalszej korespondencji. Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.