Skocz do zawartości
Gosiek

jakie różnice przy zakupie w punkcie a przez internet lub infol.?

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

wyczytałam, że są różnice cenowe jak się kupuje przez internet, infolinie a jeszcze inaczej w punkcie obsługi klienta. Podobno internet i infol. najtaniej. Nie bardzo wiem jak to możliwe, ale pewnie jest możliwe w n:)

Zamierzam wykupić promocję Hollywood za 68 zł albo Full za 99zł.

Czy wiecie może jakie będą różnice i czy będą w takim przypadku?

Dzięki i pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie różnice przy zakupie w punkcie a przez internet lub infol.?

Formularz zamówienia na stronie internetowej n wymusza zaznaczenie

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ITI Neovision Sp. z o.o. moich danych osobowych dla celów marketingowych i reklamowych".

Nie jest możliwe podpisanie umowy bez jednoczesnego podpisania klauzuli. Jest to więc wymuszenie na kliencie udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Tymczasem, w myśl ustawy, na wykorzystywanie danych w celu zawarcia lub wykonania umowy zgoda nie jest potrzebna.

Ustawa o ochronie danych osobowych jasno określa, że dla zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych konieczne jest spełnienie tylko jednego z pięciu warunków, określonych w art. 23 ust. 1. Zatem, jeśli zgodnie z pkt 3 tego przepisu, wykorzystywanie danych uzasadnia konieczność realizacji umowy, dodatkowa zgoda jest zbędna.

Przez telefon jeżeli nie wyrażacie Państwo zgody na przetwarzanie tego typu danych, możecie stworzyć tego typu umowę telefonicznie poprzez Centrum Sprzedaży.

W trakcie zawierania umowy Konsultant zadaje pytanie i Klient ma możliwość określić czy wraża taką zgodę, czy nie.

Proponuję archiwizować te rozmowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to tylko takie zbieranie danych, bo z realizacją zamówienia jest bryndza - znajoma zamówiła w połowie grudnia i do

tej pory kompletna cisza ! ! ! ! ! !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku chwalę sobie zakupy przez infolinię n-ki. Chciałem pakiet za 48zł ale z turbodekoderem , co poprzez internet nie było możliwe .

Podczas rozmowy gość zaproponował rozwiązanie ( dodatkowe 148 zł za tzw aktywowanie funkcji turbodekodera ) , co mi odpowiadało. Padły standartowe formułki co do wyrażenia zgody na podpisanie umowy w takiej a nie innej formie . Po 2 dniach odbierałem dekoder u kuriera , aktywacja i jak na razie wszysko gra i nie buczy :).

Tak więc z mojej strony korzystniej było dokonać zakupu przez infolinię niż przez internet - o salonach nie wspominam tak krótka piłka mamy to i to jak nie pasuje to nie :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...