Skocz do zawartości
mayo

Ciekawe przypadki nBOX recordera TurboCLRA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od dnia premiery używam nowego boxa N'ki. Nigdy wcześniej nie byłem abonentem tej platformy. Nie wiem jak przebiegał proces dopracowywania oprogramowania 'starych' boxów, nie wiem ile też ile i jakich błędów posiadały. Czytając forum wielokrotnie natknąłem się na uwagi użytkowników dot. bugów w nowym rekorderze. Nie znalazłem jednak postu w którym spisano wszystkie błędy. Myślę że ktoś z n / adb odpowiedzialny za poprawę jakości softu nowego TurboCLRA czyta to forum i taki post może przydać się do szybszej reakcji odpowiednich sił i poprawy funkcjonalności naszej kochanej czarnej skrzyneczki. Oto moje uwagi:

- błąd w rejestrowaniu dźwięku dd5.1 ale tylko dla polskiej ścieżki językowej (wczoraj nagrałem The Invasion i ku mojemu zdziwieniu w czasie odtwarzania niemego filmu po przełączeniu ścieżki na angielską dzięk się pojawił, box połączony z amplitunerem via optyk)

- brak możliwości wyboru napisów w materiałach odtwarzanych z dysku (nie wiem czy to w ogóle powinno być możliwe, ale dlaczego nie skoro można wybierać ścieżkę dźwiękową)

- totalny bigos z napisami - mam polskie tylko gdy odtwarzana jest polska ścieżka dźwiękowa, gdy włączę oryginalną napisy giną (przykład wczorajszy film Dziennik Ninfomanki, odtwarzanie live, nie z dysku)

- usługa VOD nie działa lub działa max chaotycznie - nie da się niczego zamówić via nbox - wylatuje komunikat że trwają prace modernizacyjne lub mam niedziałające połączenie internetowe (co nie jest prawdą)

Może niektóre z błędów to błahostki, ale jak dla mnie dyskwalifikują one zarówno sprzęt jak i platformę nowej generacji jaką mieni się n. Proszę o dopisywanie swoich uwag i spostrzeżeń, może to komuś pomoże, lub przynajmniej da nam złudzenie że zrobiliśmy coś w celu normalizacji sytuacji.

M.

Edytowane przez mayo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem krótko ..masz miesięczny okres wypowiedzenie więc do dzieła :)

doskonale wiedziałeś co kupujesz więc nie rozumiem teraz tej frustracji i rozżalenia

chyba mam dejavu bo już gdzies widziałem wczesniej ten temat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DZiś w nocy była aktualizacja, w innym wątku jest opisane co poprawiono.

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nbox recordera turbo od 12 listopada. Na początku nie chciał ze mną współpracować( 30 minut z panienką na infolinii) ale koniec końców poddał się. Początkowo nie mogłem uzyskać dźwięku 5.1 po HDMI, tylko po optyku. Dziś po HDMI jest 5.1. Listę VOD nadal zasysa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
doskonale wiedziałeś co kupujesz więc nie rozumiem teraz tej frustracji i rozżalenia

Wiedziałem? A niby skąd? Nigdy wcześniej nie miałem n'ki.

chyba mam dejavu bo już gdzies widziałem wczesniej ten temat :(

Najwyraźniej źle widziałeś. I nie jestem sfrustrowany tylko zdegustowany. Wczoraj wpuścili uaktualnienie które pewne problemy rozwiązało, ale niestety pojawiły się nowe.

M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DZiś w nocy była aktualizacja, w innym wątku jest opisane co poprawiono.

Dzięki. Czytałem. Sprawdziłem. Soft się wgrał. Wiele rzeczy działa lepiej, ale z dźwiękiem dalej jest jazda, choć na inny nieco sposób. Na szczęście inni mają ten sam problem co ja (opisałem go dokładnie na forum n w wątku założonym przez kogoś komu tak jak i mi po wgraniu nowej wersji softu dźwięk zniknął).

M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, sam w sobie sprzet jest ok, a wstydzic powinni sie przedstawiciele ITI i ADB, ze takie knoty programowe wypuszczaja.

Wstydzic powinni sie tym bardziej, ze kasuja dodatkowa kase za oprogramowanie, ktore posiada bledy w podstawowych funkcjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale chyba nikt nie zmusza klientów do kupowania takiego knota?

jakaś turbosraczka ogarnęła naród a teraz tylko narzekania :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co narzekać, sprzęt posiada chorobę wieku dziecięcego jak wszystko co pojawia się na rynku konsumenckim( nawet szczepionka na A/H1N1 ma podobne problemy). Trzeba to przeboleć i cieszyć się nowym sprzętem. Na szczęście fachowcy cały czas poprawiają błędy na bieżąco i trzymam za nich kciuki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś Padł mi turborekorder.

Po przyjściu z pracy zauważyłem, że na wyświetlaczu świeci cały czas napis testing.

Dzwoniłem do BOA, żadne zabiegi nie pomogły.

Kazano zawieść i wymienić boxa na nowy.

Niby nic ale szkoda ściągnięte na dysku.

Edit:

Dziś już nowy po wymianie i wszystko już gra :)

Edytowane przez Erikos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...