j23 0 Napisano 11 Października 2009 Czy ktoś może sprawdzić co jest z sygnałem c+ film hd i c+ sport hd?. Od kilku dni nie mam sygnału na icord hd. Pozostałe są ok. Nie mogę się dodzwonic info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronas 0 Napisano 11 Października 2009 zmień FEC z 2/3 na 3/4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j23 0 Napisano 11 Października 2009 (edytowane) Nie mogę tego zmienic. Może ktoś wie jak w humaxie icord to zrobić? Ok znalazłem jak to zmienić, ale nic nie dało Edytowane 11 Października 2009 przez j23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 11 Października 2009 Nie mogę tego zmienic. Może ktoś wie jak w humaxie icord to zrobić? Daj PM do janek_pl, on powinien ci pomóc, miał tą zabawkę. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j23 0 Napisano 11 Października 2009 Dziękuje za pomoc, zmiana na 3/4 pomogła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r_s_poland 0 Napisano 23 Października 2009 Dziękuje za pomoc, zmiana na 3/4 pomogła a jak mam podobny problemik, IP box 9000 HD , od 2-3 dni nie mam c+ film HD i c+ SPORT HD, zmieniłem w transponderze 11278 na 3/4 tak jak pisza przedmówcy, to samo poradził mi konsultant C+. Walczylem przy tunerze 12 h , instalacje softu , skanowanie i nadal nic , ustawienia znam na pamięc. Włożyłem w końcu kartę C+ do tunerka Cyfry HD i dalej to samo, konsultant radzi zanieśc kartę do kolegi ( smiech) lub do dystrybutora i tam sprawdzić generalnie konsultant nie widząc mojej instalacji, ( nie dotykana przez 10 miesięcy) twierdzi że mam złą instalacje bo jak dziala C+ film to c+ film HD też ma działać. Pomocy!!!!! ( a może moje EMU w IPBOXIE uszkodzilo kartę?) aha i kiedy c+ zmienił korekjcję błędów z 2/3 na 3/4 ?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach