Skocz do zawartości
Grzesiek80SC

Potrzebna pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

Jako,że jest to mój pierwszy post na tym forum powiem kilka słów o sobie.Zacznę od tego ze od dawna noszę się z zamiarem przejścia z telewizji naziemnej na TV SAT.Teraz po niedawnym zakupie sony KDL-40W5500 jestem już zdecydowany.Mam problem z wyborem tunera i anteny(właściwie jestem lekko zielony w tym temacie).Chciałbym odbierać jednocześnie Cyfre+ i CP z jednego dekodera(Oczywiście wszystko to w standardzie HD i z funkcją PVR) a z drugiego,podłączonego do tej zamej anteny(choć nie jest to konieczne) jeszcze N.Wstępnie zdecydowałem się na taki zestaw:

1.Tuner:Technisat Digicorder HD S2X 500 GB

2.Antena:Technisat Tritenne 45cm (umożliwia odbiór z trzech satelit)

3.Moduły CI:2x Aston 2.18 lub Aston i Powercam Pro(niewiem który lepszy)

.Tak jak już pisałem na tem dekoderze chciałbym odbierać C+ i CP (jeżeli by się dało to jeszcze jakąś jedną Pay tv np.Dorcel TV).Kolejne pytanie to czy do tej anteny technisata da sie podłączyć nbox recorder z opcją VOD,czy trzeba instalować specjalnie antene N.Proszę o wasze opinie/porady i sugestie co do sprzętu(antena,tuner,moduł)

Z góry dzięki za odpowiedź

Grzesiek80SC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę odpowiedzieć tylko coś o antenie. Jak odbiera tego typu antena to nie wiem. Ale z pewnością nie zastosujesz jej do nboxa recordera, bo dla niego potrzebujesz konwerter twin, a ta antena ma w opisie " przeznaczona dla instalacji dla jednego użytkownika". Lepiej chyba zastosować klasyczną antenę paraboliczną i do tego konwertery quad i zez. Wtedy masz 1 antenę do wszystkich platform i recordera. A dla większej ilości satelit, to lepiej kupić antenę toroidalną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji