Skocz do zawartości
Maciej19871

NAD C 315Bee i amplituner ONKYO POMOCY:)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam mały problem z podłaczeniem w/w urządzeń. Jestem zielony w tych polączeniach wiec prosze o pomoc.

Posiadam wzmacniacz NAD C315BEE , Amplituner wraz z całym zestawem ONKYO HT-S780 ( model ampli to HT-R530). Jako fronty posiadam KEF IQ50 . Reszta kolumn to z zestawu onkyo .

Efekt , który chciałbym osiągnąć to : ( taki zeby nie przełączać kabli we frontach co chwile ze wzmaka na amplituner )

- Stereo ze wzmacniacza

- KD przez amplituner ( Badz lepiej :angry: jesli sie da fronty z NADA a reszta kolumn dzwiek z onkyo)

Czy ktos moze mi pomoc w konfiguracji (połączeniu) mojego sprzętu?? Licze na podpowiedzi . Tak zebym nie musiał zamieniac Kabli:(

JAK TO ZROBIĆ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam mały problem z podłaczeniem w/w urządzeń. Jestem zielony w tych polączeniach wiec prosze o pomoc.

Posiadam wzmacniacz NAD C315BEE , Amplituner wraz z całym zestawem ONKYO HT-S780 ( model ampli to HT-R530). Jako fronty posiadam KEF IQ50 . Reszta kolumn to z zestawu onkyo .

Efekt , który chciałbym osiągnąć to : ( taki zeby nie przełączać kabli we frontach co chwile ze wzmaka na amplituner )

- Stereo ze wzmacniacza

- KD przez amplituner ( Badz lepiej :D jesli sie da fronty z NADA a reszta kolumn dzwiek z onkyo)

Czy ktos moze mi pomoc w konfiguracji (połączeniu) mojego sprzętu?? Licze na podpowiedzi . Tak zebym nie musiał zamieniac Kabli:(

JAK TO ZROBIĆ?

poczytaj ten wątek http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.ph...6799&page=2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...