Jump to content
Sign in to follow this  
skalarado

PROBLEM Z ODBIOREM TELEWIZJI N !!!! POMOCY

Recommended Posts

Witam mam pewien problem otoz kiedy wlaczam podlaczony dekoder N (podlaczylem wszystko co sie dalo) wyskakuje mi ekran na ktorym pisze "URUCHAMIANIE ODBIORNIKA,PROSZĘ CZEKAC" lecz kiedy tak czekam to po chwili wyskakuje drugie okno na ktorym pisze USTAWIENIA ANTENY no i tu zaczyna sie problem poniewaz sa tam jakie opcje do wybrania jak HOT BIRD, Konfiguracja i jeszcze jakies LNB 1,2,3 i 4. Nie mam pojecia jak wlaczyc dekoder aby wszystko dzialalo. Antene (ten talerz) mam jeszcze z CYFRY + wraz z konwerterem , czy moze byc to przyczyna zlego konwertera lub anteny ? Dzwonilem do biura obslugi klienta N i powiedzieli ze antena wystarczy 65 cm. Otoz w tych sprawach jestem zielony dodam jeszcze ze w ekranie "Ustawienia anteny" pisze Siła 74% a jakosc zero. Czy moze byc to przyczyna zle ustawionego talerza lub konwetera. Moze musze cos dokupic.? Doradzcie. Byl u mnie facet i ustawial cos tam mierzyl sile na swoim urzadzonku i powiedzial ze jest dobra sila . Niewiem co mam zrobic . Pomozcie mi . Pozdrawiam.

Oczywiście ze antene masz źle ustawiona :blink: Zadzwoń po speca od ustawiania i kłopot z głowy, ja tak robię :)

Na twoim miejścu bym tez zmienił antene na większą, np 100cm, koszt żaden bo triax 100 jest za 99zł a dużo lepszy odbiór.

Autorus

Edited by autorus

O ile się nie mylę to Cyfra+ nadaje z Astry a N'ka z HotBird'a ... może masz antenę ustawioną na złego satelitę? :blink:
Tak czy inaczej 65 cm to za mało. Sam mam 80'tkę i jakość oscyluje w granicach 80-90%. Lepiej nie udało się ustawić.

Wszystkie polskie platformy nadają z HotBird 13E. "N"-ka jest bardzo wymagająca - potrzebuje bardzo precyzyjnego dostrojenia. Najlepiej ustawić na TVN HD - jeżeli będzie dobrze to wszystkie inne też będą działały.

Z Astry nadawała Wizja TV - teraz wszystkie platformy nadają z HotBird'a.