Skocz do zawartości
rafcioking

czekanie na kuriera Nki

Rekomendowane odpowiedzi

Dear fellow, you shall not give me advices when it comes to English, due to the fact that I am an ET :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do Seby 74
"tak na marginesie - to że nie dostałeś dekodera nie zwalnia Cię z obowiązku aktywacji w terminie 7 dni od podpisania umowy - taki paradoks"
Mam pytanie - który to punkt umowy o tym mówi, bo u mnie tego nie ma. Jest tylko informacja ,że nalicza się okres użytkowania kanałów objętych promocją bezpłatnego dostępu, od momentu aktywacji do końca następnego miesiąca. Posiadam umowę z października,a więc sprzed awarii i awaryjnego regulaminu.
Dodam,że aktywacji dokonałem 01.11 i kiedy zadzwoniłem aby ustalić termin odłączenia bezpłatnego pakietu otrzymałem zapewnienie,że wyłączenie nastąpi z końcem grudnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nareszcie sie doczekałem podłączyłem recorder no i aktywacja : automat powiedział że jak nie mam jakości syg 60 %( mam 56%) to muszę się skonsultować z konsultantem no i znowu 7 min czekania .... konsultant powiedział że to starczy i ze teraz nastąpi aktywacja i proszę nie wyłączać recordera prze 24 godz . spytałem sie to jak długo to potrwa on że może godzine a może 24 godz. CZEKAM!!! :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładnie tak 3 tyg a opek jest ok wczoraj kurier pobrał przesyłkę czyli dostawa 24h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

he he!czyli to prawda :) ...daj znać jak się aktywuje ile to trwało..
A ja wczoraj ponownie zadzwoniłem do N-ki,poprosiłem o rozmowę z przełożonym konsultantów,i oto co mnie spotkało.
Konsultant Pan Mariusz Mucha przeprosił że tak długo to wszystko trwa,za nieścisłe informacje które przekazują jego koledzy i koleżanki i zobowiązał się wyjaśnić sprawę i porozmawiać ze swoim przełożonym,otrzymałem info że mam kontaktować się w czwartek lub piątek i coś powinno być wyjaśnione odnośnie nadania i nr listu przewozowego.
Dla jaj zadzwoniłem dzisiaj rano by sprawdzić czy owy Pan coś skrobnął w mojej sprawie,7min czekania i miła pani poinformowała mnie że już jest nr listu który podała,podała również nr.tel. do kuriera i prosiła o kontakt w dniu jutrzejszym w razie jakich kol wiek niedopatrzeń.
Czyli wniosek jest jeden:
Nie wszystkie osoby maja jednakowe uprawnienia,całe szczecie że konsultant na którego trafiłem zachował się jak facet z jajami i załatwił niemalże od reki to co jego koleżanki załatwiały kilka dni.
Więcej takich gostków i ludziska zaoszczędzą na telefonach i zdenerwowaniu B)
Teraz zobaczmy jak działa OPEK...

Edytowane przez beetlejuice35

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do beetlejuice35 - 20 h aktywacji ale jest wszystko OK ;) no i dzisiaj już TVPHD i liga mistrzów!! pozdrowionka!!!
już myślałem że przy jakości syg 50-56 nie da rady ale dzisiaj o 16 wszystko wskoczyło i jest GIT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po testowałem trochę tuner i moim skromnym zdaniem jest revelka , nie miałem do czynienia z innymi tunerami HD konkurencji ale z tego co wiem to nikt nie ma rekordera w swojej ofercie a to jest to . Materiały nagrywane na rekorderze nie różnią się wcale od oryginału oglądając je nie widzę różnicy miedzy jakością oglądanych kanałów. Podsumowując: na dzień dzisiejszy nie widzę wśród konkurencji ( tuner , kanały, opcje ) lepszej oferty niż NKA .Użytkowałem przez 3 lata CYFRĘ ale teraz widzę co to jest telewizja nowej generacji POZDRAWIAM . PS warto było czekać 3 tyg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!To co się dzisiaj wydarzyło po wizycie kuriera przeszło moje wszelkie oczekiwania!
Rano dzwonek jest kurier z nki!.
Są dwie paczki k!a powinna być jedna,sam zgłupiałem na widok talerza który był z recorderem ale pomyślałem że zamówiłem zestaw z talerzem bo babka coś wspominała że są zestawy w cenie 90zł czasza i konwerter podwójny więc cenowo atrakcyjnie,czasza 80cm taka sama jak ze strony nki.
Sprzęt odebrałem i zabrałem się za rozpakowanie(bije się w czoło że nie zrobiłem tego przy kurierze),pudło zawinięte w jakaś folie,ipo rozpakowaniu okazało sie że dostałem używany sprzęt,pilot wyglądał jak po kąpieli w bigosie,nie mówiąc o recorderze.
Czasza owszem nówka ale starej generacji jakaś jajowata siatka w dodatku bez konwertera...ohyda.
Spakowałem tuner i do punktu,tam wszyscy parsknęli śmiechem jak zobaczyli przesyłkę,naturalnie natychmiast został sprzęt wymieniony na nowy,ale okazało się że nr umowy nie jest na mnie tylko na jakąś babkę..kolejna porażka.
Po telefonicznym wyjaśnieniu przez punkt sprzedaży otrzymałem nowy sprzęt,jednak talerz został w domu.
Na infolinii przyjęli reklamacje i kazali czekać!
Aktywacja recordera trwała 25 min,przynajmniej tu się postarali,dobrze że mam stary talerz na którym jest (jakość 100% i siła 84%) ale można by wymienić na większy 80cm.
W każdym bądź razie mam zamiar oddać sprawę do sądu konsumenckiego no chyba że odbiorą to czego nie zamawiałem,i zwrócą koszty jakie poniosłem,telefony do nikąd i 90zł niesłusznie pobrane,gdyby nie to że zależało mi na umowie 12 miesięcy dawno bym to olał i poszedł do punktu .
Ja na ich miejscu spalił bym się ze wstydu,co z tego że obraz OK! jak niesmak pozostał... :)
Nikomu nie życzę takiego obrotu sprawy!
Zobaczymy co bedzie działo sie dalej!

Edytowane przez beetlejuice35

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj otrzymałem recordera ;) UWAGA : Pomimo moich bojów na początku wszystko potem poszło szybko ! W poniedziałek zamówiłem sprzęt a dzisiaj otrzymałem. Aktywacja jakieś 20 minut. ( automatycznie - tonowo - przez BOA ). Na razie wszystko działa ok - ściąga mi już VOD. Dostałem tez używany tuner - widać zadrapania i rysy a sam pilot też nosi niewielkie ślady użytkowania. Ale przynajmniej mi recorder nie piszczy, nie buczy i dysk jest cichy. Mam nadzieję, ze to już koniec moich problemów z tym wszystkim a teraz będzie już ok. Muszę jeszcze net skonfigurować i posłuchać radia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo, czekałem miesiąc od zamówienia, bo podobno jakiąś modernizacje mieli (sciema)

Na szcząście sprzęt przyszedł nówka ofoliowana :) aktywacja trwała 10min, tylko Vod słabo sie ładuje w 3dni dopiero 3 filmy sie wgrały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po "awarii systemu" eŃka starała się nadrobić wszystkie zaległości z dwóch tygodni. Większość klientów nie wytrzymała i poszła odebrać sprzęt do lokalnych dystrbutorów. Kurierzy z Opek wożą teraz pełne samochody niechcianego sprzętu. Ciekawe kto teraz zapłaci za tę akcję??? Pewnie znowu czeka nas jakaś podwyżka abonamentu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam kilku znajomych, ktorzy sa abo n i maja juz dosc ciaglych problemow z dodzwonieniem sie do n.
A co do zamawianego sprzetu to sasiad "skusil" sie na profity zamawiania przez siec - i po ponad 2 tyg gdy box dotarl grzecznie podziekowali kurierowi i poslali przesylke do diabla!

Tak zepsuc sobie opinie w "plodnym" okresie sprzedazy - to trzeba miec pecha!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do kosztów należy doliczyć budżet, który poszedł na promocję. Akcja nie była ograniczona tylko do czasu antenowego w TVN, ale u "konkurencji" również - a tam poszły kwoty "konkretne". Dodatkowo, istotnie, w ostatnim czasie próbowałem załatwić sprawy w pary line. Oszczędzane przez wiele miesięcy minutki na koncie telefonicznym, rozpłynęły się po dwóch dniach. W końcu wysłałem polecony list.
Abonenci mogą logować się na swoim koncie przez stronę BOK-u. Szkoda, że po zalogowaniu, nie można przesłać pytań i dyspozycji elektronicznych. Sądzę, że TAAAKA firma jest winna swoim klientom taką usługę. Zwłaszcza, że party line, to w ostatnim czasie kompletny niewypał. Wcześniej zresztą też nie było lepiej....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Wszystkich,

jestem jak narazie bardzo milo zaskoczony poziomem usług oferowanym przez ITI a miałem wiele obaw przed zakupem chociażby z racji tego wszystkiego co wyczytałem na tym forum. Zamówiłem telewizję N w tę środę (zostawiłem swój numer we wtorek aby do mnie oddzwoniono). Dzisiaj tj. w piątek przed południem, czyli po upływie 2 dni, zjawił się kurier z przesyłką. Instalacja poszła kompletnie bezproblemowo, na aktywację czekałem około 20 minut. Naprawdę jak do tej pory nie mam nic do zarzucenia ITI. Mam nadzieję, że już tak zostanie.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrzę i się co najmniej dziwię. Widzę tutaj różne opinie, szczególnie ciekawią mnie te o kurierze, którego nie ma. Gdybym był niedowiarkiem uznałbym, że to wyssane z palca ;). Korzystam z usług nki od jakichś 2 miesięcy, też zawarłem umowę przez telefon, chociaż przez net też mogłem. Sprawa wyglądała tak, że dzwoniłem wieczorem w poniedziałek a w piątek już oglądałem. Z dodzwanianiem się nie wiem jak jest bo nigdy nie miałem potem potrzeby ponownego dzwonienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też jestem raczej zadowolonym klientem. nie miałem jeszcze żadnych problemów ani z instalacją ani z aktywacją a jak mam jakieś wątpliwości to bez problemu się dodzwaniam. no ale sądząc po różnych opiniach - po prostu mam w życiu szczęście. albo nie narzekam na wyrost ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem 2 listopada telefonicznie, 4 chciałem zmienić bo bardziej korzystna oferta ale nie było już możliwości ponieważ przesyłka przygotowana, dzwonię do nich 9 listopada aby dowiedzieć się co z moja przesyłką i otrzymałem odp że „przesyłka już jest przygotowana, za parę dni dostanę” i teraz też mam dylemat czy nie iść do sklepu i od razu wziąć C+ a kurierowi podziękować gdy się już łaskawie pojawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jakoś szybko poszło, w środę wieczorkiem zamówiłem to w piątek ok 10.00 juz było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ku...a,zamówiłem w zeszły piątek,gosć mówił ,ze do 5 dni. Dzwonie teraz pytam o nr przesyłki a kobitka mi mówi ,że jeszcze nie ma nr przewozowego,bo widocznie nie wysłane. Teraz nagle mówi ze do 10 dni oczekiwania.

Za następne kilka dni okaże sie że 15 i tak beda w h...a walic.

Co za dziadostwo!!!

Edytowane przez pawel973

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja bym się rozpłakał :) albo lepiej , nie odbieraj i kup C+

:D ja dziś jednej nie odebrałem ( od momentu zamówienia mineło 3 dni ) czekam na drugą z inną oferta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałem 3 dni robocze, kurier podjechał tam gdzie poprosiłem( w Warszawie), mój znajomy czekał niecałe 24 godziny od zamówienia (Wilcza Góra), pozdrawiam wszystkich tych co nadal czekają. Cierpliwości, naprawdę warto. :(

Edytowane przez kangór

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...