Skocz do zawartości
baxter

Ogromne problemy z wymianą lub naprawą na gwarancji w Digitalo.pl i Toshiba TTCE

Rekomendowane odpowiedzi

[quote name='diana' post='131239' date='14.11.2008, 17:24 ']Witam
Swoją ZF46 oddałem do serwisu Tele Radio Video w dniu 30.10.08. Serwis wysłał z opisem usterki(kreska) 04.11.08 do Serwisu Centralnego i do dzisiejszego dnia brak jakiegokolwiek odzewu ( przed chwilą rozmawiałem z serwisem T.R.V).
TV zakupiłem 19.12.2007 oczywiście w sklepie Digitalo , a nr. 15130427.
Dzięki za zainteresowanie
Pozdrawiam.[/quote]

czyli masz dzisiaj 15 dzień kalendarzowy i zero odpowiedzi, czyli twoja reklamacja została uznana. 46ZF nie ma w TTCE na stanie magazynowym, proponuję chciec np 57Z z dopłatą do faktury (są na stanie), a potem sprzedac i kupic co sie chce ! ale na roztrzygniecie oj poczekasz poczekasz, Reklamację z sierpnia leżą w serwisie, a gdzie jeszcze koniec października, żanada, firma zewnetrzna QN jako podwykonawca TTCE wystawia super opinię marce! powinie tam już dawno ktos zgasic swiatło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panie olatigid może coś o meritum. Nie wierzę że nie słyszał Pan szczegółów o padających matrycach 46ZF. Uporali się swego czasu z wadą czy wszystkie telewizory są trefne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='miecio4' post='131247' date='14.11.2008, 17:51 ']Panie olatigid może coś o meritum. Nie wierzę że nie słyszał Pan szczegółów o padających matrycach 46ZF. Uporali się swego czasu z wadą czy wszystkie telewizory są trefne?[/quote]
nie ma czegos takiego jak wada z ZF, ! to zdarza się w kazdym modelu i każdej marce. Ot technologia !Co mają powiedziec własiciele Sharpów jesli na 5 sztuk 2 padają, tyle że sharp bardzo sprawnie i po cichu dokonuje wymiany ! Tam padaja matryce jak muchy, bo sharp nie moze poradzic sobie z technologią prózniowego przyklejania foli do matrycy pow. 42 cali, ale sie do tego nie przyznaje, stad decyzja o zaprzestaniu włąsnej produkcji matryc, a kupowaniu od innych producentów !
A tu ? na 100 sztuk około 1%, dodam, że samsung ogólnie ma nieoficjalnie oczywiście awaryjnośc pow. 12% ! W b. roku na sprzedanych u nas kilkatysiecy TV marki toshiba do seriwsu udało się naszych klientów kilkunastu, co daje pogląd na awaryjnosc tej marki. I tu mnie zadziwia, że pomimo praktycznie braku zajędzia, serwis potrafi tak zepsuc reputację marki itd, mają za nic prawo , terminy itd Edytowane przez olatigid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='olatigid' post='131252' date='14.11.2008, 18:01 ']nie ma czegos takiego jak wada z ZF, ![/quote]
Dołączam niniejszym do grona posiadaczy 46ZF355DG, w której wystąpiła słynna już pionowa kreska (u mnie- dwie). Telewizor oddałem do serwisu 13.10.br. i do dziś nie otrzymałem ani telewizora, ani oficjalnych, na piśmie, wyjaśnień w jego sprawie. Jestem niemal pewien, że jest jednak "coś takiego jak wada ZF", a nawet konkretniej: wada 46ZF355DG. Nie zaryzykuję twierdzenia: kupionego w Digitalo, ale faktem jest, że tam go kupiłem. Niemal identyczne są też moje doświadczenia z Serwisem Centralnym, a także z p.Łysoniewskim (w moim przypadku: "niech Pan zadzwoni we wtorek"...we wtorek: "niech Pan zadzwoni w piątek"...w piątek: "niech Pan zadzwoni w poniedziałek"... i tak doszedłem do dziś, a dziś automatyczna sekretarka (numeru, który można znaleźć choćby tutaj: [url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=10026&hl=reklamacja+toshiba+%B3ysoniewski)"]http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=...+%B3ysoniewski)[/url] podaje numer bogu ducha winnego i niezorientowanego w temacie tzw. koordynatora. Moja sprawa nie jest jeszcze zakończona, a i tak ze dwie strony maszynopisu zajęłoby wypisywanie co, kto i kiedy. Na razie powiem tyle: jeżeli jeden z droższych modeli ( a więc nie sprzedawanych w milionach egzemplarzy, jak domniemywam) ma tyle identycznych awarii, że na jednym forum co najmniej klika osób je opisuje, to, biorąc pod uwagę, że ułamek procenta poszkodowanych odwiedza to forum, a z nich z kolei drobna część ma ochotę opisać swoją gehennę,- można spokojnie założyć, że pisanie: "niema czegoś takiego jak wada z ZF" jest tylko i wyłącznie mydleniem oczu potencjalnym klientom przez jednego z głównych sprzedawców tych telewizorów. Zrozumie to każdy, kto choćby liznął statystyki matematycznej. Na razie tyle, Panie Przedstawicielu Digitalo.pl, które od 29.10. w mojej sprawie chowa głowę w piasek (brak odpowiedzi na maila i list polecony).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='olatigid' post='131242' date='14.11.2008, 16:37 ']czyli masz dzisiaj 15 dzień kalendarzowy i zero odpowiedzi, czyli twoja reklamacja została uznana. 46ZF nie ma w TTCE na stanie magazynowym, proponuję chciec np 57Z z dopłatą do faktury (są na stanie), a potem sprzedac i kupic co sie chce ! ale na roztrzygniecie oj poczekasz poczekasz, Reklamację z sierpnia leżą w serwisie, a gdzie jeszcze koniec października, żanada, firma zewnetrzna QN jako podwykonawca TTCE wystawia super opinię marce! powinie tam już dawno ktos zgasic swiatło.[/quote]
No to mnie Panie pocieszyłeś .Piszesz minęło 15 dni i że reklamacja został uznana, a jak to naprawdę wygląda? Czy od dnia dziśiejszego jest jakiś obowiązujący termin który zobowiązuje firmę QN do wywiązania się z warunków gwarancji? Może są przepisy regulujące takie przypadki.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='diana' post='131278' date='14.11.2008, 19:47 ']No to mnie Panie pocieszyłeś .Piszesz minęło 15 dni i że reklamacja został uznana, a jak to naprawdę wygląda? Czy od dnia dziśiejszego jest jakiś obowiązujący termin który zobowiązuje firmę QN do wywiązania się z warunków gwarancji? Może są przepisy regulujące takie przypadki.?[/quote]
ustawa to reguluje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
drogi Panie Krzysztofie D
coś chyba Panu sie pomyliło, po pierwsz to ZF355 nie jest juz produkowana i nie ma jej praktcznie w sprzedaży, zatem nie ma kogo zachęcac do kupna ! po drugie odnoscie jakiegos chowania głowy, to oddał Pan Krzysztof tv do serwisu, a od sklepu żada natychmiastowego zwrotu zapłaty !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='olatigid' post='131301' date='14.11.2008, 22:28 ']drogi Panie Krzysztofie D
coś chyba Panu sie pomyliło, po pierwsz to ZF355 nie jest juz produkowana i nie ma jej praktcznie w sprzedaży, zatem nie ma kogo zachęcac do kupna ! po drugie odnoscie jakiegos chowania głowy, to oddał Pan Krzysztof tv do serwisu, a od sklepu żada natychmiastowego zwrotu zapłaty ![/quote]
Może rzeczywiście nie jest. To by tłumaczyło przeciąganie reklamacji poza wszelkie granice przyzwoitości. Ale co ja tu widzę: [url="http://digitalo.pl/advanced_search_result.php?keywords=46zf355dg&x=54&y=12"]http://digitalo.pl/advanced_search_result....p;x=54&y=12[/url]. Oczywiście zapewne aktualizujecie stronę raz do roku, prawda? A jeśli chodzi o moje pisma, to jak widzę jednak je Pan czytał, więc zapewne doczytał się Pan, że zamierzałem zrezygnować z uprawnień gwarancyjnych i skorzystać z ustawy o sprzedaży konsumenckiej. Zapewne z tego powodu nie odebrał Pan listu, ani nie potwierdził otrzymania maila. Zapewne ma Pan również świadomość, że nieopatrznie zdradził Pan, że jednak zna Pan treść jednego lub drugiego, nieprawdaż?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='olatigid' post='131301' date='14.11.2008, 22:28 ']drogi Panie Krzysztofie D
coś chyba Panu sie pomyliło, po pierwsz to ZF355 nie jest juz produkowana i nie ma jej praktcznie w sprzedaży, zatem nie ma kogo zachęcac do kupna ! po drugie odnoscie jakiegos chowania głowy, to oddał Pan Krzysztof tv do serwisu, a od sklepu żada natychmiastowego zwrotu zapłaty ![/quote]
Może Pan jakoś wytłumaczyć ten wpis datowany na 13-11-2008, 21:21 , pochodzący z konkurencyjnego forum, tj. [url="http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=18232&page=78&highlight=46zf355:"]http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=...hlight=46zf355:[/url] "Witam wszystkich.
Wreszcie i ja jestem posiadaczem 46ZF355DG Kupiłem w digitalo.
Mój numer fabryczny zaczyna się 491407 , czyli jakby świeża produkcja( tak myślę). Może już wyczerpali limit na "kreski"." ? Chyba dość niedawno Digitalo.pl zaprzestało sprzedaży tego modelu, prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam
Swoją ZF46 oddałem do serwisu w Kielcach w dniu 18.10.08. Serwis wysłał z opisem usterki(kreska) 24.10.08 do Serwisu Centralnego i do dzisiejszego dnia brak jakiegokolwiek odzewu
TV zakupiłem 09.01.2008 w Digitalo, a nr. 15130418.
Dzięki za zainteresowanie.
Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='olatigid' post='131242' date='14.11.2008, 16:37 ']firma zewnetrzna QN jako podwykonawca TTCE wystawia super opinię marce! powinie tam już dawno ktos zgasic swiatło.[/quote]





Kto jak kto ale digitalo ma chyba większe możliwości w rozkręceniu afery z QN niż zwykły szary klient.
Do dzieła!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i po rozmowie z jakimś nowym koordynatorem ds. serwisowych dostałem info że informacja jest o wymianie na nowy ale jeszcze decyzji od Toshiba nie ma i uwaga - MAM ZADZWONIĆ ZA TYDZIEŃ. Dopiero po decyzji mają (tak stwierdził) od 2 do 4 tygodni na dostarczenie TV klientowi. Jutro mam 32 dni bez telewizora. Dzisiaj dzwoniłem do UOKiK, jeśli do piątku nic się nie zmieni, całą tą korespondencję z tego forum wraz z pismem, które do nich wysłałem przesyłam do Urzędu i niech się tym zajmą.
A swoją drogą czy [u][b]Panowie z Digitalo [/b][/u]mogli by Mi (nam) pomóc?? Macie swojego prawnika, do tego jesteście ich partnerem handlowych więc na pewno moglibyście coś osiągnąć więcej niż my. Mam cichą nadzieję że Nas nie zostawicie z tym bagnem które robi się w tym serwisie. Przynajmniej byście nam powiedzieli na czym stoimy, Wy macie z nimi ciągły kontakt w przeciwieństwie do mnie. Pan Łysoniewski nie odbiera tel. i nagrał sobie sekretarkę że jest poza biurem i nie może odbierać telefonów. Czy za każdym teraz razem każdy z nas ma brac sobie prawnika bo nie może odzyskać telewizora kupionego za grube pieniądze i musi bujać się z serwisem przez nie wiadomo jaki okres ?????
Jeśli czyta to kolega [u][b]olatigid[/b][/u] to mógłby się na ten temat coś wypowiedzieć. Przecież tu o nic nie chodzi jak o zwykłą uczciwość, rzetelne podejście do klienta a nie oszukiwanie go na każdym kroku i odwlekanie tego co i tak się nie odwlecze. Szkoda tylko moich nerwów.
Acha.
Wysłałem do nich pismo za potwierdzeniem zwrotnym takie o jakim rozmawialiśmy przez tel. I co dalej. Mam nadzieję że chodź trochę mi pomożesz.
Dzięki za przeczytanie moich wypocin, ale wierzcie mi że nerwy mnie szarpią (nie wspomnę tu o znajomych którzy mówią - no najlepszy TV kupiłeś i gdzie on jest ;) ).
Pozdrawiam

Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No gilek1975 jeszcze trochę i pobijesz mój czas oczekiwania, współczuję.
A pisma do Toshiby możesz sobie darować. Zgodnie z poradą Federacji Konsumentów wysłałem w trakcie oczekiwania pismo (listem poleconym) z żadaniem określenia daty wymiany mojego telewizora. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, nawet "pocałuj nas w d*pę".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gilek 1975 czy możesz dać namiar ( nr.telefonu) na konsultanta który raczył Tobie zakomunikować o bardzo spżónionej ale nieuniknionej decyzji o wymianie TV.Przyłączam się do prośby skierowanej do Panów z Digitalo i wszystkich którzy mają doświadczenie ( może na prywatną pocztę) w podjęciu stosownych kroków w wyegzekowaniu swoich konsumenckich praw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki wspolczuje Wam, sam mialem zamiar kupic Toshibe albo ZF albo nowy model ktory ma sie pojawic w styczniu, ale po tym co tutaj czytam to nawet jakby byl to najlepszy TV na rynku i tak nie kupie Toshiby!
Na placu boju zostaje SharpXL2, Sony W4500 (chociaz ten clouding mnie przeraza) i Samsung A956 - i chyba ten ostatni zostanie zakupiony.
Powinni Wam wyslac nowy TV i w ramach przeprosin dodatkowo BluRaya ;)
powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]diana [/b]- podam Ci jutro tel komórkowy do gościa i tel. stacjonarny oraz jego nazwisko (zostawiłem namiary w pracy bo pracuję od 7.00 do 19.00) i stamtąd załatwiam wszystkie sprawy. Przynajmniej gość jest bardziej rzeczowy od Łysoniewskiego.
[b]miecio4 [/b]- nie chodzi o to czy odpowiedzą czy nie, chodzi o to że w przypadku gdyby sprawa oparła się o sąd muszę mieć podstawy i dokumentację odnośnie korespondencji z serwisem centralnym (porada Digitalo i prawnika).
Aimar - wiesz co mimo tego iż byłem naprawdę za Toshibą to przez takich gości jak pan wyżej wspomniany nigdy ale to NIGDY nie kupię TOSHIBY. I przestrzegam wszystkich - [b]ZE WZGLĘDU NA SERWIS NIE KUPUJCIE NIC MARKI TOSHIBA !!!!!!!!!![/b]
Naprawdę to wszystko wychodzi mi bokiem, szkoda że tu nie można przeklinać.
Ale B...... mi świadkiem że jak to będzie tak dalej trwało to Ja tak tego nie zostawię.Tak nagłośnię sprawę, że albo zmienią decyzyjnych albo to wszystko się rozpadnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Brak słów! Jak mawia czasami moja żona "cycki opadają"
Myślałem że po pamiętnej bitwie NORBUNIA o jego TV Toshiba powinno być już tylko lepiej.
Tu jednak zanosi się na prawdziwą wojnę.
Chłopaki nie pier....lcie się z nimi bo chamstwo trzeba tępić!
Myślę że post przejdzie!?
Pozdrawiam i trzymam kciuki.(niedoszły użytkownik ZF46) Edytowane przez grzymek72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='grzymek72' post='131799' date='18.11.2008, 00:31 ']Chłopaki nie pier....lcie się z nimi bo chamstwo trzeba tępić![/quote]




I dlatego w przeciwieństwie do kolegi diana uważam że wszystkie dobre rady należy umieszczać tutaj, w tym wątku a nie na poczcie prywatnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś próbował poskarżyć się w centrali Toshiby na Europę albo i wyżej? Często to pomaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
miecio4 też jestem za tym aby wszystkie porady , wskazówki pomagające w walce z nieprawidłowościami które praktykuje Serwis Centralny były widoczne dla Wszystkich. Napisałem że może na priw. ponieważ myślę również że nie wszyscy którzy mogą pomóc w ; walce; z urzędnikami będą chcieli otwarcie o tym napisać będąc w jakiś sposób z w/w. powiązani .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, na temat obsługi serwisowej sieic QN jako podwykonawcy nie ma sensu juz pisac, to jest wielka kompromitacja tej firmy a przede wszystkim toshiby ! Ściema tych ludzi nie zna granic, a odwoływaie się ciągle do rzekomego Serwisu Centralnego itd jest bzdura i kłamstwem, nie ma czegoś takiego jak serwis centralny toshiby, serwisem zajmuje się firma Q-N i kilkadziesiat trzecich firm podanych w karcie, które działają na podstawie umowy z Q-N nie z toshiba !!! rzekomy serwis centralny to punkt w wawie, gdzie zasiaduje juz podawany z nazwiska PAn, i ten serwis centralny jest w jego osobie, zatem on sam sobie przekazuje TV, sam sobie wydaje decyzje itd
Z naszej strony zostały wysłane pisma do zarządu spólki , do japonczyków, niestety korespondecja jest przychwytywana przez biuro handlowe, nie da się tego skomentowac, ale znależlismy spósob by dotrzec do Prezesa, nie wierzę by na takie praktyki pozwalał, czekamy na wyznaczenie terminu spotkania, jednocześnie zawiadomilismy UOKiK oraz PIH ! Ze swiadomością, że ogromnie uderza to w sprzedaz marki, ale co nam po tym , jesli pseudoserwis przyjmuje reklamacje klientów, po 2-3 miesiacach kopie go w d i odsyła do sklepu , aby sklep mu oddał pieniadze, czyli defacto przejał obowiazki gwaranta i poniósł jego koszty, choc klient skorzystał z gwarancji, która jak widac jest tylko papierze. wstrzymalismy tez rozliczenia bieżace z TTCE, by zmusic ich do reakcji na to co się dzieje, a koordynatorem pseudoserwisu z ramienia TTCE jest były pracownik Pana Ł, zatem jeden drugiemu krzywdy nie zrobi. Winni są klienci ze przychodza z zepsutymi tv a i sklepy ze je im sprzedają, a mogło byc tak fajnie Edytowane przez olatigid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie pytanie mianowicie jak liczy się czas naprawy , czy są to wszystkie dni które upływają od dnia odbioru przez serwis , czy tylko dni robocze. Pytam ponieważ na zleceniu które wręczył mi serwis w dni 30.10.08 pisze -przybliżony termin ODBIORU -13.11.2008r.Do dnia dziśiejszego brak jakiegokolwiek powiadomienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie próbuje dodzwonić się też do UOKiK, tylko czy do wa-wy czy do lokalnego (w moim przypadku Kielce) ? Dziękuje olatigid, że ruszyłeś tą sprawę i ma nadziję ze coś ona przyniesie dla nas dobrego. Proszę również innych kolegów, którzy mają swoje TV w serwisie - dzwońcie wszyscy do UOKiK, jak dostaną tyle informacji to bardziej się tym zainteresują.
Panowie naprawdę nie ma na co czekać, trzeb działałać, to tylko jeden telefon a ile może wskurać.

PS. Ja to mam pecha, mój rzecznik praw konsuneta jest na urlopie do wtorku, umówiłem się z nim na środę, mam wziąć całą korespondencję z QN, zgłoszenie do serwisu, wypisać daty kontaktu z serwisem (w moim przypadku codziennie) no i mam mu wydrukować cały ten wątek z tego forum.
Diana wysłąłem Ci co chciałeś.
Panowie zróbcie to samo co Ja. Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='olatigid' post='131836' date='18.11.2008, 12:04 ']Panowie, na temat obsługi serwisowej sieic QN jako podwykonawcy nie ma sensu juz pisac, to jest wielka kompromitacja tej firmy a przede wszystkim toshiby ![/quote]
Na reszcie sensowny tekst! Może nawet daruję Panu milczenie w sprawie moich dwu ostatnich wpisów, oraz ten protekcjonalno-kpiący ton: "drogi Panie Krzysztofie D coś chyba Panu sie pomyliło". Czekam od 13.10. O 15-tej mam dzwonić do p. Koordynatora. Zapewne usłyszę: "proszę zadzwonić w piątek". Jeśli będzie inaczej, bardzo się zdziwię. Swoją drogą- na co oni liczą, że daruję 8700zł i kupię następny TV? Nie mogę tego zrozumieć. Szczerze mówiąc, w mojej ocenie, polityka Toshiby jest dla niej samobójcza.
Potwierdzam opinię i podpisuję się pod nią oburącz: "ZE WZGLĘDU NA SERWIS NIE KUPUJCIE NIC MARKI TOSHIBA !!!!!!!!!!"
PS: Może by wreszcie Administrator tego forum przestawił zegar na czas zimowy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie rewelacja! przed chwilą dzwoniłem do W-wy do Pana Kamińskiego i ..... mojego LCD naprawiono i został do mnie wysłany. Na moje pytanie co zrobiono powiedział że było jakieś złe naprężenie matrycy, a że kreski TO usterka pokazująca się w kilku (nastu) innych Tośkach może być z innej przyczyny i u mnie jest naprawiony. Na moje pytanie na jak długo stwierdził nie bądz pan pesymistą, oby się nie mylił. Czekam z niecierpliwością na telefon od serwisu lokalnego i na odbiór mojego? TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...