Skocz do zawartości
baxter

Ogromne problemy z wymianą lub naprawą na gwarancji w Digitalo.pl i Toshiba TTCE

Rekomendowane odpowiedzi

[quote name='szpigiel9' post='130217' date='09.11.2008, 10:13 ']Tak jak pisał wyżej sprzedawca sprzedał ich bardzo dużo a zepsuł się jeden więc to mogą być promile a nie procenty wadliwych tośek. Ja jako zwykły użytkownik tego tv co kolwiek do niego nie podłączyłem chodził super, obraz powyżej średniej a hd super.[/quote]




Od początku posiadania ZF46 byłem pod ogromnym wrażeniem tego telewizora i absolutnie zdania nie zmieniłem. Tym bardziej byłem zaskoczony gdy pojawił się ta usterka. Niemniej nie uważam aby wada dotyczyła promila uzytkowników - przejrzyj tematy a zobaczysz że ta tym forum jest ich kilkunastu.
Podczas akcji Znicz policjanci się chwalą że wyłapali 1500 pijanych za kierownicą, znawcy statystyki mówią że aby przyjąć średnią liczbę pijanych w tych dniach należy tą liczbę pomnożyć razy 100. Myslę że i tutaj możemy przyjąć taką średnią: wychodzi 1500-2000 uszkodzonych matryc. To nie jest promil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe jest także to że mimo zapewnień ze strony Serwisu że wadliwa jest tylko pierwsza partia ZF, to można przeczytac na innym Forum o tym jak po wymianie ( z trudnościami ze strony S.C.) po krótkim czasie ujawniła się taka sama wada matrycy.
ps. ile osób nie wie o istnieniu Naszego i podobnych w tematyce Forum, a reklamowali Tośki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ciekawe ile osób jest na tym forum,które maja zf ja mysle, ze wcale nie jest nas tak duzo ,a ja bylem pierwszym któremu ujawnila sie ta wada i to juz w maju, eksploatowalem toske maksymalnie i tv wytrzymal zaledwie pół roku
teraz dopiero go oddalem do serwisu i oczywiscie jest do wymiany przez kilka miesiecy po ujawnieniu sie wady nic wiecej sie nie działo kreska sobie znikala po 5min.zobaczymy kiedy wymienią.Oczywiscie wolałbym nowszy model ,bo ten juz z samego faktu ze sie psuje mnie juz nie zachwyca i nie radzilbym go kupowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, czy ktoś ma namiar na serwis centralny Toshiby a także na p. Łysoniewskiego? Przysłali mi wadliwy tv (ponownie pojawiła się kreska) i nawet 2 gwarancje tyle, że żadna nie podbita... Teraz będę mądrzejszy i poczekam jakiś czas z wymianą telewizora jak już będą nowe modele albo poprawią matryce w obecnych... Na dokumentach przesyłki brak tych danych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłeś dokładnie TV , może dochodzi do tego ( nie oskarżam , ale mogę sobie tak myślec ) :P że telewizory krążą serwis -klient .
Ja bym bardzo dokładnie oglądnął wszystkie gniazda połączeniowe i obudowę. Może fantazjuję :) ale coraz mniej podoba mi się zachowanie Serwisu , dlaczego nie podbijają gwarancji? , tyle czasu zwodzą klienta i.t.d.
Warto przyglądnąc się bliżej działalności S.Centralnemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='krzysko1' post='130356' date='10.11.2008, 13:13 ']Może krążą, ale swojego nie dostałem z powrotem...stary był oznakowany :-)[/quote]




Jak ma przy wejściu hdmi2 napis "tu byłem" to na bank mój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też swój oznaczyłem kropką z lakieru (nie będę na razie pisał publicznie gdzie bo może czytają), więc jak będziecie dostawać swoje TV to piszcie na PM to Wam powiem. Tez pomyślałem i oznaczyłem Tosie i to w dwóch miejscach :). A wracając do tematu TTCE dzisiaj nie pracuje, mój serwis i owszem ale jest bez zmian, pan powiedział żeby go atakować w środę.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj po 6 dniach chyba cudemudało mi się dodzwonić do serwisu centralnego, pan przez tel (po tym jak go poprosiłem) sparwdza co się dzeije z moim TV............i uwaga - JESZCZE NIE MA DECYZJI CO DALEJ Z MOIM PRZYPADKIEM !!!!!! CZY BEDZIE WYMIANA NA NOWY CZY NIE!!! Kiedy opowiadam mu historię, prosił abym poczekał i dzwoni gdzieś żeby dowiedzieć się co dalej (na czym teraz sprawa stoi). Po jakiś 4 min pan mówi mi że pan Łysoniewski będzie w piątek i będzie podejmował decyzję co dalej. Jeśli wymiana na nowy mam zadzwonić pod koniec dnia i może mi coś powiedzą.
Dzisiaj mija 27 dzień jak jestem bez TV i ŻADNEJ DECYZJI JESZCZE NIE MA!!!! To jest skandal. Ciekawe czy w innych serwisach w Polsce jest tak samo ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdy ja wymieniałem TV wtedy p. Łysoniewski mówił coś o 3 tygodniach tylko nie wiem czy z serwisem czy od podjęcia decyzji. Może by tak podesłać dyskusję z forum do jakiegoś UOKiK czy czegoś podobnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam
Dziśiaj zadzwoniłem do ,,swojego,, serwisu ( Tośka jest u Nich od 30.10) z zapytaniem co z diagnozą. Pan Technik oznajmił mi że 4tego zdiagnozował ( oczywiście kreska widoczna) wysłał wiadomośc do Serwisu Centralnego i do dzisiejszego dnia brak odpowiedzi. Zapewnił że w dniu dziśiejszym ponowi zapytanie jak ma dalej wyglądac procedura z Tośką. Na tą chwilę chciał bym wiedziec co dalej , czy naprawa czy wymiana i zdaję sobie sprawę że procedura wymiany trwa dłużej więc jeszcze nie będę krzyczał :dobani:
Gilek 1975 czy Twój TV był po diagnozie w serwisie ;lokalnym; przesłany do S.Centralnego?
krzysko1 masz rację i warto by trochę nagłośnic rzetelnośc Serwisu Centr. obsługującego TV Toshiba .tylko jak za to się zabrac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, w serwisie lokalnym TV poszedł do centrali z diagnozą że nie da się naprawić, serwis centralny dopiero 3 listopada wydał swoją opinie iż faktycznie nie da się naprawić (tak usłyszałem dzisiaj przez tel) i decyzja o wymianie na nowy zależy tylko i wyłącznie od p. Łysoniewskiego. Tak wiec czekam do piątku bo tam ma być Łysoniewski i wydać opinie (gość w S.C. powiedział że mają parę takich TV - więc i Twój tam jest diana :D ). Jak się nic nie zmieni to już do nich nie dzwonie, biorę prawnika, wysyłam do nich pismo, ktore doradzono mi napisać aby mieć potwierdzenie kontaktu w sprawie TV, a i może UOKiK się powiadomi.
Nic tak nie denerwuje jak brak informacji lub dezinformacja.
Pozdrawiam

PS.
krzysko1 - a ile trwała u Ciebie cała łącznie z dostarczeniem do domu?
Tak mi się jeszcze wydaję że teraz jest zły okres bo już nie produkują ZF, nowej jeszcze nie ma a i ZV jeszcze nie ma, ciekawe co zrobią (może dlatego przeciągają)?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gilek1975 czegoś tu nie rozumiem. Mianowicie serwis dwukrotnie (regionalny i centralny) stwierdza że TV nie jest ; naprawialny; to moim zdaniem p. Łysoniewski już w dniu 3 Listopada powinien wydac dyspozycję o wymianie , lub w przypadku braku tego modelu zaproponowac inny , ewentualnie zwrocie gotówki .Wygląda to na świadome przeciąganie terminu , tylko jaki jest tego powód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='gilek1975' post='130894' date='12.11.2008, 20:57 ']Tak mi się jeszcze wydaję że teraz jest zły okres bo już nie produkują ZF, nowej jeszcze nie ma a i ZV jeszcze nie ma, ciekawe co zrobią (może dlatego przeciągają)?????[/quote]




W moim przypadku telewozory były w produkcji a i tak czekałem ponad miesiąc. Nie masz co szukać powodu - tak to działa niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie dwa dni po tym jak zostawilem lcdeka zadzwoniono do mnie ,ze tv jest do wymiany i ze musze im dostarczyc pilota i instrukcje mysle ,ze tak jak wszyscy z was bede musial dlugo czekac na wymiane rownież opisze wam moj przypadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też po 4 dniach miałem informację z serwisu lokalnego że usterka jest nie do naprawy i bedzie trzeba wymienić, ale to musi potwierdzić ser. cent., a dopóki pan Łysoniewski nie da im tego na piśmie to nic nie ruszą. Tak to wyglada. A ten pan w ogóle nie odbiera telefonów, to dziwne że od jednego człowieka tyle zależy, ciekawe co on robi cały dzień ?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='gilek1975' post='130962' date='13.11.2008, 09:57 ']to dziwne że od jednego człowieka tyle zależy, ciekawe co on robi cały dzień ?????[/quote]




Ma swoją firmę: [url="http://katalog.pf.pl/Warszawa/TIT-Poland-Zbigniew-Łysoniewski-F7666946G0B3810-m19.html"]http://katalog.pf.pl/Warszawa/TIT-Poland-Z...0B3810-m19.html[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Serwis odebrał mój telewizor 19 lipca a nowy przysłali 30 sierpnia. Przekroczyli wszelkie terminy o jakich wcześniej informowali począwszy od serwisu lokalnego (stwierdzenie usterki i decyzji o wymianie trwało 2 tygodnie zamiast obiecanych 4 dni) po centralny (a to nie otrzymali jeszcze mojego tv, albo dostawałem maile od p. Łysoniewskiego, że działa prężnie tylko że w załącznikach miałem dane zupełnie innego telewizora jakiegoś klienta z drugiego końca Polski, a to że serwis nie wysłał jeszcze sprzętu, a to nawaliła firma kurierska, która niby ma umowę z Toshibą, ale nie serwisem lokalnym i nie chciała odebrać przesyłki). Na koniec p. Łysoniewski przesłał polecenie wydania sprzętu do S.C. a oni poczekali jeszcze 1,5 tygodnia zanim mi to wysłali..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą rozmawiałem z miłą panią z s.c., która po 5 min rozmowie przez drugi tel. z panem Łysoniewskim powiedziła że zaginęła jakaś lista wymian telewizorów i musią ją odszukać żeby porównać z listą z Tophiba, więc decyzja będzie we wtorek, ha ha ładne jaja zaczynają się robić. Jak spytałem czemu nie dziasiaj lub jutro to powiedziała że to nie od niej zależne a od pana Łysoniewskiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na konkurencyjnym forum jeden z kolegów omawia swoją historię z telewizorem ZF46, gdzie to padł mu wymieniony już egzemplarz. Ponieważ podał nr seryjny tego nowego telewizora a jest on podobny do mojego numeru seryjnego, wiem juz że i te wymieniane telewizory są trefne.
Czekam więc na "kreskę" ale spokojnie poczekam do wejścia na rynek serii ZV i wtedy zgłoszę się po wymianę.
To jest juz komedia panowie. Nie dosć że czekamy na wymianę ponad miesiąc to jeszcze dostajemy trefne telewizory!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widzę że chyba Toshiba pogrąży się sama w tym co robi, nie rozumiem takiej polityki, ale cóż nie mnie ją oceniać. Dzisiaj wysyłam do nich pismo (to takie moje zabezpieczenie w razie gdyby miało coś sie stać niedobrego czego nie jestem w stanie teraz przewidzieć). Szkoda bo fajne TV a takie awaryjne. Pewnie gdyby wymiana trwała tydzień to wszyscy bylibyśmy zadowoleni, nawet gdyby co rok padały bo mielibyśmy nowe modele, krótko bez telewizora i nikt by wtedy tak bardzo nie narzekał że są wadliwe. A tak to co? psuje sę, trzeba czekać 1,5 miesiaca i czekac kiedy znowu sie popsuje i znów 1,5 m-ca bez TV, a to już jest naprawde denerwujące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='gilek1975' post='131042' date='13.11.2008, 17:25 ']Widzę że chyba Toshiba pogrąży się sama w tym co robi, nie rozumiem takiej polityki, ale cóż nie mnie ją oceniać. Dzisiaj wysyłam do nich pismo (to takie moje zabezpieczenie w razie gdyby miało coś sie stać niedobrego czego nie jestem w stanie teraz przewidzieć). Szkoda bo fajne TV a takie awaryjne. Pewnie gdyby wymiana trwała tydzień to wszyscy bylibyśmy zadowoleni, nawet gdyby co rok padały bo mielibyśmy nowe modele, krótko bez telewizora i nikt by wtedy tak bardzo nie narzekał że są wadliwe. A tak to co? psuje sę, trzeba czekać 1,5 miesiaca i czekac kiedy znowu sie popsuje i znów 1,5 m-ca bez TV, a to już jest naprawde denerwujące.[/quote]

Z tą awaryjnością to bym nie przesadzał,bo ktoś gotów pomyśleć, że każdy TV Toshiba to złom ;) a prawda jest taka, że to nasze ZF cierpią na tą cholerną kreskę i to chyba tylko 46-stki.
Dziwi tylko fakt podejścia do problemu samej Toshiby myślę tu o fabryce która nic nie robi aby poprawić jak by nie było wadę fabryczną. O serwisie szkoda pisać bo osiągnęli już dno.
Czytając Twoje posty aż się wierzyć nie chce, że w dobie tak dużej konkurencji można mieć klienta tak głęboko w d...... . Szczerze współczuję Tobie i wszystkim którzy muszą się z nimi przepychać i życzę wytrwałości no i oczywiście nowych telewizorków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam
W podobnym wątku Toshiba X300 użytkownik ma podobne objawy w swoim tv i mamy jakże profesjonalne podejście serwisu centralnego do klienta .
Naprawdę nie czepiam się serwisu , ale... jak dyrektor serwisu może tak delikatnie mówiąc zwodzić , a argumenty że zagubił listę że pomylił nr. klienta , a to znowu kurier zawalił w moim odczuciu sprowadza się do wymówki ze szkoły podstawowej ; paluszek i główka.....; .Wszystko to na pewno wpływa na wizerunek Toshiba Polska i dziwię się że Dyrekcja Toshiby nie reaguje na te nieprawidłowości.No chyba że jest to w jakiś sposób powiązane i więcej jest tu nie udolności niż współpracy.Przyznając że ta wada matrycy skutkuje wymianą TV , jednocześnie robią wszystko żeby utrudnić życie klientowi więc sami pracują na swój nierzetelny wizerunek .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam
Swoją ZF46 oddałem do serwisu Tele Radio Video w dniu 30.10.08. Serwis wysłał z opisem usterki(kreska) 04.11.08 do Serwisu Centralnego i do dzisiejszego dnia brak jakiegokolwiek odzewu ( przed chwilą rozmawiałem z serwisem T.R.V).
Jestem ciekaw jak długo potrwa diagnoza.
Kupiłem 16.12.2007r. w Digitalo nr. 15130427 .
Pozdrawiam. Edytowane przez diana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...