Skocz do zawartości
baxter

Ogromne problemy z wymianą lub naprawą na gwarancji w Digitalo.pl i Toshiba TTCE

Rekomendowane odpowiedzi

miecio4 dzięki za podpowiedzi, będę was na bierząco informował co i jak dalej się to toczy, Ja naprawdę nadal jestem b. zadowolony z ZF mimo iz znalazłem tą wadę........cóż pożyjemy zobaczymy. TRZYMAJCIE KCIUKI.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i przyjechał Pan z serwisu, opowiedizał mi historie Sharpa, który sprawdzili w centralnym serwisie, był niewiadomego pochodzenia i nie naprawili, spytałem czy mój sprawdzali, nic nie powiedział, usmiechnął się i powiedział "zabieramy Tv do naprawy". Spytałeny o termin odpowiedział że prawdopodobnie będzie jutro diagnoza, a Ja mam dzwonić we wtorek. Wczoraj od Kiki z sąsiedniego forum dostałem JVC 32P80BU (miał iść do sypialni) więc teraz wisi jako zastępczy w salonie. PANOWIE jak w nim nic nie widzę tak się przywyczaiłem do 46 cali :lol: .
Teraz czekam, będę Was na bierząco informował co i jak, jak również będę w stałym kontakcie z Digitalo.
Pozdrawiam

PS.
Pytając o całkowity termin realizacji naprawy bądź wymiany, pan stwierdził że do dwóch tygodni (usmiechnąłem się tylko i powiedziałem że jak w 3 tygodnie się wyrobią to będę bardzo zadowolony).
I jeszcze jedno, jak wczoraj połaczyłem oba TV pod jeden sygnał to w Tosi był duuuuuużo lepszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gilek1975 współczuję z powodu awarii i mam nadzieję że dostaniesz nowy tv. Ja także kupowałem tv w tym samym mniej więcej czasie co i Ty i też z digitalo. Jednak ja wziąłem 52 Z3030 z którym na razie wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='HD Tosiek' post='126170' date='16.10.2008, 15:57 ']Ponieważ 52 posiadają zupełnie inne matryce i nie ma z nimi żadnego problemu.[/quote]




Inne bo większe :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Popatrz dokładnie na temat wątku, poczytaj posty, a zapewne po jakims czasie zobaczysz że piszemy tu o modelu ZF.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadza się w 100% ale w 52" usterki nie występują więc pewnie felerna partia matryc z wadą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja z kolegą HD Tosiek bym sie nie zgodził, różnica w matrycy 46ZF a 52 Z różni się jedynie wielkością. Są to matryce S-PVA, w ZF jest trochę inna elektronika i to tyle. W 42Z3030 jest oczywiście inna, i do tego nie Samsunga ale Philipsa.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj kontrolnie zaqdzwonie i spytam się co i jak. Wiem że to za krótko, ale jestem upierdliwy i znając sam siebie będę tam dzwonił po parę razy dziennie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam
No i stało się :)
Dziśiejszego poranka włączyłem swoją ZF i ........... po prawej stronie ekranu pionowa KRECHA w czerwonym kolorze.
Znikneła po 7minutach , ale gdy przed 15 minutami załączyłem Tośkę to krecha pojawiła się ponownie.
Tośkę zakupiłem w Grudniu 2007 roku w Digitalo .Parę dni poobserwuje , może coś się ; naprawi; , jeżeli nie to pozostaje rozważyc w jaki sposób dążyc do naprawy lub wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
diana- my jako pionierzy ZF musimy się trzymać, a tak poważnie, jednak to wada fabryczna. Oddaj czym prędzej do serwisu, pamięrtaj że serwis działa door to door, Ja zadzoniłem do swojego i przyjechali i odebrali.
PS. Właśnie miałem tel. z serwisu (szybko bo oddałem TV w czwartek) - diagnoza - "panel nie da się naprawić, wysłaliśmy zgłosszenie do centralnego serwisu o wysłanie nowego panela, jeśli takowego nie mają lub podejma inną decyzję, dostanie Pan nowy telewizor."
Gdy spytałem jak długo to będzie trwało, miły Pan z serwisu odpowiedział: "prosze zadzwonić w piątek, będziemy już coś wiecej wiedzieć". Tak więc jak na razie jest w miarę szybko i sprawnie, zobaczymy co dalej będzie, Ja i tak swoją drogą dzwonie do serwisu centralnego żeby przyśpieszyć sprawę.
Czy ktoś przy okazji może mi podać nr pod który dzwonić w tej sprawie?
Dzięki i pozdrawiam, i szkoda Diana że Ci się tak stało, ale jak widzisz wiekszośc tak ma, więc lepiej że chyba teraz, tylko dziwi mnie fakt że prawie wyskoczyło nam w jednakowym czasie, tak ok po 10-11 miesiącach użytkowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do wszytskich, którzy mają problem z kreską - włąśnie rozmawiałem z dyr. serwisu TOSHIBA POLSKA, panem ..........., który stwierdził (po naszej krótkiej rozmowie) że wniosek dostał, został wysłany do Toshiby, w poniedziałek będzie decyzja czy wymiana na nowy ZF, czy też będziemy negocjować nowy model. Powiedział też że pierszeństwo w rozpatrywaniu wnisoków mają telewizory zakupione u partnerów TTCE Polska, po czy stwierdził po moim pytaniu że [b]DIGITALO[/b] jest njak najbardziej [b]PARTNEREM HANDLOWYM TOSHIBA POLSKA[/b] i w tym przypadku nie muszę się matrwić :rolleyes: .
Tak więc dla tych kolegów co zastanawiają się nad zakupem w tym sklepie mogę śmiało powiedzieć - KUPUJCIE BEZ OBAW. Poza tym jestem w stałym kontakcie z panami z Digitalo - i obsługa jest jak najbardziej profesjonala i miła.
Dzięki i będę Was na bierząco informował co i jak.
Pozdrawiam

gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='gilek1975' post='126967' date='21.10.2008, 14:46 ']Tak więc dla tych kolegów co zastanawiają się nad zakupem w tym sklepie mogę śmiało powiedzieć - KUPUJCIE BEZ OBAW.[/quote]





Z takim stwierdzeniem ja bym się powstrzymał dopóki publicznie nie zostanie wyjaśnione CO SIĘ DZIEJE Z MATRYCAMI TELEWIZORÓW TOSHIBA 46ZF.
Tutaj usterke zgłasza promil ze wszystkich nabywców tego telewizora, a i tak jest ich duzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pisząc to maiłem na myśli nie to że występuje usterka w ZF, ale to że Digitalo jest oficjalnym partnerem handlowym TTCE Polska i nie ma obawy przy ewentualnych zakupach że będą kłopoty z serwisem w razie takich przypadków jak opisywany bądź też innych (oby było ich jak najmniej).
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i w czasie moich obserwacji -_- zobaczyłem że zamiast samoistnej naprawy( jednak jestem naiwny :o teraz kreska pokazuje się po dwóch stronach matrycy w tych samych odległościach od ramki Tośki. Napisałem do serwisu centralnego , ale Oni się nie śpieszą z odpowiedzią więc w poniedziałek dzwonię do lokalnego serwisu bo chyba nie ma sensu już na co czekac.
gilek 1975 jak u Ciebie sprawy wyglądają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='diana' post='127616' date='24.10.2008, 23:20 ']No i w czasie moich obserwacji -_- zobaczyłem że zamiast samoistnej naprawy( jednak jestem naiwny :o teraz kreska pokazuje się po dwóch stronach matrycy w tych samych odległościach od ramki Tośki. Napisałem do serwisu centralnego , ale Oni się nie śpieszą z odpowiedzią więc w poniedziałek dzwonię do lokalnego serwisu bo chyba nie ma sensu już na co czekac.
gilek 1975 jak u Ciebie sprawy wyglądają?[/quote]


reklamować z ustawy o niezgodności towaru z umowa ? czy z gwarancji ? takie było pytanie początkowe tego postu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz odpowiedź - Z GWARANCJI. Ja przynajmniej tak zrobiłem.
diana - o numerze do dyr. serwisu dla Ciebie pamiętam i Ci go wyślę (mam go dzięki uprzejmości kolegi baxter). U mnie wygląda to tak - w piątek o 16.00 zadzwoniłem do serwisu, opowiedzieli że będzie wymiana na nowy TV drogą handlową na ten sam lub nowszy model. Prosili o telefon w poniedziałek, Ja również jestem umówiony na telefon z dyr. serwisu centralnego TOSHIBA na poniedziałek (on chyba będzie wiedział pierwszy :mellow: )
Tak więc Tak więc minęło 10 dni od oddania TV, jutro powinna być decyzja kiedy dostanę nowy TV, więc wydaję się że nawet sprawnie to idzie.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki gilek1975 ,życzę abyś jak najszybciej cieszył się z nowego TV .Osobiście też będę korzystał z gwarancji i liczę( gdyby nastąpiły jakiekolwiek przeszkody) na ewentualną pomoc od Panów z Digitalo.
Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
diana - i jak tam? dzwoniłeś do sewisu? Są jakieś decyzje? U mnie trochę nie bardzo, rozmawiałem z serwisem, podobno stan 46ZF na magazynie 0 sztuk, nowy model ZF ma być w styczniu, i nie wiem co teraz?? Pytałem kolegę z Digitalo, który powiedział mi że seria RV to jest to samo, tylko inny designe i mniej możliwośći regulacji TV, ale je nie chce tego TV, ciekawe co teraz? Ja chce spowrotem swoją ZF!!! Dzisiaj jeszcze będę dzwonił do dyr. TTCE, zobaczymy co on mi powie.
Z góry mówię że albo nowa ZF albo ZF nowy model- innego nie chce i już!!

PS.
No i rozmawiałem z dyr. TTCE, który powiedział że dzisiaj po 16.00 wyślą informację kiedy wymiana TV (dziaij jest 1-sza tura, jutro 2-ga tura wymian - tak to określił). Na moje pytanie czy są na magazynie ZF, odpowiedział że nie jest w stanie mi odpowiedzieć ponieważmjest tak duża rotacja że teraz są a za chwile może ich nie być. Jednak w związku z przesunięciem premiery nowej ZF powinny być.
Coś mi się tu zaczyna niepodobac i zaczynam się niepokoić, ale mam nadzieję że mi si e tylko tak wydaje. Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam
Zgłośiłem do serwisu W Gdańsku i mają w czwartek odebrac Tośkę do naprawy. Jednak trochę mnie martwi że po tv przyjeżdża sam kierowca i nie będzie przy mnie sprawdzał jaka jest usterka (mam mieć wszystko spakowane ).Pani przyjmująca zgłoszenia powiedziała że od nich technik nigdy do klienta nie wyjeżdża .
Gilek1975 może warto dokładnie przyjżec się RV ( chociaż ta ramka w ZF :rolleyes: , a może dogadac o nr większą ZF).
Negocjuj i nie daj się .Daj znac jak wywojujesz z Toshibą dobre rozwiązanie.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...