Skocz do zawartości
baxter

Ogromne problemy z wymianą lub naprawą na gwarancji w Digitalo.pl i Toshiba TTCE

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm, przyjrzałem się specyfikacji 46ZV i musze powiedzieć że jest lepszy od RV, posiada Resolution+, i ewentulanie ten moge wziać pod uwagę, lub też 52 cale ZF. RV na pewno nie chce, nie dośc że spoooro tańsza to wcale nie jest lepsza (Ja chce mieć więcej możliwości ustawiania w menu no i oczywiście ta ramka). Inne mi się nie podobają.
Pozdrawiam

PS.

Po 16.00 dzwonie, więc za 2 godz. będę coś wiedział.
No i nic nie wiem, pan z serwisu powiedział że nie może połaczyć się z internetem, dostali tylko wiadomość że od jutra osoba odpowiedzialną za serwis i procedury wymiany telewizorów będzie nowy człowiek, jutro będą się z nim kontaktować. Jutro dzwonie od południa i do seriwsu i do TTCE, już zaczynją coś przedłużać. Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj, znów dzwoniłem do pana Łysoniewskiego - dyr. serwisu TOSHIBA POLSKA, był mu potrzebny mój nr seryjny ZF, po sprawdzeniu czegoś tam, powiedział że dostanę nową ZF :) i wspomniał coś o Digitalo. Chyba źle zrozumiałem i spytałem czy mam się do nich kierować, odpowiedział że nie, wymiana TV na nowy nastąpi przez serwis do końca przyszłego tygodnia. Zaraz potem zadzwoniłe do serwisu i o tym im powiedziałem, na co pan odpowiedział zdziwiony że dopóki nie będzie miał tego widocznego w systemie to nic nie zrobi, jeśli jednak będzie takak decyzja to owszem do końca tygodnia do mnie zadzwonią i umówią sie na konkretny termin w przyszłym tygodniu.
Tak więc jak będzie wszystko dobrze to cała procedura zajmie 3 tygodnie, czyli tak jak u moich innych kolegów.
Pozdrawiam i oczywiście będę nadal Was o wszystkim informował jak to dalej przebiega.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.
Gilek powiedz mi proszę czy ktoś z Toshiby wspominał o tej wadzie w ZF i czy może dowiedziałeś się czy egzemplarze produkowane póżniej są już zupełnie sprawne? Przed zakupem tego modelu powstrzymały mnie właśnie awarie wielu TV. Nie wiem czy ZF jest jeszcze osiągalny? podobno jest już problem.Powiedz mi czy jest tak dobra że warto zaryzykować? Czekałem czekałem ,a teraz nie wiem co kupić .
Pozdrawiam no i oczywiście powodzenia z nowym TV!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='grzymek72' post='128148' date='28.10.2008, 22:01 ']Witam.
(...)Nie wiem czy ZF jest jeszcze osiągalny? Podobno jest już problem.(...)[/quote]
No i ZF-ka zaczyna znikać z rynku. W digitalo (jeden z nielicznych oficjalnych partnerów TOSHIBY) 40- calowej tośki już nie ma w ofercie. A następczyni - ZF575 - dopiero w styczniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='grzymek72' post='128148' date='28.10.2008, 21:01 ']Witam.
Gilek powiedz mi proszę czy ktoś z Toshiby wspominał o tej wadzie w ZF i czy może dowiedziałeś się czy egzemplarze produkowane póżniej są już zupełnie sprawne? Przed zakupem tego modelu powstrzymały mnie właśnie awarie wielu TV. Nie wiem czy ZF jest jeszcze osiągalny? podobno jest już problem.Powiedz mi czy jest tak dobra że warto zaryzykować? Czekałem czekałem ,a teraz nie wiem co kupić .
Pozdrawiam no i oczywiście powodzenia z nowym TV![/quote]
Ja bym na Twoim miejscu kupił, dużego ryzyka nie ma, to że pokazała się wada (tylko w 46) nie oznacza że te modele są wadliwe. A co do znikajacych modeli, trzeba zadzwonić do Digitalo i spytać dlaczego znikają? przez to że dzieje sie to co się dzieje, czy po prostu powoli model wychodzi z rynku tak jak inne marki. Wychodzą teraz przecież serie RV i ZV, które wcale nie są gorsze od ZF tylko ta ramka.
Pozdrawiam

PS.
Informacją z serwisu (jak dzwonie to mówią: "a to Pan ! witam ponownie"), Toshiba 46ZF355 jest dla mnie przygotowana, dostanę ją w przyszłym tygodniu, dokładnie kiedy to odpowiedzą mi w poniedziałek 3 listopada. Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i zaczynają mnie robić w h......a, pan Łysowniewki powiedział że o 9.00 rano poszła informacja na temat terminu wydania dla mnie TV, po czym serwis twierdzi że dopiero w czwartek będzie podjęta DECYZJA co dalej !!!!!! Ku......a to już zaczyna być bezczelne, nie wezmą powiedza tak czy tak i sprawa wiadoma tylko zaczyna się zwodzenie. A teraz gośc ode mnie nie odbiera telefonu.

Edycja:
Dodzwoniłem się do dyr. serwisu TTCE i powiedział że udzielił informacji serwisowi. Natychmiast po tym tel. zqadzwoniłem jeszcze raz do serwisu i tam pan przeczytał mi maila, że dział handlowy Toshiba wysłał telewizory (akurat dla mnie nie ma), dalsza wysyłka będzie 6-7 listopada.

Diana a jak u Ciebie? Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam
Faktycznie słowo w przypadku ;władzy; Toshiba Polska pozostawia dużo do życzenia , zresztą serwisu centralnego też ( do dziś nie otrzymałem od nich odpowiedzi ). Serwis do którego oddałem Tośkę wyznaczył termin 14 dni na naprawę i w nijaki sposób nie mogę skontaktowac się z technikiem . Poczekam jeszcze trochę i sam podjadę może uda mi się dowiedziec czy zrobili już ; ekspertyzę; czy jak to Oni nazywają. Gilek jeżeli nie mają ZF to niech sprowadzają ZV .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem :) , ZV chętnie wezmę, czekam do czwartku, zobaczymy, aczkolwiek podobno dla nas (i tych co oddali ZF) jeszcze 46 cali są. Pożyjemy zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tak: wczoraj nic mój serwis nie dostał, dzisiaj jak zadzwoniłem też nie mają żadnej informacji a pan Łysoniewski nie odbiera w ogóle komórki :) . Dzwoniłem do Digitalo, poradzili mi abym wysłał do nich pismo z żądaniem wydania nowego TV. Zgodnie z prawem mają na to 14 dni (na ustosunkowanie sie do mojego żądania). Dla bezpieczeństwa w przyszłym tygodniu kontaktuje się z prawnikiem. Wiedziałem że dostać TV w ciągu 3 tygodni to jest niemożliwe, ale żeby przynajmniej informacja była, przecież tu o to chodzi, o rzetelną informację. W przyszłym tygodniu poinformuję również UOKiK.
Jak u Was panowie na froncie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Macie serwisy w Polsce wszyscy sie szczyca ze gwarancja Toshiba Polska W d...... se wsadzcie ta gwarancje ja miesiac temu wymieniailem klientowi ktory kupil umnie 46ZF i mu po 6 mies padl kreska na matrycy standart i w niemczech tam gdzie biore towar wymienili mi od kopa na nowa sztuke a im Toshiba, a u nas ..... dlugo by mozna było pisac Państwo w Państwie.

Polecam wszystkim ubezbieczenie ochrony prawnej w firmie D.A.S ubezpieczaja firmy jak i osoby prywatne nie cyckaja sie z nikim egzekwuja prawo do spodu jesli firma nie idze polubownie to sprawa trafia do sądu!!! i tak trzymac nie dac robic sie w konia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie z tych powodów odpuściłem 46ZF, wada seryjna + obsługa serwisowa klienta = zbyt duże ryzyko!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='grzymek72' post='130016' date='08.11.2008, 02:42 ']Właśnie z tych powodów odpuściłem 46ZF, wada seryjna + obsługa serwisowa klienta = zbyt duże ryzyko![/quote]


Nie mogłeś wcześniej tego napisać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz nie ma co gdybać, hu...wy serwis w Polsce już mamy i tego nie zmienimy, trzeba zobaczyć co będzie dalej, tylko że trzeba czekać do środy, a ten Lysoniewski nie odbiera w ogóle tel.!!!! Czy do kur..... jest jakis inny tel do działu handlowego niz do goścvia który jest w ogóle nie kompetentny?? Kto go zrobił dyr. od seriwsów???? Człowiek nie ma grosz poczucia kulury, kłamie, opowiada brednie żeby tylko pozbyć się klientów!!! Mówi farmazony przedłużając terminy dostawy TV.
Sprawdza się tu przysłowie tego serwisu: "Mamy Cię........"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='miecio4' post='130047' date='08.11.2008, 11:58 ']Nie mogłeś wcześniej tego napisać??[/quote]
O tym nie trzeba pisać. Wystarczyło śledzić forum! Ja bardzo chciałem kupić ZF46,czekałem na spadek cen, tyle że wraz ze spadkiem cen zaczęły padać same TV! Niedawno jeszcze pytałem na forum czy ryzykować i brać ZF46, Gilek odpisał mi,że brać. Nie wiem czy dziś po kolejnym tygodniu batali z arogancją polskiej Toshiby nie zmienił zdania.
Wcale nie jest mi fajnie bo teraz nie wiem co kupić. Wygląda na to że wezmę Samsunga 6.
Miecio4 chyba mnie nie wkręcasz? Ty dostałeś nowy TV i chyba wszystko jest OK.
Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='grzymek72' post='130057' date='08.11.2008, 13:55 ']Miecio4 chyba mnie nie wkręcasz? Ty dostałeś nowy TV i chyba wszystko jest OK.[/quote]





Co z tego że mam nowy skoro każdego ranka gdy go włączam to mam stracha czy juz matryca padła czy moze jutro.
Albo co to będzie gdy matryca padnie gdy gwarancja się skończy.
Bo że padnie to już się z tym pogodziłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co ludzie piszą to wada ujawnia się w miarę szybko, przeważnie do roku.
Jeśli znów Ci padnie TV czego Ci nie życzę dostaniesz wtedy nowszy model z funkcją Resolution+, MPEG4 w sumie
będziesz na wygranej pozycji, także nie oszczędzaj go niech mu lecą roboczogodziny.
Eh! Jeszcze nie anulowałem zamówienia ZF46 w Digitalo.pl , jestem w kropce.
Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie narzekajcie na 46zf tylko na obsluge serwisowa w Polsce ja 46zf sprzedalem bardzo duzo i narazie mialem tylko jeden serwis ale to juz jakis czas temu nie wszystkie padaja TO BARDZO DOBRY TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście ze bardzo dobry, to że akurat nam się to stało to cóż mozna powiedzieć - PECH.
[b]grzymek72[/b] - nadal podtrzymuje to co powiedziałem wcześniej, tak naprawdę poczytajcie inne posty jak się psują inne TV, tutaj jest tylko ta kreska i jak powiedział [b]artsat_kris[/b] to nie jest przypadłość wszystkich ZF.
Najbardziej mnie denerwuje to że nie podają konkretnej daty, tylko o to mi chodzi, że będzie wtedy lub wtedy i człowiek czeka. A tak ton Łysoniewski za każdym razem podaje termin za 2 lub 3 dni i nic potem się nie dzieje - to jest wkurzające.
U mnie padł po 10 miesiącach i 9 dniach a pracował po 9-11 godzin dziennie, tak więc był mocno eksploatowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='grzymek72' post='130066' date='08.11.2008, 14:56 ']Jeśli znów Ci padnie TV czego Ci nie życzę dostaniesz wtedy nowszy model z funkcją Resolution+, MPEG4 w sumie
będziesz na wygranej pozycji, także nie oszczędzaj go niech mu lecą roboczogodziny.[/quote]




Tak, tak, w taki sposób ludzie leasingują samochody i co 3 lata zmieniaja na nowsze auto;)
Ja na wymianę ZF czekałem ponad miesiąc więc nie palę się do wymiany nawet na nowszy model.
Panowie, co by nie gadać to skandal jest, i to zarówno z tą wadą fabryczną jak i z serwisem. Jakbym był Gmerem to bym się tym zajął i może nawet do Wyborczej by mnie potem wzięli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='miecio4' post='130096' date='08.11.2008, 17:55 ']Tak, tak, w taki sposób ludzie leasingują samochody i co 3 lata zmieniaja na nowsze auto;)
Ja na wymianę ZF czekałem ponad miesiąc więc nie palę się do wymiany nawet na nowszy model.
Panowie, co by nie gadać to skandal jest, i to zarówno z tą wadą fabryczną jak i z serwisem. Jakbym był Gmerem to bym się tym zajął i może nawet do Wyborczej by mnie potem wzięli.[/quote]

Gmeru się zajmie wtedy gdy jego ZF padnie - odpukać!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wygląda na to że muszę czekac pełne 14 dni na info. Serwis do którego oddałem stwierdził że wysyła do Centralnego i na tą chwilę koniec info. co dalej z TV. W Poniedziałek będę próbował zadzwonic ( jeżeli będą w tym dniu pracowac?) i się dowiedziec czy jest decyzja co dalej z Tośką . Czytając wątek o ZF i że dodatkowo ;padają; inne modele Tośki tracę powoli wiarę w bezawaryjnośc produktów tej Firmy , dodatkowo Serwis no i Dyrekcja Toshiba Polska . W czym problem, jeżeli w 100% wiadomo że matryca jest ;nienaprawialna; tym bardziej taka sama wada w Europie skutkuje wymianą TV. w krótszym terminie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem zdenerwowanie i współczuje ludziom którzy muszą czekać długo na swoje lcd spowodowane nieudolnością polskiego serwisu. TV i tak wymienią tylko szkoda tego czasu bez tv i nerw. Tak jak pisał wyżej sprzedawca sprzedał ich bardzo dużo a zepsuł się jeden więc to mogą być promile a nie procenty wadliwych tośek. Ja jako zwykły użytkownik tego tv co kolwiek do niego nie podłączyłem chodził super, obraz powyżej średniej a hd super. Mnogość ustawień pozwala na stworzenie obrazu idealnego pod własne gusta- dzięki gilek za ustawienia- dodałem do twoich ustawień trochę więcej czerwonego i jest SUPER. Skanowanie obrazu jest także kapitalne , dźwięk bardzo dobry, mocny i z subwoferem spełnia moje oczekiwania w 100%. Wygląd też raczej długo będzie na topie bo to prawie sama matryca. Ogólnie tv polecam napewno i życzę szybkiego rozwiązania problemu z serwisem made in Poland.Pozdrowienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...