Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
Często widuję pytania co do tej konsoli o tv wysokiej rozdzielczości. Konsola musi mieć High Definition ponieważ Nintendo Gamecube ma 480p a na 1080 i lub p nie ma co liczyć ale 720p, raczej tak Edytowane przez semu.michaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ta konsola to całkiem inna bajka w stosunku do PS3 czy X360 i nawet nic nie mówili o HD (trudno powiedzieć co będzie ale coś musi być to oczywiste...max 720p bo nie sądze by dała radę coś więcej jak tam grafa na poziomie current genów... ale tam się liczy dobrze wiemy co :P G R Y W A L N O Ś Ć i nowy controler

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale Wii oficjalnie będzie miało "tylko" 480p. To oficjalna informacja z obozu Niny :P
Cóż tak jak wyżej... idą w inną stronę...stronę grywalności. A grafiką nie zaszokują bo z tego co widać to poziom Xboxa czy PS2...no może troszkę lepiej...ale tylko tyci tyci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, ze nintendo sie cofa :mellow: ciekawe za dwa lata jaka bedzie dysproporcja w wizualiach...samym nowym padem chyba nie dadza rady. Ile mozna machac czyms takim przed ekranem :P Brak nawet 720p :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Błąd. Nintendo oficjalnie powiedziało tylko, że Wii nie będzie generować obrazu HD.

Z ostatnich przecieków z serwisu qj.net wynika, że:

"Interestingly, according to documentation the Wii-mote is able to act as something of an eye, measuring coordinates between 0-1023 on the X axis and 0-767 on the Y axis, which means that it is more or less seeing a megapixel image."

Pomyślcie 1024x768 nie zalicza się do rozdziałek HD :-) Ale jak dla mnie ta rozdzielczość jest w zupełności zadowalająca. Jeżeli to prawda to mi więcej do szczęścia nie potrzeba w kwestii obrazu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myslalem o Wii na powaznie...ale 1024 x 768 to jednak za malo. Mam TV z panelem 720p....siedze blisko wiec przeskalowanie bedzie widoczne jak na dloni.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Bandi' date='16.07.2006, 19:43 ']"Interestingly, according to documentation the Wii-mote is able to act as something of an eye, measuring coordinates between 0-1023 on the X axis and 0-767 on the Y axis, which means that it is more or less seeing a megapixel image."[/quote]
Ta rozdzielczość odnosi się do wiimota czyli sterownika Wii. Sama konsola NIE będzie miała trybów HD. Tylko 480p i pewnie dopiero po dokupieniu componenta bo na 100% nie będzie go w pudełku z konsolą. Tylko badziewny kompozyt.
Poniżej specyfikacja Wii The Wii Hardware

- Nintendo Wii’s ‘Broadway’ CPU operates at 729MHZ with a maximum bandwith of 1.9gbyte/sec.
- Nintendo Wii’s ‘HollyWood’ GPU is clocked at 243MHZ, the internal memory of it includes 3mb of embedded graphics memory and 24megabytes of high speed main memory.
- 64megabytes of GDDR3 (MEM2) as the external main memory. Just like the internal memory, it can be accessed from the CPU and GPU with a maximum bandwidth of 4gbytes/sec and can also store programs in the MEM2.
- The GPU of the Wii is identical to the GC’s but it is on average 1.5X faster.

Wii’s Optical Disc Drive

- Opitcal Disc Drive (ODD) supports single and dual layer Wii disks, discs eject with software or button and the maximum read speed is the equivalent of DVDx6.
- Two main disc types supported the single sided 12cm single sided 4.7gb and the double sided 8.51 GB. Nintendo GC discs also supported. Some of the capacity of the discs are used by the system and games can not use full disc space.
- Inserting a disc will start the Wii console, even if it was already in an off state. Pressing the eject button will change the console to an on state to take out the disc also.

General Overview

- An optional wired LAN adapter that connects to a USB port is in the pipeline for users who do not possess a wireless LAN set-up currently.
- Internal non-removable 512MB flash memory used to storage game save data and downloadable content thus eliminating the Need for a memory card.
- Both Wii discs and Gamecube discs can be played via an intelligent mode swap. When running in GC mode, the Wii’s CPU and GPU will lower to the respective speeds of the GC and some of the MEM2 functions as ARAM.
- Software development environment is an upgrade to the ‘Dolphin SDK’ used with the GC; the same libraries are used so developers can get up to scratch easily as well as the possibility of ports being easier.
- The following interfaces are included with the Wii; SD card slot, Wireless controller, two USB 2.0 ports, wireless LAN, 4x GC controller ports, 2x GC memory card slots and an AV multi output jack (only an analog jack).
- Supports Wii disks (one sided 12cm) and GC discs (one sided 8cm) and console auto switches depends on what disk is inserted
- More than just the Nunchaku is planned as an extension. GC peripherals such as DK bongos can be used in both Wii and GC modes.
- Three power status, on, off and unplugged. To prevent mistaken turn offs, the power button must be held for about a second.

The Wii Control System

- The Wii controller features; Direct Pointing Device, Three axis accelerometer, Wii power button (remotely turn console on/off), buttons, wireless connectivity, indicator LED’s, rumble, battery powered (two AA alkaline batteries) and ability to connect extension unit.
- The Wii controller supports three types of operations; by itself, with a nunchuk extension or with a classic controller. Classic controllers will ship to developers during August 2006.
- The SYNCHRO button on the Wii controller exchanges wireless ID numbers when pressed at the same time as SYNCRHO on the Wii console. Wireless communications are only possible with consoles which have been authenticated.
- The rumble motor can be turned on and off and the intensity can be changed.
- The Wii remote has a pointer for fine movements as well as a motion sensor +/- 3.4G suitable for larger body movements, the nunchuk attachment has a sensor of +/- 2G
- The sensor bar must be placed above or below a TV set, the pointer measures coordinates between the ends of the bar which are about 20cm apart.
- The Wii remote has four status, disconnected, communicating, establishing connection and pairing wait status.
- The pointer can measure co-ordinates within bounds of rectangle centered upon the sensor bar, thus it can also measure points beyond the screen. It also responds to strong light sources, windows, fluorescent lamps, fireplaces, mirrors etc.
- Due to players hands shaking while holding the controller, a ring buffer allows a precise direction to be created to hold and average accelerator samples.
Jak widać, jest"średnio". Do tego używanie pilota Wii może być utrudnione przez silne światło, okna czy lustra ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko, ze ta specyfikacja nie pochodzi od Nintendo.

a co do Wii. widzialem w akcji na telewizorach LCD na targach GC. nie jest to HD, ale w wiekszosci przypadkow (Red Steel, Rayman Raving Rabbids) wygladalo przyzwoicie. niestety nie wiem jakie byly polaczenia. moze kolega cos podpatrzyl. popytam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Patrick Bateman' date='30.07.2006, 22:03 ']Myslalem o Wii na powaznie...ale 1024 x 768 to jednak za malo. Mam TV z panelem 720p....siedze blisko wiec przeskalowanie bedzie widoczne jak na dloni.....
[right][post="7762"][/post][/right][/quote]


Ja mam 50 '' telewizorek tylnoprojekcyjny soniaka z rozdziałką 720p i odpalam na nim
starą Zeldę Ocarina of Time :angry: i twierdze że da sie na to patrzeć ,no oczywiscie trzeba sie troche "przestawić".Tak na serio to myślę że obraz generowany przez Wii będzie jednak lepszy niż ten który oferuje obecna generacja ,HD to nie będzie ale jestem pewny że nie będzie tak zle .
Ostatni nawet oglądałem trailery z paru gier (Zelda TTP ,Excite Trucks...) puszczane
z pc-ta na pełny ekran na moim tv i szczerze mówiąc byłem pod wrażeniem -niezłe
tekstury ,bump mapping itp. Oczywiscie zajawki z gier na PS3 w wmvhd 720p dają niezłego kopa ,wręcz wypalaja gałki oczne ale nie sama grafika sie liczy.
Sam planuję zakup obydwóch konsol - Wii i PS3 i jestem pewien że będę się
świetnie bawił bez wzgledu na rozdzielczość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem odświerzyć trochę wątek bo pojawiło się więcej informacji o kablu component dla Wii.
[img]http://blog.wired.com/games/images/dsc01312.jpg[/img]
i porównanie component-composite
[img]http://blog.wired.com/photos/uncategorized/zboth.jpg[/img]
Cena jest do przełknięcia. Niecałe 30 dolców.
Nie będzie dostępny podczas nadchodzącej tej niedzieli premiery w stanach a jedynym( na razie) miejscem gdzie można go kupić jest sklep Nintendo. Niestety sprzedaje tylko do USA i Kanady. Licze, ze w Europie też będzie dostępny bo jak ie to troche kiepsko będzie na 50 calach <_< [url="http://store.nintendo.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?currency=USD&storeId=10001&jspStoreDir=NOASTORE&productId=117711&categoryId=63205&langId=-1&catalogId=10001&ddkey=SetCurrencyPreference"] LINK[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wii moca jest zblizone do pierwszego Xboxa, tyle ze mozliwosciami graficznymi niedorasta mu do piet. Caly czas ten sam procesor co w Game Cube, zreszta Gekko2 to tez jest to samo, tyle ze dwa razy szybsze.
Nintendo wyraznie chce zarobic, sprzedajac nam sztuczne "innowacje" ktorymi znudzimy sie szybciej niz Eye toyem... takie moje zdanie. Ja Wii niekupie, wystarczy ze kupilem Gamecuba zaraz po premierze i zagralem na nim w jedna gre (MGS).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

arsenal wielki dzięki za to info!

To będzie podobnie jak z GC. Może na obrazku nie widać tak dobrze powyżej ale do LCD czy Plazmy bez componentu lepiej się nie z zbliżać bo obraz mówiąc nie ładnie to rozmazana kupa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja sie tak zastanawiam jak rozpoznac ktora gra na Wii chodzi w 480p?

mam kabel component, tv samsung 32" R71
po podlaczeniu widze roznice, ale nie uwazam zeby byla jakas kolosalna.
obraz jest bardziej krystaliczny, kolory sa bardziej nasycone, ale np caly czas widze zabkowanie krawedzi (to przez rozciagniecie pewnie).
czego wogole mam sie spodziewac?
na co zwrocic uwage?
czy powinny tez byc zauwazalne roznice w grach ktore trybu progressive scan nie wspieraja?
czy ktos moglby wrzucic np jak to wygladalo na gamecube? jakies porownawcze fotki tej samej gry na LCD w trybie zwyklym i przez kabel component?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie ktozy mowia ze na Wii po komponencie widac O WIELE lepiej niz po RGB podlegaja autohipnozie...
Tak mam Wii, mam kabel komponent. Mam tylko Zelde, ale to co widze hm, delikatnie mowiac "nie zachwyca".
A roznica miedzy jednym a drugim jest minimalna, powiedzialbym nawet ze na RGB wyglada lepiej bo rozmywaja sie troche krawedzie tekstur. Jednym slowem jak wylacze Xboxa 360 i wlacze Wii to mam wrazenie ze sie cofam...

A teraz sprostowanie, bo powiedzialem wczesniej ze nigdy niekupie Wii. I niekupilem :D Zona kupila Wii bo uwielbia grac w Mario a mam dosc podlaczania jej N64 po LCD. :) i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko z tego co mnie sie wydaje to Zelda nie chodzi w 480p.
przynajmniej takiej informacji nie ma na pudelku.
taka informacje znalazlem do tej pory tylko na na Red Steel, Rayman Raving Rabbids i Need for Speed: Carbon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Wii, wkrótce także planuję Nkę... ale jeszcze latam na 16:9 CRT Philipsa.
Warto się pakować w LCDka ? Myślałem o Sony V2000 :angry:

To co widzę na CRT mi narazie pasuje co do Wii, ale nie chciałbym aby po przesiadce było gorzej... (tak jak np.: po podpięciu sygnału SD z Polsatu he he.. )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Yuiren' post='30804' date='22.12.2006, 03:27 ']Ludzie ktozy mowia ze na Wii po komponencie widac O WIELE lepiej niz po RGB podlegaja autohipnozie...
Tak mam Wii, mam kabel komponent. Mam tylko Zelde, ale to co widze hm, delikatnie mowiac "nie zachwyca".
A roznica miedzy jednym a drugim jest minimalna, powiedzialbym nawet ze na RGB wyglada lepiej bo rozmywaja sie troche krawedzie tekstur. Jednym slowem jak wylacze Xboxa 360 i wlacze Wii to mam wrazenie ze sie cofam...

A teraz sprostowanie, bo powiedzialem wczesniej ze nigdy niekupie Wii. I niekupilem :rolleyes: Zona kupila Wii bo uwielbia grac w Mario a mam dosc podlaczania jej N64 po LCD. :) i tyle.[/quote]

A ja kupiłem... córkom "pod choinkę". Taka już u mnie świecka tradycja: n64, GC no i Wii. Gramy rodzinnie w różne popierdółki i radochy jest co niemiara (4 pady obowiązkowo!). Jednak Wii to nowe doznanie - zakwasy, zadyszka itp.
Trzecia runda boksu wykańcza każdego.
Ad rem. Od wigilii jadę na kompozycie. Wbrew obawom, na kds 70 jest ok. Chciałbym jednak uzyskać najlepszy możliwie obraz. Wacham się między rgb a component. Z twoich doświadczeń wynika, że jednak rgb. Ciekawe. Możesz coś więcej napisać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='cobico' post='31964' date='30.12.2006, 02:21 ']A ja kupiłem... córkom "pod choinkę". Taka już u mnie świecka tradycja: n64, GC no i Wii. Gramy rodzinnie w różne popierdółki i radochy jest co niemiara (4 pady obowiązkowo!). Jednak Wii to nowe doznanie - zakwasy, zadyszka itp.
Trzecia runda boksu wykańcza każdego.
Ad rem. Od wigilii jadę na kompozycie. Wbrew obawom, na kds 70 jest ok. Chciałbym jednak uzyskać najlepszy możliwie obraz. Wacham się między rgb a component. Z twoich doświadczeń wynika, że jednak rgb. Ciekawe. Możesz coś więcej napisać?[/quote]

Yurien podlacza do LCD-ka a tu niestety imho cudow nie ma - bedzie slabo i po RGB i po komponencie. Sam mam podobny model tele i jak dla mnie konsola + lcd to nienajlepsze rozwiazanie (mam PS2-ke). Ty masz, z tego co widze, wypasiona tylna projekcje. I tutaj bedzie o niebo lepiej, a przy komponencie ma sie te 480 progresywne, co przy takim duzym ekranie moze robic spora roznice. Edytowane przez ein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...