Jump to content

Mieschko

Użytkownik
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Mieschko


  1. Takie same problemy miałem, jak telewizor (B9 co prawda) był w sieci z dyskiem podpiętym do routera ASUS AC57U, wszelkie próby łącznie z pomocą ze strony suportu nie rozwiązały problemu. Dysk był widzoczy przez jakiś czas i potem znikał z sieci, i dopiero pomagał resstar routera.

    Dopiero jak dysk podpiąłem bezpośrednio pod FUNBOXA, wyłączając z sieci router Asusa, problem się sam rozwiązał, mam niezakłócony dostęp do dysku...


  2. Witam,

    mam pytanie do użytkowników B9 z 2019- czy u Was jak się wejdzie w ustawienia połączenia z internetem to dopiero w tym momencie TV nawiazauje połączenie, czy też jest cały czas on-line? Niezależnie czy łącze się po kablu czy wi-fi od pewnego czasu mam jakby "ręcznie łączenie". Dodatkowo dość częśto gubi serwer multimediów - dysk podpięty pod router.

    Router ASUS RT-AC57U, net po światłowodzie od Pomarańczki


  3. Witam serdecznie,

    na początku-jeśli piszę w złym temacie, serdecznie przepraszam i proszę Admina o przeniesienie do odpowiedniego tematu.

    Od wczoraj jestem posiadaczem OLED55B9PLA. Próbuję zintegrować do z domową siecią, tak by móc odtwarzać pliki multimedialne z dysku podpiętego do routera Asus. Stary bluray LG BD660 odtwarza jej bez problemu, natomiast na nowym tv nie potrafię znaleźć miejsca, gdzie mogę zintegrować tv z moją siecią (o ile to jest możliwe); tv oczywiście połączony z internetem po wifi.

    Czy mogę prosić o pomoc i łopatologiczne objaśnienie procesu wpięcia w sieć domową?

    Z góry dziękuję.

     


  4. A przypadkiem merlina nie kupił P. Świtalski (ten od Biedronki i Czerwonej Torebki)??? http://pieniadze.gazeta.pl/Kupujemy/1,124630,13678267,Czerwona_Torebka_przejmuje_Merlin_pl__UOKiK_wydal.html

    Odpowiedź od merlin.pl na maila:

    Szanowny Panie,
    Dziękujemy za korespondencję nadesłaną do naszego sklepu i przepraszamy za niezrealizowanie Pana zamówienia zgodnie z oczekiwaniami.

    Tylko towary oznaczone jako "wysyłamy w ciągu 24 godzin" przechowujemy we własnym magazynie, pozostałe sprowadzamy od dostawców na życzenie Klienta.

    Staramy się, aby informacje o dostępności towarów u naszych dostawców były aktualne i wiarygodne.
    Niestety może się zdarzyć tak, jak w przypadku zamówienia numer XXXXXXXX, że informacja o
    wyczerpaniu zapasów danego tytułu dotrze do nas z opóźnieniem, gdy zamówienie zostanie już złożone przez Klienta.
    Dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje zdarzały się jak najrzadziej. Niestety nie mogliśmy zrealizować Pana zamówienia, ponieważ towar jest już niedostępny u naszych dostawców.
    Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem
    Robert Świderski
    Biuro Obsługi Klienta
    Merlin.pl S.A.
    Ul. Postępu 18, NEPTUN
    02-676 Warszawa

    Odpowiedź, która nic nie wnosi... Typowe lanie wody- i to pewnie jeszcze odpowiedź-szablon...


  5. I nikt go nie dostanie (pewnie):

    Przepraszamy, niestety nie możemy zrealizować zamówienia nr XXXXXXX
    złożonego 24-04-2013.

    Pozycje
    (tytuł, liczba egzemplarzy, wartość)
    1. 5900058301201 - Bourne- Trylogia (3Blu-Ray), 1 szt., 36,09zł
    nie są dostępne u naszych dostawców
    Zamówienie zostało anulowane z powodu braku zamówionych towarów u dostawców.
    Jednocześnie informujemy, że aktualizacja informacji o terminie realizacji i dostępności produktu wyświetlana na naszych stronach uaktualni się w ciągu najbliższej doby.

    :(

×
×
  • Create New...