Jump to content

Yuppies

Użytkownik
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Yuppies

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak ekran był w pudle i w folii aluminiowej czy zwał jak zwał DO tego była oryginalna folia na ekranie i z tyłu.
  2. A więc finał. Szybko poszło w sumie ale od początku. Euro wysłało info do Serwisu LG o moim piśmie, LG serwis skontaktował się ze mną abym wysłał zdjęcia całego ekranu z widocznym wypaleniem oraz tabliczki znamionowej. Next dostałem info że sprawa poszła do LG do rozpatrzenia. Dzień czy dwa później dostałem z euro sms że odrzucają reklamację (wymiany tv na nowy) z możliwością naprawy jak sobie życzę. Pojechałem do euro i zmieniłem status na naprawę ( po telefonie do rzecznika, który stwierdził że zależy od kosztu naprawy ). Po kilku dniach zadzwonił serwis i umówił się na naprawę. Panowie przyjechali z nowym ekranem i w kilkanaście minut wymienili. Ogólnie liczyłem na nowy tv ale w tej chwili tv to ekran i dwie płytki 😂. Ekran oklejony oryginalnie foliami w oryginalnym pudełku. Zostałem poinformowany że przysługuje mi gwarancja na ekran dwa lata. Ogólnie jestem zadowolony. Pozdrawiam.
  3. Moja sprawa trafiła już ze sklepu do LG i czekam co dalej będzie. W załączniku jest gotowe pismo - wystarczy wstawić swoje dane. Reklamacja_towaru_na_podstawie_rekojmi_z_zadaniem_wymiany (1) — kopia.docx
  4. Oddałem pismo rękojmi do sklepu i zaznaczyłem że odbiór u mnie w domu. Otrzymałem pismo że przyjedzie serwis stwierdzić czy faktycznie jest usterka. Na piśmie jest data zauważenia usterki przypadająca w roku od zakupu. Przyjmował kierownik sklepu nic nie mówił że coś nie tak. Napisze co będzie dalej.
  5. Jeszcze parę pytań: jadę dzisiaj do euro rtv zareklamować z rękojmi tv oled. Czy muszę go zabrać ze sobą? Czy macie może gotowy druk reklamacji z rękojmi? Jeżeli kupiłem tv w marcu 2019 a wadę zauważyłem w lutym 2020 , rękojmię składam teraz czyli w styczniu 2021 gdyż byłem poza polską. To rozumiem że wszystko jest ok?
  6. To co od razu gwarancję u producenta robić?
  7. Witam posiadam od 1,5 roku LG OLED55C8PLA zakupiony w RTV Euro Agd, ostatnio zauważyłem wypalenie na dole ekranu prawdopodobnie od pasków informacyjnych. Pytanie jak najlepiej reklamować z gwarancji czy rękojmi? U sprzedawcy czy producenta? Ma ktoś może wzór takiej reklamacji? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...