Jump to content

tmykrk

Użytkownik
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9 Neutral

About tmykrk

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Masz rację, że psują się sprzęty różnych firm ale ja obraziłem się na Sony za to bezczelne wskazywanie mnie jako winnego w kontekście ich instrukcji, którą już tu kilkukrotnie cytowałem i wytykałem ogólniki; brak konkretów. Coraz częściej zastanawiam się po jaką cholerę wydawać duże pieniądze na coś co wytrzymuje okres gwarancyjny. Co to, k...a, abonament? Co 2 lata wydatek? Pędzą z nowościami bo konkurencja ściga, krótkie serie, nowość 2019, nowość 2020 ... a te z 2018 to już stary złom? Wiecznie nowość i promocje, zwroty gotówki, dostęp do hbo itp. Ziemia cierpi od śmieci. Se działkę i króliki kupię zamiast TV.....
  2. Moim zdaniem przypadków jest proporcjonalnie dużo w stosunku do takich opinii. Ilu nabywców rejestruje się, ilu uzna, że to ich wina, że oled wypalił się, ilu będzie chciało się o tym pisać no i ilu dostrzeże wypalenia. Senasacji nie szukam. Raczej dostrzegam ruch Sony krótko po mojej negatywnej recenzji ze zdjęciami więc faktycznie odbieram to do siebie, bo to mój ból... Polska piękna jest. Wyrok sądu podkreśla rangę problemu z oledami niezależnie od kraju. Sąd to sąd I NIE CHCĘ WCHODZIĆ W POLITYKĘ.
  3. Ale jaja! Sony usunęło recenzje dotyczące A1 a zamieszczone na ich stronach! Może wynika to z wycofania tego modelu z oferty a może po 3 latach pojawiło się zbyt dużo negatywnych opinii (łącznie ze zdjęciami matryc po paskach). Znalazłem też inny wątek z innym powtarzalnym problemem w OLED od Sony. https://community.sony.pl/t5/android-tv/problem-kd-55a1-oled/td-p/2569930 Ufff, dobrze, że pozbyłem się gnoja w ramach ubezpieczenia. Zawężasz kryteria do Polski i oczekujesz dyskusji :-). Mnie chodzi o to, że problem z OLED przyczynił się nawet do batalii sądowej.
  4. Wyrok sądu w sprawie OLED. https://technogadzet.pl/lg-odszkodowanie-wadliwe-telewizory-oled/ Wątek z forum SONY. https://community.sony.pl/t5/smart-tv/niech-opatrznosc-was-chroni-przed-sony-oled/m-p/3719339/highlight/true
  5. No nie, w instrukcji NIE jest napisane, że programów z paskami NIE WOLNO oglądać. Jest napisane UNIKAĆ. Problem jest w tym, że nie jest sprecyzowane czasowo ile mogę. Tu jest pies pogrzebany. Prosty przykład. Oglądam zdjęcia z wakacji. Wyświetlam jedno i opowiadam przy winie ze znajomymi historię, okoliczności powstania,,itp. Ile czasu mogę wyświetlać to zdjęcie aby ekran był bezpieczny? TEGO NIE MA W INSTRUKCJI. Wejdź na opinie o KD55A1 na sony.pl. Tam jest wątek gdzie gość przestrzega przed oled od Sony. W dyskusji bierze udział wsparcie, moderator Sony. Wystarczyłoby napisać w minutach. Moim zdaniem problem w tym, że to byłaby marketingowa porażka i wielu naiwnych klientów odpuściłoby zakup. I kolejny przykład. Napisy na filmie. Pojawiają się w tej samej okolicy, są jaskrawe. Owszem, nie jest to statyczny obraz ale częstotliwość zapalania tej samej diody jest zdecydowanie większa. Wypali się czy nie? BARK PRECYZJI W INSTRUKCJI Dam taki przykład. Zapis w instrukcji "unikać częstego wyświetlania statycznych elementów obrazu". Dobra. Czy w stosunku do TV 1 raz na tydzień to wystarczająco "nie często"? Wydaje się, że tak. Np włączam oled tylko w poniedziałki. .... ale przez 24h oglądam TVN24.... Wypali się? Inny przykład. Oglądam sport, mecze, dużo. Jest zmienny obraz. Wynik jest cały czas wyświetlany w 1 miejscu. Wypali się? I tak można mnożyć przykłady
  6. eeeee tam. W MM jest: https://mediamarkt.pl/search?query[menu_item]=&query[querystring]=q90r
  7. Mnie stać na OLED ale 1 raz na 8-9 lat. NIE stać mnie na wydatek rzędu 10 000 pln za 55" co 3 lata... Ja rozumiem przewagę OLED; w końcu 3 lata na taki patrzyłem ale krew mnie zalewa, że ta technologia jest tak gówniana, że poddaje się paskom info mimo stosowania się do zaleceń producenta i jakimśtam pojęciu. No to mnie NIE stać. Oj bo się zdenerwuję... ;-). Piszę od początku, że obchodziłem się z tym OLEDem jak z jajkiem... własnym. Skoro stosuję się do instrukcji a pomimo tego matryca nie wytrzymuje to znaczy, że producent zakładał INNE wykorzystanie produktu niż ja zrozumiałem z jego materiałów marketingowych i kilku rozmów ze wsparciem PRZED zakupem. Jeszcze raz podkreślam, że u mnie wytrzymał 3 lata a na oficjalnym forum SONY są użytkownicy, u których wypalenia wystąpiły w 1 roku i U W A G A Sony wymieniło TV na gwarancji.
  8. Czołem. W innym wątku rozważam zakup czegoś po OLED od Sony ale już nie chcę TV z ekranem w tej technologii: zbyt wrażliwa. Bardzo proszę o sugestie odnośnie wyboru między Q90T i Q90R. NIE BĘDĘ GRAŁ na telewizorze. Zależy mi na możliwie najlepszej jakości obrazu do różnorodnych treści: prog. informacyjne, seriale polskie i Netflix, YouTube, jakiś film z płyt cd, dvd, br, przeglądanie zdjęć. Nie zależy mi również na jakimś odjechanym dźwięku z TV ponieważ mam całkiem fajny soundbar. Spotykam się z dużą ilością pozytywnych komentarzy np na ceneo odnośnie modelu R i sporo bluzgów na temat T. Czy mogę zaliczyć wpadkę z np aktualizacją oprogramowania w R bo to pewnie starszy model niż T i wcześniej wygaśnie wsparcie czy nie powinienem się tym martwić bo Samsung równo rozwija Tizen? Pozdrawiam. Tomek
  9. Pany Szanowne, dzięki za dyskusję w moim wątku. Jak widzę dyskusja od jakiegoś momentu dotyczy wad i zalet, porównań OLED i LCD. Wszyscy lub prawie wszyscy i ja też zachwycają się jakością OBRAZU OLED ale pozostaje jeszcze jakość trwałości, jasności, ceny, upierdliwości dbania o to co się ogląda. Jeżeli ktoś ma kasę na wymiany OLEDów to sprawa jest prosta: kupuje oledy i nie przejmuje się TVN24 z ich agresywnymi kontrastowo ramkami lub ogląda wyłącznie filmy i już niczym nie przejmuje się. Mnie nie stać lub raczej przez dbałość o budżet zwany skąpstwem nie chcę co 3 lata kupować nowego OLEDa bo nie mam ochoty ograniczać się co to oglądanych treści (zauważalny udział TVN 24). Chcę czuć się swobodnie przed TV a nie, k....a, liczyć wypalone diody. Nie mam ochoty na kupowanie rozszerzonych gwarancji, obsługę serwisu (mimo, że uprzejma), czekanie na zwrot kasy, kupowanie i uczenie się nowego sprzętu, złość na siebie, że dałem się wkręcić SONY w ich OLEDa. Serwis wyraził ciekawą opinię, że wyłącznie SONY przy zakupie ich rozszerzonej gwarancji wymienia całe telewizory a nie tylko matryce lub zwraca część kasy jak ubezpieczenie. Problem w tym, że aby kupić taki komplet to muszę kupić w salonie SONY gdzie ceny są z kosmosu. W 2017 roku, w salonie SONY różnica między ceną samego TV w stosunku do promocyjnej w Media Markt wyniosła 1700 złotych oraz chyba 400 złotych na ubezpieczeniu do 5 lat na podobny zakres ochrony. Jeżeli SONY uparłoby się, że wypalenia powstały bo rzekomo nie stosowałem się do gwarancji musiałbym albo i tak kupić nowy TV albo pójść do sądu. ....a ja zwyczajnie chcę mieć bardzo wysokiej jakości obraz przez 8-9 lat.
  10. Dzień dobry. Rozważam zakup TV Samsung Q90T. Wiem, że ten sprzęt nie obsługuje Dolby Vision ale..... Czy jeżeli podłączę do niego soundbar, który obsługuje DV to uda mi się odtworzyć dźwięk w tym formacie? Czy jeżeli tak ustawię konfigurację, że dźwięk będzie kierowany na soundbar i będę odtwarzał film z np Netflix przez aplikację wbudowaną w Tizen to ten dźwięk nie będzie dekodowany w TV lecz wprost kierowany na wyjście HDMI lub optyczne? Pozdrawiam. Tomek
  11. To i ja podpiszę się pod negacją TV OLED. Pomimo ścisłego stosowania się do instrukcji oraz świadomości WADY matryc oled przed zakupem TV wypalenia wystąpiły w moim "markowym" SONY za jedyne 10 000 PLN (KD55A1 z 2017 roku). Problem z nawet tu zamieszonym fragmentem instrukcji jest taki, że zawiera BARDZO nieprecyzyjne wskazówki. Co to znaczy "dłuższy czas"? Ile czasu może wyświetlać się logo kanału (nadawcy) aby nie doszło wo wypaleń? Tego producent nie podaje. Czy te czasy sumują się? Tego producent też nie podaje w instrukcji. Są też zapisy "unikać". Np "Unikać programów z paskami informacyjnymi". Rzecz w tym, że "unikać" nie oznacza zakazu. Z mojego doświadczenia OLED jest dla bogatych użytkowników i jest bardzo dobry do oglądania wyłącznie filmów i to bez napisów lub wymiana TV nawet co roku bo i do takich informacji dotarłem od pechowych nabywców. Osobiście czuję się oszukany przez firmę SONY oraz zlekceważony informacją od wsparcia technicznego, że "sam zepsułem telewizor bo nie stosowałem się do instrukcji". W moim przypadku to bzdura. To jest jak z odwiecznym uzasadnieniem drogówki po wypadku o "niedostosowaniu prędkości do warunków na drodze". Najbezpieczniejsza prędkość to 0 bo przy każdej innej można na coś/kogoś najechać. Podobnie z TV OLED. Najlepiej ich nie włączać.
  12. Jeżeli tak dobrze znasz ten sprzęt to może wiesz z czego wynika i czy może została poprawiona wada polegająca na przyciemnianiu w trakcie wyświetlania HDR? Znalazłem info, że co 6 minut następuje takie zjawisko po tym gdy użytkownik przywróci poprzednią jasność....
  13. Przeczytałem gdy tylko go wspomniałeś. Bardzo dziękuję. Niestety, muszę kupić TV w MM ponieważ kupując KD55A1 kupiłem również ubezpieczenie i zgodnie z regulaminem w przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany zwracają mi kasę ALE W POSTACI bonów, vouchera jak zwał tak zwał. Niestety, w MM od TCL są jedynie smartfony i odkurzacze.
  14. noooo tak. Chciałbym możliwie najlepszy. Dźwięk i używanie do gier są dla mnie mniej ważne.
×
×
  • Create New...