Jump to content

mszymczyk11@interia.pl

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About mszymczyk11@interia.pl

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niestety sam bardzo się 'napaliłem' na ten tv i tą jego rewolucyjną jasność i po wielu przeczytanych testach i recenzjach tego tv okazuje sie ze tak hucznie reklamowana jasnosc 1300 nit to tylko w trybie Vivid czyli tym w którym nikt nie ogląda i jest tak jakby tylko ciekawostką. Natomiast po skalibrowaniu w trybie custom czy cinema Sony AJ90 osiaga 740-775 nitów natomiast Lg G1 po skalibrowaniu 780-830 nitów. Tak dokładnie to są informacje z kilku źródeł od kilku recenzentów czyli reklamowany AJ90 jako najjaśniejszy oled jest ciemniejszy od Lg G1. Czyli jaja jak dla mnie i to wcale nieśmieszne biorac pod uwagę ze Sony chce prawie 50% wiecej kasy za swój model wzgledem G1. Więc skad taka ekscytacja? Czy na ludzi działają tak bardzo cyferki i marketing ze mozna im wszystko wmówić a oni to łykają? Ja z tego nic nie rozumiem.
  2. Podrzucam linka do forum po angielsku gdzie aktualni uzytkownicy Zh8 opisują wrazenia bezposrednie i porównują do posiadanych obecnie albo wczesiej posiadanych legendernego Zd9, ZG9 a także topowych Oledow LG i Sony. Uzytkownik ktory go postawił bezposrednio obok Zd9 pisze ze Zh8 ma lepszą czern od niego:) inny ze Zh8 to dla niego dużo jasniejsza i bardziej nasycona kolorami wersja AG9 czyli ideał polaczenie najlepszych rzeczy ze swiata oled i lcd:) https://www.avsforum.com/threads/official-sony-xbr75-85z8h-owners-thread-no-price-talk.3162010/
  3. Swietnie dzieki wielkie chlopaki za test:) czekałem na niego. wczoraj Vincent Teoh robił unboxing tego tv na swoim kanale na youtube i myslalem ze bede musiał czekac teraz dwa tygodnie na test a tu patrze u Was juz test dzisiaj wow:) nie wiecie jak duzo ludzi na roznych forach zagranicznych czeka na to? moglibyscie robic tez wersje po angielsku mielibyscie duzo wiecej czytelników:) duzy problem byłby przetlumaczyc taki tekst?:) albo zrobic prezentacje mowioną po angielsku i wrzucic na youtube. Warcając do samego testu ZH8 zagiałem parol n a LCd i chce kupic jak najlepszy lcd w duzym formacie ( samsungi odpadają ). szukałem uzywanego 75 calowego ZF9 ale stwierdziłem ze dozbieram i poczekam az stanieje troche zh8 . Musze przyznac ze troche jednak go okrolili w stosunku do zg9 najbardziej rozczarwujacy jest jednak poziom czerni .ciekawy jestem jak to jest ze w stosunku do xh 95 wersja 75 cali ma ponad 4 krotnie wiecej stref wygaszania ( 60 do 270 ) a czern troche lepsza i daleka od oledowej. Nastepne co mi sie rzuciło w oczy to że w podsumowaniu i wykresie oceny przydatnosci do ogladania sportu daliscie Xh95 9/10 a Zh8 8/10 . przyznam ze sport jest dla mnie jednych z najwaznieszych aspektów i zdziwiła mnie bardzo ta ocena. chodzi o te ustawienia motionflow. dla mnie jest to niezrozumiałe ze SOny nie potrafi dopracowac takich szczegołow
  4. jednak znacznie poprawili stylistyke w modelu ZH8 w stosunku do poprzedniego ZG9 był bardzo nieatrakcyjny wizualnie jakies dziwne nierówne ramki mial nózki z tzw '[beeep]y' i był za gruby jak na wspolczesne standardy ZH8 widac ze bedzie konkurował z najlpeszymi Oledami pod wzgledem obrazu jak i wygladu. zastanawia mnie tylko jedno w tych tv jak robią czesto tak niskie nózki i jak pod to zmiescic soundbar jezli ktos nie ma ochoty wieszac Tv i chce miec lepsze audio a nie chce sie bawic w kino domowe??:) tego nie rozumiem
  5. Zobacz ofertę Kupie telewizor Sony ZF9 75 całi Chetnie odkupie model Zf9 Sony 75 cali najlepiej jeszcze na gwarancji cena do dogadania Cena 1,00 zł Dodający mszymczyk11@interia.pl Wysłano 07.07.2020 Kategoria Telewizory
  6. Chetnie odkupie model Zf9 Sony 75 cali najlepiej jeszcze na gwarancji cena do dogadania
×
×
  • Create New...