Jump to content

Konioxx

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Konioxx

  • Rank
    VHS
  1. UPDATE telewizor ewidentnie pechowy. Dwie wizyty w serwisie i wciąż te same usterki, które powracają w ciągu 2 dni. Powraca problem z czasowym brakiem reakcji na próby włączenia pilotem i przyciskiem na obudowie telewizora w trakcie zgłaszania/ ściszania. Po 1szym serwisie wymienili TCON i HIR, po drugim info: „Sprawdzenie i wielogodzinne testy funkcjonalne w serwisie nie potwierdziły zgłaszanych symptomów, TV sprawny.” Serwisant sugerował problem po mojej stronie t.j. podpięcie czegoś pod HDMI, tyle, że korzystam z anteny naziemnej, nawet nie zdążyłem TVSat podpiąć, bo tv w sumie więcej czasu stoi wyłączony, jest w serwisie niż używany. Dodaje zdjęcia z usterką przed 1szym serwisem, po zwrocie z 1szego i 2giego serwisu. Jak widać wciąż to samo. W sieci pojawiły się wpisy o problemach z włączaniem całej serii 9005, ale Sony ignoruje temat. Z mojej strony zgłosiłem 2 dni temu problem z serwisem na customersupport.pl@eu.sony.com i jak na razie cisza. Ma ktoś jakiś pomysł? spotkał się z podobną sytuacją z serwisem lub usterką? i zdjęcie po 2 gim serwisie
  2. Wczoraj przywieźli tv z serwisu, wymieniony moduł podczerwieni HIR oraz kontroler obrazu T-Con + aktualizacja oprogramowania. Rozpakowałem, zakodowałem programy, PO KILKU GODZINACH WYŁĄCZYŁ SIĘ :(, tak jak poprzednio nie reaguje na przyciski na pilocie i obudowie tv, trzeba wyciągać wtyczkę żeby odżył. Dziś zrobiłem ponowne zgłoszenie.
  3. Witam, Potrzebuję porady. Od miesiąca jestem posiadaczem TV Sony Bravia KD-55XF9005 pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Po miesiącu zaczeły się problemy telewizor sam się wyłącza w najmniej oczekiwanym momencie i później nie reaguje na próby włączenia przez przycisk na tv i na pilocie, przy zgłaszaniu/ ściszaniu pojawiają się poziome paski w dolnej części ekranu, raz pojawiły się przy korzystaniu z Miracastu, czasem pojawiają się na sekundę przed wyłączeniem. Problemy pojawiają się nie regularnie. Czy TV jest uszkodzoney do reklamacji czy usterki to kwestia ustawień i ew. aktualizacji Androida?
×
×
  • Create New...