Jump to content

latsky

Użytkownik
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About latsky

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Postanowiłem napisać jak kończy się ta sprawa, w razie gdyby ktoś miał podobny problem. Po wysłaniu maila do LG, że czyszczenie matrycy ich metodą nic nie dało - zdecydowali wysłać do mnie serwisanta, żeby to sprawdził. Serwisant kiedy to zobaczył sam był w szoku. Jasne pasy widoczne były nie tylko na 5% szarości ale nawet na 30%(dalej nie sprawdzaliśmy). Zrobił zdjęcia i miałem czekać na kontakt. Ostatecznie dostałem informację z serwisu, że LG postanowiło po raz kolejny wymienić mi telewizor na nowy(taki sam jak otrzymałem poprzednio czyli C9). Mam nadzieję, że mój pech z OLEDem się skończył i po wymianie matrycy w B8, a następnie dwóch wymianach telewizora na nowy C9 będę mógł się cieszyć przyjemnością oglądania. Ostatecznie jestem zadowolony ponieważ otrzymałem najnowszy model telewizora, który na prawdę jest lepszy od poprzednika. Gdybym miał ponownie kupić TV to dopłaciłbym do wersji C(choć aktualnie różnica cenowa jest niewielka). Wniosek jest taki, że zawsze należy walczyć do końca w sprawach reklamacji. Producenci często próbują początkowo "zlać" klienta, a nóż się uda. Ja postanowiłem nie odpuszczać i dostanę nowy TV z nową 2 letnią gwarancją. 😏
  2. W weekend wykonałem odświeżanie pikseli, które łącznie robiłem 10 godzin (5x co 2 godziny) niestety nie dało to żadnego efektu. Moim zdaniem to jakaś wada matrycy, tylko dlaczego taka matryca przeszła kontrolę jakości i trafiła do sprzedaży? No cóż prawdopodobnie muszę się przyzwyczaić do tych linii i ciemnych okręgów na górze.
  3. W takim wypadku to faktycznie lepiej za rok zareklamować np. z powodu wypalenia paska TVN24. Słyszałem, że takie "wady" pojawiające się poprzez złe użytkowanie są rozpatrywane pozytywnie. Natomiast mój przypadek, gdzie wada nie jest z mojej winy nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej.
  4. Wiesio sprawdzałem na wszystkich kolorach i nie jestem w stanie tego zauważyć. Widoczne tylko na szarym. Po weekendzie dam znać czy system pięciokrotnego odświeżania pikseli co dwie godziny dał jakiś efekt.
  5. Tak jak pisałem wyżej jedno to Youtube w 4K. Drugie to film 4K HDR. Youtube na ustawieniach: Oszczędzanie energii: Wył. Tryb komfortowy dla oczu: Wył. AI Picture: Wył. Ekspert ciemnie pomieszczenie OLED LIGHT: 50 Contrast: 90 Brightness: 50 Sharpness: 0 Color: 50 Tint: 0 Expert Controls menu: Dynamic Contrast, Super Resolution, Color Filter: All Off Color Gamut: Auto Gamma: 2.2 White Balance: Warm 2
  6. Też jestem zaskoczony bo na tabliczce znamionowej data produkcji to czerwiec 2019. Ja dostałem go 11 lipca więc raczej nie powinien być wcześniej używany. Sprawdzę po powrocie do domu na czerwonej i żółtej planszy. Póki co LG odpisało mi, żebym wykonał 5 razy godzinne oczyszczanie pikseli w odstępach co 2 godziny. W sobotę od rana się tym zajmę bo trzeba będzie poświęcić 10 godzin. Dam znać jaki będzie efekt.
  7. Podejrzewam, że LG chce uniknąć kolejnej naprawy/wymiany matrycy ponieważ jest to już moja trzecia reklamacja. Sam jestem zażenowany jakością tak drogich telewizorów. Natomiast do tej pory byłem zadowolony z realizacji reklamacji. Cała historia jest taka: Kupiłem OLED65B8 w 27.12.2018. Po 5 miesiącach pojawił się czarny pasek około 1 cm przy lewej krawędzi. Zareklamowałem - dostałem nową matrycę. Niecałe 2 tygodnie później na nowej matrycy pojawił się biały piksel. Zareklamowałem - dostałem nowy TV - OLED65C9 - z czego się bardzo cieszyłem😀 TV dostałem 11 lipca, a po 2-3 tygodniach zauważyłem te wypalenia. Telewizor był bardzo mało używany. Oglądam około 1,5h dziennie. Więc prawdopodobnie ta wada występowała od początku. Telewizora nie sprawdziłem przy wymianie, bo serwisant powiedział, że jak coś będzie nie tak to znów zgłoszę reklamację... Wracając do tematu. Odpowiedziałem właśnie do LG, że nie zgadzam się z ich decyzją i proszę o ponowną weryfikację lub wysłanie do mnie serwisanta skoro nie widzą tego na zdjęciach. Załączyłem im zdjęcia "niejednorodnego podświetlania" i moich wypalonych linii. Dam znać jak dostanę odpowiedź.
  8. Niestety czyszczenie pikseli nic nie daje. Moim zdaniem również wygląda to na wypalone. Gdyby to były niejednorodności doświetlenia to wyglądałoby to tak jak poniżej i wtedy bym nie miał zastrzeżeń.
  9. Pierwszy to czas 1:40 Drugi to kadr z filmu z pendrive podpiętego do TV Captive.State.2019.Internal.HDR.2160p.WEB.H265-DEFLATE czas 35:25 Czy źródło i materiał mają znaczenie? Moim zdaniem to jest wada matrycy.
  10. Witajcie, Ostatnio na moim nowym TV zauważyłem pionowe i poziome linie, które są prostokątami. Widoczne tylko na szarych scenach. Zgłosiłem to jako usterkę do LG i dostałem następującą odpowiedź: " Po zapoznaniu się z przesłaną dokumentacją zdjęciową uprzejmie informujemy, iż przedmiotowy telewizor OLED65C9PLA jest sprawny techniczne i nie wykazuje nieprawidłowości w działaniu wynikających z wystąpienia wady tkwiącej w sprzedanym urządzeniu. Pragnę wyjaśnić, iż zjawisko niejednorodności tła jest związane z procesem sterowania diodami organicznymi tworzącymi obraz w przedmiotowym telewizorze. Objaw ten nie wpływa na jakość i niezawodność działania produktu. " Zgadzacie się z tym? Moim zdaniem pasy wyglądają jak "wypalone". Proszę o opinię, bo nie wiem czy walczyć dalej z LG czy odpuścić.
  11. Witam, Posiadam OLED65B8. Tryb obrazu w jakim oglądam to technikolor Ekspercki z ustawieniami: Podświetlenie OLED: 40 Kontrast: 85 Jasność: 52 Ostrość: 5 Kolor: 50 Gamma: 2.4 Bilans bieli > temp barw: ciepłe 2 Oglądając HBO GO, Youtube'a, Netflix w rozdzielczości FHD poziom czerni jest ustawiony na "auto" z brakiem możliwości zmiany. Natomiast oglądając NC+ z dekodera albo filmy z dysku zewnętrznego opcja jest dostępna do zmiany. Zauważyłem to oglądając serial Gomorra z dysku(w 1080p), a potem na HBO GO. Różnica poza rozdzielczością jest również spora w czerni. Macie wiedzę czy można w serwisach VOD i Youtube zmienić poziom czerni manualnie?
×
×
  • Create New...