Jump to content

witek_p

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

About witek_p

  • Rank
    VHS
  1. Nie wiem czy ma prawo, art 556.2 kc w tym przypadku ma zastosowanie. Dodatkowo jest SMS z inf że mogą nieodpłatnie naprawić, czyli do wady się przyznają jednak nie uznają art 560 par 1 w całości, tzn jego ostatnie zdanie jest przez nich pomijane " Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. "
  2. Spróbuj TV na czymś postawić. Podchodzisz pod kątem do TN i jeszcze patrzysz w tym momencie na niego z góry bo z tego co widzę to stoi na podłodze. To przy TN się nigdy nie uda, to nie IPS, niestety taki jego urok. A co do tego podświetlenia to poeksperymentuj z ustawieniem Local Dimming. Ja mam od 2 dni 55XF9005, jedyny problem w moim egzemplarzu jaki zauważyłem to streaming filmu 4K UHD HDR z bitrate 48Mbps z mojego kompa przez SMB. Kodi co jakieś 2-5 min ma czkawkę i zaczyna doczytywać. Komp mocny i obciążenia na nim pawie nie widać a kodi doczytuje ....
  3. Witam Pierwszy post i od razu pytanie, czy ktoś z Was spotkał się z problemem z odpaleniem Netflixa na tym TV ? Dokładnie 40PFH5500. Przy próbie uruchomienia aplikacji dostaję komunikat z nr błędu NW-6-404 / UI-130. Telewizor był już: - ponownie instalowany (po odłączeniu zasilania); - przywracane były ustawienia fabryczne; - aplikacje i oprogramowanie są zaktualizowane; - TV podpięty kablem do routera, próbowałem też po WiFi, dodany testowo do DMZ, łącze 120/10 i prawie tyle osiąga. PS nigdy nie próbowałem na nim odpalić tego softu bo TV wisiał w sypialni i w zasadzie nie był używany, teraz jako tymczasowy zamiennik plazmy niestety nie działa z Netflixem .
×
×
  • Create New...