Jump to content

Marek_P

Użytkownik
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About Marek_P

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki, z 5GHz właśnie korzystałem, ale po zmianie na 36 kanał faktycznie wartości zaczęły osiągać w teście 100 Mbit/s. Operator udostępnia mi 150 Mbit/s - rozumiem, że żeby osiągnąć najlepszą możliwą jakość, trzeba byłoby się połączyć po kablu?
  2. U mnie na aplikacji Internet Speed 2 pokazuje wartości między 18,6 a 43,6 Mbit/s (UPC). Pytanie - czy to wystarczająco, żeby uzyskać dobrą jakość oglądanego materiału UHD/4k na Netflix? Jeszcze dodam, że TV jest podłączony przez WiFi
  3. Dziękuję! Faktycznie nie jest tani, ale wygląda dobrze. Może poleci ktoś jeszcze coś tańszego? Efekt nieodstawiania od ściany mile widziany Chyba że w niższej półce cenowej nie ma co liczyć na takie udogodnienia
  4. Czy ktoś może polecić jakiś dobry wieszak do tego TV? Nie zależy mi bardzo na zmienianiu kątów. Wybór wieszaków jest duży, a zupełnie się na tym nie znam.
  5. Zastanawiam się nad soundbarem do LGB8 55 cali. Ważne jest dla mnie, żeby się łączył z TV bezprzewodowo. Fajnie jakby można było puszczać na nim muzykę bezpośrednio z komórki. Co polecacie?
  6. Takie może głupie pytanie - czy zerwanie folii wyklucza oddanie TV? Ja swoją zdjąłem, bo wydało mi się, że inaczej nie będę mógł w pełni ocenić matrycy (np. nalepki na folii zasłaniające martwe piksele itp.).
  7. Instrukcja "LG OLED TV. Safety and reference", str. 15, akapit "Zalecenia dotyczące zapobiegania zjawisku wyświetlania nieruchomego obrazu" brzmi to tam dokładnie tak: "Gdy oglądasz wideo, w przypadku którego z lewej i prawej strony bądź u góry i u dołu wyświetlane są czarne pasy, dostosuj ustawienia, tak jak podano poniżej: Obraz -> Ustawienia proporcji ekranu -> Zoom pionowy lub Zoom we wszystkich kierunkach". No i w przypadku większości materiałów na Netflix i również na HBO GO taka sytuacja występuje, ale zoomu włączyć się nie da. Chyba że ktoś podpowie, jak to zrobić. Dzięki, trochę mnie to uspokaja. Dzięki, trochę mnie to uspokaja - jeśli chodzi o te pasy. Jeśli chodzi o banding to skoro - jak piszesz - w Marco Polo ich nie widzisz, to pewnie u Ciebie problem nie jest tak duży jak u mnie. U mnie w tej scenie, którą się poleca do testów, banding jest widoczny i dość denerwujący.
  8. Faktycznie, źle się wyraziłem za pierwszym razem, nie chodzi o to, że obraz jest obcięty, tylko o to, że jego proporcje są takie, że od góry i od dołu jest czarny pas - w instrukcji ostrzegają przed taką sytuacją, żeby w takich przypadkach dać w ustawieniach proporcji ekranu ZOOM, żeby uniknąć wypaleń. No i tu powstaje pytanie - jak uniknąć wypaleń oglądając na oledzie głównie Netflixa i HBO Go, gdzie zawsze będą te czarne paski od góry i od dołu? Druga sprawa - banding - zrobiłem 4 godzinną sesję oglądania, wyłączyłem z pilota i po krótkiej kompensacji matrycy ekran wygląda tak jak poniżej. Oddawać do sklepu? Nie oddawać? Włączyłem sobie scenę z Marco Polo s01e03 14-16 min. no i niestety te pasy czasem się tam pojawiają, rzuca się też w paru momentach w oczy przyciemnienie w prawym dolnym rogu. U mnie przy normalnym oglądaniu też tego nie widać, ale już w bardzo ciemnych scenach, takich jak Marco Polo S01e03 minuty 14-16 - pojawia się i trochę przeszkadza. Bo po to właśnie kupiłem oleda, żeby ciemne sceny były super, a nie żeby ich się nie chciało oglądać. Trudna sprawa, chyba będę musiał z żalem serca oddać i nie wiem co zrobię, bo w ledach nie znajduję nic alternatywnego.
  9. Dzięki, właśnie wrzuciłem:)
  10. No to u mnie jest tak: przy obrazie przesyłanym z dekodera ustawiłem tryb kino, skanowanie włączone. Wyświetlanie programów TV jest ok - wyświetlają się na całym ekranie. Ale gdy włączam Netflixa lub HBO GO - filmy i seriale są wyświetlane w innych proporcjach (czarny pasek nad i pod obrazem) i Ustawienia proporcji ekranu automatycznie zmieniają się na Oryginał (wyszarzone - nie można w nie wejść i sprawdzić co się dzieje ze skanowaniem). Pytanie - co zrobić, żeby obraz wyświetlał się pełnoekranowo? Drugi problem to obraz na planszy 5% grey - załączam zdjęcie. Nie wiem, czy na zdjęciu to dobrze widać - cała lewa strona ekranu jest znacznie jaśniejsza, z pionowymi smugami. Co robić? Oddać do sklepu czy zgłosić do serwisu LG, żeby wymienili matrycę? Jeszcze w kwestii tych proporcji ekranu - inaczej sformułuje pytanie - czy da się oglądając Netflix lub HBO GO ustawić w proporcjach ZOOM, tak aby obraz wypełnił cały ekran?
  11. I jeszcze jedno pytanie jeśli obraz się nie poprawi - lepiej oddać TV do sklepu czy serwisować w LG?
  12. Dzięki, a powinna być włączona czy wyłączona? Bo oprócz "auto" są takie właśnie dwie opcje? Mam wrażenie, że wybór jakiejkolwiek z nich nic u mnie nie zmienia i materiały z Netfixa są przycinane góra-dół.
  13. Czy podpowie mi ktoś, czy to jest normalne na B8, że oglądając Netflixa wygasza się opcja zmiany proporcji ekranu (Ustawienia -> Obraz -> Ustawienia proporcji ekranu) - jest ustawiona domyślnie na "oryginalną" (czyli przycina obraz od góry i od dołu) i nie można tego zmienić.
×
×
  • Create New...