Jump to content

ffallen

Użytkownik
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3 Neutral

About ffallen

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może komuś się przyda na przyszłość (oby nie - nie życzę awarii), ale pokazuję jak postępować z serwisem SONY w przypadku awarii TV aby ugrać w 100% to co sobie założyliśmy na początku. Nadmieniam, że jestem zadowolony z tego jak sprawa się zakończyła choć na początku niewiele na to wskazywało. Wymagane info przed historią właściwą: TV 55XE9305 - usterka MECHANICZNA matrycy - uderzenie (ważne!) - gwarancja Serwis Extra Plus Wymagane dokumenty: dowód zakupu (paragon lub faktura), karta gwarancyjna, umowa serwisowa (Extra Plus) i dowód zakupu gwarancji Co ważne w moim przypadku pomimo oficjalnej rejestracji gwarancji w SONY i ich potwierdzenia tego faktu i tak zażądano dodatkowo dowodu jej zakupu KALENDARIUM: 7 lutego - zgłoszenie naprawy w MY Sony - odpowiedzialny jest MIK Radom, ale sprawę prowadzi lokalny serwis z Trójmiasta 22 lutego - wizyta serwisantów (oględziny, zdjęcia, dokumenty) - WAŻNE: TV zostaje u mnie z bardzo wyraźnym zastrzeżeniem, że na 200% nigdy nie jest możliwy zwrot gotówki, a jedynie wymiana 11 marca - decyzja o wymianie na nowy TV (zaznaczam, że 55XE9305 od 1,5 roku nie jest produkowany) 15 marca - przyjeżdża z Francji nowa sztuka 55XE9305 "widmo" - ponoć uszkodzona (serwis nawet mi jej nie przywiózł) 20 marca - propozycja wymiany na KD-55XF9005 AEP - oczywiście grzecznie odrzuciłem z uzasadnieniem i moimi opcjami, które mogę zaakceptować: wymiana na 55XG9505, wymiana na 65ZF9 (z dopłatą), zwrot gotówki 26 marca - propozycja wymiany na OLED KD-55AF8 - odrzuciłem ponieważ z różnych względów musi to być LCD 2 kwietnia - wywózka TV do serwisu i decyzja o zwrocie pełnej kwoty z faktury 16 kwietnia - kurier przywozi oświadczenie końcowe o zwrocie gotówki z którym trzeba udać się do sklepu EPILOG (już ze sprzedawcą, a nie SONY): 16 kwietnia do OBECNIE - sprzedawca tj. sklep RTV-MAX w Łodzi ma kontaktować się ze swoim dostawcą i powiedzieć jak ogarnąć sprawę zwrotu - ciągle CZEKAM co nie ukrywam nieco mnie denerwuje (decyzja jest wydana i podbita - nie wiem co trzeba jeszcze potwierdzać, sprawdzać)? PODSUMOWANIE: Jeśli chcecie aby wasza sprawa była załatwiona tak jak tego oczekujecie - BĄDŹCIE GRZECZNI. Nie zasypywać ich mailami i telefonami, nie grozić i przede wszystkim być cierpliwym. Jak widać nawet z początku nierealna możliwość zwrotu gotówki okazała się możliwa. Minusem niestety jest czas - cała procedura jak widzicie zajęła 2 miesiące, ale koniec końców wyszło jednak na moje. Mam tylko nadzieję, że sam sklep nie będzie już robił problemów bo do SONY pretensji mieć nie mogę - nawet zapewnili, że jeśli będzie potrzebna pomoc mam dzwonić. Może ktoś miał podobną przygodę z serwisem SONY i mógłby dodać coś od siebie? Np. co do samego zwrotu gotówki, jak wpłynąć na sklep?
  2. Najlepszy motyw jest taki, że rok temu za cenę niższą niż wszystkie obecne, topowe premium LCD (ZF9, Q9FN) można było kupić telewizor... lepszy niż te obecne. Kuriozalna sytuacja. Chciałem kupić możliwie idealny TV LCD (licząc się oczywiście z koniecznością wydania kwoty pięciocyfrowej), ale teraz de facto opcje są dwie (i... obie są złe): 1. Kupić na siłę to co jest dostępne i "najlepsze" (czyli ZF9 lub Q9FN) - ze świadomością, że mimo wszystko są w pewnych istotnych aspektach gorsze niż poprzednicy... LUB 2. Czekać i zobaczyć co będzie w 2019 (ALE niestety ze świadomością, że czekanie potrwa długo bo nowości pewnie wejdą na rynek dopiero w okolicy drugiej połowy roku) Przykre
  3. Siema. Chciałbym kupić możliwie najlepszy telewizor w tej kategorii premium. Gdybym mógł pewnie byłby to ZD9, ale się nie da Konkrety: Technologia: LCD 4K HDR (OLED raczej odpada) Przekątna: 55" max. 65" Kąty: raczej nieistotne (a odległość będzie należyta ) Do czego: Sport i Film (w tej kolejności) - 4K HDR (gry nie) Jak długo: kilka godzin dziennie Marka: mile widziane Sony (ale nie jest to warunek) Budżet: 10-12tys. zł (możliwość negocjacji jeśli naprawdę będzie warto) Poczytałem dużo testów, wpisów na forum i wychodzi mi, że chyba najlepszy będzie Sony KD-65ZF9, ale proszę się nie sugerować. Problem w tym, że np. rok temu ZD9 (jak jeszcze można było go kupić) był niemal idealny pod każdym względem w tej kategorii, a np. teraz o ZF9 już niestety tego powiedzieć nie można. W ogóle tak jak sobie czytam i czytam to najnowsze LED-y wcale nie są jakoś dużo lepsze od poprzedników. Ale dobra już konkretnie: gdybyście mieli wydać taką kwotę to na co byście postawili? Dzięki i pozdrawiam
  4. Przepraszam za lekki off-top, ale na kanwie tematu lecę. Poprawcie mnie jeśli się mylę bo również chciałbym zakupić telewizor z wyższej półki: obecnie w tej kategorii cenowej (10-12tys. - 55-65 LCD i najlepiej Sony, ale niekoniecznie) nie idzie kupić telewizora niemal idealnego jak w ostatnich latach tak? OLED-y (dla mnie) raczej odpadają. Co to znaczy niemal idealny? tzn. taki jaki był np. do 4K HDR - XE93 oraz w niemal wszystkich pozostałych aspektach ZD9. Wydaje mi się, że tak były one traktowane (testy HDTV.pl i opinie na forum). Jak wiemy nie ma i nie będzie szans na nówkę sztukę wcześniej wymienionych. Czy mamy obecnie jakieś alternatywy? Tj. jaki jest obecnie najlepszy na rynku do filmu i sportu? (ZF9 czy Q9FN a może inny)? Przedział cenowy: (10-12tys.) LCD LED Przekątna: 55-65 cali 4K z HDR
×
×
  • Create New...