Skocz do zawartości

Ranking użytkowników


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.05.2022 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. 2 punkty
    nadal paranoicznie przewrażliwiony szkoda. życzę zdrowia, siły "w podbieganiu do stada jałówek" , mniej insynuowania i przede wszystkim zdobycia 83" C1 ! bo tak się wszem i wobec chwaliłeś chyba już 100 razy tym 77 c1 (tak zresztą jak wcześniej milion razy B6-tką) - to widać normalny mechanizm psychologiczny, że ktoś musi potwierdzać po wielokroć, ze dokonał najlepszego na świecie zakupu, aby samemu nie zwątpić 😜 a tu złe duchy śmią mówić że ISTNIEJĄ jakieś qd-oledy i inne maszkary haha. Notabene, 83" C1jest w takiej samej cenie co 83' A90J, jak to możliwe, ze w takiej samej ?! 😃 pozdrawiam, peace! dobranoc
  2. 2 punkty
    absolutnie nie. dopowiedziałem tylko ważną część, którą ktoś totalnie pominął w swoim wpisie (czyli konkretnie ty- ale czemu miałoby mnie to akurat dziwić, że znów ty). Mogę jeszcze raz nawet zacytować do czego się odniosłem z jeszcze wyraźniejszym zaznaczeniem (czyli NIE pominięciem cech które sam zauważyłeś, lecz doprecyzowaniem, że są też inne ważne różnice) : było przez ciebie uwzględnione już i napisane. Nie zanegowałem nitów bieli. Odniosłem się przecież do ignoranckiego twierdzenia , że nie ma więcej różnic. Powiedziałem że są, owszem są. Bo albo ktoś nie doczytał do końca całego testu.. albo - co bardziej możliwe w twoim przypadku - skoro kogoś posądzasz o manipulację (nie pierwszy raz zresztą) - że to ty chciałeś zmanipulować, zbyć czytelników, aby już nie doszukiwali, ot. Tylko tyle nitów i koniec, nie? (i w ogóle więcej różnic brak? - a jakość w gradiencie np, color volume? no i jeszcze lepszy kąt widzenia nawet trochę choć już przesyt ). SĄ też wady QS95 i jeszcze znów te próby łapania się choćby skrawka wyrażenia, skrawka słowa itd .. aby tylko rozmydlić, przeciągnąć do absurdu i personalnie, z zaznaczeniem ego. Nadal przewrażliwiony
  3. 2 punkty
    ale to już ty podałeś w swoim wpisie. ja dodałem to czego nie było, po co miałem powtarzać? to jest tabelka, którą przekleiłem, nie wymyśliłem tego, za to ty przemilczałeś. (jak zwykle wyrtwek i nie masz się juz czego czepiać to czegos takiego haha)
  4. 1 punkt
    Tak, w moim odczuciu na 100% zależność tego jak obraz wygląda jest podyktowana tym, w jakiej jakości HBO wrzuciło materiał. U mnie generalnie w materiałach, które w teorii są w 4K na HBO nie mam praktycznie żadnych artefaktów, czy to z posteryzacją w ciemnych scenach, czy z zielono/żółtą poświatą jak w przypadku użytkownika @santo144 . Ale zgodzę się z Tobą w pełni, że tryb DV na HBO jest skopany(albo samo LG może też mieć z tym problem), gdyż w trybie Kino o ile balans bieli jest idealny, to obraz jest zwyczajnie zbyt ciemny i okrojony, z kolei przy jaśniejszym trybie Kino Domowe kolory nie wyglądają do końca tak jak powinny. W naprawdę wielu testach oledów od LG ten temat był poruszany i działanie trybów DV było szeroko krytykowane, zwłaszcza w testach zamieszczanych na serwisie Geex. Ja osobiście z tego jak mój poprzedni Samsung zachowywał się w trybie HDR10+ byłem bardziej zadowolony niż robi to obecnie LG w DV, a hype jaki jest w internecie na Dolby Vision i to, jak bardzo ważne dla niektórych jest jego posiadanie w swoim sprzęcie jest ogromna i sam też spodziewałem się jakiejś rewolucji, tymczasem jest duże rozczarowanie. Być może dopiero przy sprzęcie potrafiącym zabłysnąć na 1000+ nitów widać różnicę, ale jeżeli tak faktycznie jest, to tym bardziej podniecanie się obsługą DV w budżetowych TCL i Hisense jest jakimś absurdem 😆 Co do kwestii zafarbu, to przyznaję się bez bicia, głównie chodziło mi o jednorodność matrycy, kątach widzenia i ogólnie większej powtarzalności obrazu względem oledów wrgb, różowego koloru jak pierwsze testy pokazują faktycznie nie jest tak łatwo się wyzbyć I jeszcze pozwolę sobie na kolejne wnioski po dalszej zabawie z ustawieniami, tym razem na konsoli Xbox One S. Obejrzałem wczoraj materiał od Vincenta tłumaczącego poszczególne ustawienia obrazu na Xboxie i jak ewentualnie odbija się to na dalszym przetwarzaniu obrazu. Zainspirowany jego wnioskami odpaliłem wczoraj konsolę, uaktywniłem ukryte menu z pilota pokazujące dane na temat rozdzielczości, odświeżania, chromy i ilości bitów i mam następujące obserwacje: -Po wybraniu trybu 12 bit, B1 normalnie współpracuje z tym trybem i bez problemu wyświetla obraz w 4K/60, 12bit RGB -Na tym trybie po przejściu do aplikacji HBO na Xboxie, obraz wyświetla się w 12 bitach, ale w chromie 4:2:0, to samo po wybraniu 10 bit -Z uwagi na chromę 4:2:0, zarówno przy 12 jak i 10 bitach w aplikacji HBO widać wyraźnie posteryzację już w trakcie samego menu i statycznych obrazów(wczoraj testowałem ustawienia przy filmie Skyfall z powodu zachwytów użytkownika @afflux i na grafice filmu przed jego włączeniem jest białe tło przechodzące w szary kolor i tam bardzo wyraźnie było widać u mnie tzw color banding) -Dopiero po przejściu na ustawienia 8 bitowego obrazu i wybraniu przestrzeni kolorów ze standardowego na PC RGB wymusiłem na apce HBO wyświetlanie obrazu w pełnej chromie 4:4:4 -W tym właśnie trybie momentalnie zniknął problem z bandingiem na grafice przed uruchomieniem filmu Skyfall. Ponadto wrażenia w trakcie oglądania filmu były wyraźnie lepsze, kolory były nieporównywalnie żywsze(gwoli ściłości, przez cały czas testowałem ustawienia z pozycji konsoli na presecie Filmmaker), oraz mogłem zaobserwować takie odcienie, których zwyczajnie wcześniej nie było. Byłem naprawdę w szoku jak duża różnica w obrazie jest pomiędzy trybem limited rgb a full rgb . -Niestety kleksowanie w ciemnych scenach dalej występuje bez znaczenia, czy HBO wyświetla obraz w chromie 4:2:0, czy pełnym rgb. Sam początek filmu Skyfall wyglądał u mnie jak dotąd najgorzej ze wszystkich testowanych materiałów, czarne placki wszędzie dookoła, ale jak tylko zaczęła się akcja w pełnym świetle, to obraz momentalnie odżył i zrobił się turbo ostry i bogaty w szczegóły, tak więc nie ma mowy o bardzo niskiej jakości materiału źródłowego, tutaj jest ewidentnie problem z wąskim gardłem w elektronice mojego B1... -Nauczony już swoimi wnioskami postanowiłem porównać ten sam materiał z wbudowaną aplikacją HBO na webos i tutaj naturalnie nie miałem jak podejrzeć szczegółowych informacji o obrazie gdyż ukryte menu działa tylko na źródle HDMI. W każdym razie posteryzacja na wbudowanej apce jest nieporównywalnie większa niż na tej z konsoli jak już udało mi się wymusić na niej pełną chromę i żadne ustawienia z pozycji telewizora nie są w stanie tego zmienić, zresztą nie wszystkie są też dostępne(są wyszarzone jak np. "poziom czerni"). To samo tyczy się nasycenia i palety kolorów, jest ich zwyczajnie mniej i są mniej nasycone. -Na sam koniec sprawdziłem jak to wygląda w trakcie filmu odtwarzanego na BR na konsoli. Do testów posłużył pierwszy Blade Runner w wersji Final Cut w rozdzielczości 1080p, naturalnie na Blu Ray. Zaraz na wstępie zauważyłem, że aplikacja odtwarzacza ignoruje niemalże kompletnie moje wcześniejesze preferencje co do ustawień i film został odtworzony w upscalowanej rozdzielczości 4K/24hz, 10 bit przy YCbCr444 przy czym telewizor zawęził przestrzeń kolorów do 16-235(wybierając w trakcie seansu błędnie nazwany "poziom czerni" na pełen, cały obraz był nieprawidłowo rozjaśniony wraz z czarnymi poziomymi pasami). No i niestety w paru scenach był widoczny lekki banding jak i kleksowanie przy czarnych i bardzo ciemnych odcieniach. Zwiększenie poziomu "płynnej gradacji" nieco pomogło, ale kosztem utraty detali w obrazie, tak więc deal dość średni bym powiedział. -Niestety nie dysponuję żadnym krążkiem BR w UHD, ale po raz kolejny potwierdza się u mnie w praktyce to, że w trakcie skalowania 720p i 1080p do 4K coś po drodze w moim egzemplarzu dzieje się złego i otrzymuję w efekcie niechciane artefakty. Wybaczie za nieco chaotyczny i niespójny wywód, ale ja już naprawdę powoli opadam z sił
  5. 1 punkt
    Oooooo … mój stary fanboj powrocił. Dalej trzyma formę. . W test „uwierzę” jak go zrobi Koper. Chyba nie doczytałeś. Manipulacji Samsungiem bylo przez ostatnie 20 lat mnóstwo, a internet to bajeczki dla grzecznych dzieci.
  6. 1 punkt
    tak, tak, już także Vincent Teoh to wyraźnie zaznaczył w swojej mini-recenzji. Nie wyobrażam sobie, aby tutejszy tester nie ! (Liczymy na Ciebie, Drogi Macieju 😜 )To na pewno jest problem i miejmy nadzieję, ze nie problem samej technologii jako takiej (przy A95k powinno się wyjaśnić już na stówę...) Wiadomo, że Samsung zawsze lubił podbijać PQ EOTF np na qledach i prawdopodobnie nadal lubi po prostu... Podejrzewam, że niuanse w podbijaniu jasności i kolorów nie zdyskwalifikują mocnych stron nowych paneli qdoled i że możliwości co do pełniejszych realniejszych kolorów są i tak faktem kontrowersyjna ta powłoka ekranowa... niby trochę wytłumia efekt lustra, za to czerń absorpcyjna już nie jest oledową czernią przy nawet minimalnym świetle i teraz jeszcze tym bardziej trzeba będzie się zabunkrować w istnej ciemnicy, aby docenić walory tego q-ndelka 😬 do tego znów ten wyraźny "tint". Podają kilka zdjęć porównawczych do powłoki na LG G2. Na fotce nr 5 widać, jak odbicia są mniejsze na QS95, ale jednocześnie obraz np niebo jest mniej wyraźne, w jasnych warunkach. Wiadomo, że wielu ludziom mało przeszkadza zarówno jedna opcja jak i druga, ale ja po cichu liczyłem na jakąś jednoznaczną ewidentną poprawę, a tu niestety można wyczytać, że : "Due to the lack of a polarizer, if you're in a room with any ambient lighting, the TV has a pink tint to it even when it's off. Bright lights are still distracting in a bright room, but it cuts the mirror effect slightly better than the LG G2 OLED. On the other hand, blacks look much better on the G2 when you're in a room with any ambient light." i szczególnie to: With any display, deep blacks are mainly noticeable if you're in a dark room, but it's even more important with this TV. Since it lacks a polarizing filter, blacks appear raised and the TV has a slight pink tint to it if there's even a bit of light in your room. To enjoy this TV to the fullest, you really need to be in a perfectly dark room. b
  7. 0 punktów
    Pan pmcomp jak zwykle nie ma fachowych argumentów jak ktoś próbuje wejść w dyskusję na wyższym poziomie ale jak zwykle dowiedzieliśmy się jaki ma sprzęt i na co go stać oraz jaki mu nie wejdzie lub wejdzie telewizor. I jak zawsze czeka na test innych albo na test "swoimi oczkami". Tylko po co skoro nie umiesz panie przeczytać testu na rtings, który jasno pokazuje, że mamy coś co znacznie wykracza poza telewizory na matrycach lg? Niekompromituj się już wstawianiem jakiś filmików bo i tak nie odciągniesz uwagi, że generalnie nie znasz się na telewizorach od strony pomiarów. Coś tam wiesz bo sobie nakupiłeś w życiu trochę rzeczy ale to wszystko.
  8. 0 punktów
    W moim wieku do jałówek zbliżam się statycznym krokiem. Nie mam i nie miałem nigdy B6, sorry. Przynajmniej wszyscy mogą się dowiedzieć, w przeciwieństwie do ciebie (pochwal się, pośmiejemy się razem), co mam na codzień i na czym testuję materiały i sprzęt audio/video. W przeciwieństwie do ciebie, który umiesz znakomicie czytać i przepisywać internet, co widać i dziś. I może w wersji krótkiej, może lepiej dotrze : 83" mi nie wejdzie, od tego mam projektor. Czekam na nowe wyzwania w calarzu 77 .
  9. 0 punktów
    Masz rację. Gdybyś miał jeszcze ZAWSZE taka pisarską wenę byłoby lepiej. Do finalnych wniosków dojdę gdy samodzielnie na własne oczka zobaczę wszystkie trzy TV w akcji obok siebie (Samsung, SONY, LG). Tym bardziej, że QD-OLED nie istnieje jeszcze w calarzu powyżej 65 i ... o czym wszyscy zapomnieli w wersji 8K . Dlatego z mojego punktu widzenia i siedzenia dyskusja wydaje się być dzisiaj czysto akademicka.
  10. 0 punktów
    Po prostu twój post wygląda na manipulację tylko tymi parametrami, którymi chcesz coś udowodnić ... i tyle.
  11. 0 punktów
    Hit opowiadający historię Richarda Williamsa, ojca który wychował dwie niezwykle utalentowane tenisistki - Venus i Serenę - jest już dostępny online za pośrednictwem serwisu VoD Player! Jaka cena za dostęp?   Przeczytaj całość
Ten Ranking ustawiony jest na Warszawa/GMT+01:00


×
×
  • Dodaj nową pozycję...