CYTAT
Po D-Sub też raz sprawdzałem i też chdziło OK.
- u mnie nie . panel jest spory także widać jak są piksele "rozdmuchane" ...
CYTAT
Z Nbox'em faktycznie robi mały overscan ale w przypadku TV to mi nie przeszkadza , zwłaszcza że jakoś skalować musi niezależnie od tego co mu się poda (720 lub 1080)
- no pewnie, że musi, ale mój robi to beznadziejnie źle . Logo filmbox HD na przykład "dotyka" krawędzi ekranu ...
CYTAT
Tak jak ci napisał Radzique w przypadku kompa wiele zależy od samej karty graficznej i sterowników.
- stary .. pracuję w grafice od lat . LCDeków miałem dziesiątki a teraz codziennie używam gdzieś 7 sztuk paneli. Pierwszy kupiłem w 2003 roku chyba i wcześniej NIC tak nie przeskalowywało ... Ewentualnie można było takie skalowanie włączyć/wyłączyć .
Mam świeże sterowniki do domowego kompa gdzie siedzi radeon, ale tu nie chodzi o sterownik tylko o sprzęt .
CYTAT
pomimo napisania przez ciebie 4 postów w tym wątku wiemy tylko jaki masz TV i że ci się nie podoba sposób jego działania.
nie .
Napisałem, że źle skaluje . Za bardzo rozciąga obraz, a jak się z kompa puści sygnał 1360x768 to dalej skaluje :/
Generalnie telewizor skaluje wszystko co dostaje i robi to źle - rozciąga za bardzo ... nie da sie trafić NIGDY w rozdzielczość tak aby pokazał 1:1 .
CYTAT
No chyba że ci chodzi tylko o to żeby sobie ponarzekać na LG.
- proszecie .
Tanie toto jak barszcz
[beeep], prosty i szybko działający pilot
Szybkie menu
Sterowany z pilota wylot audio i "wyłączalne" głośniki dają możliwość podłączenia zawodowego wzmacniacza słuchawkowego na którym często oglądam .
5 milisekundowa matryca - podstawa . Chyba każdy wie na tym forum o co chodzi z tymi filmowymi 24 klatkami na sekundę i z odświeżaniem 5ms ...?
Mozna go tak ustawić jak dobry rzutnik - lubię taki "kinowy" efekt ... Generalnie jak ogladamy film w nocy to można zapomnieć, że to syfrowy panel eLCD .
Sam telewizor jest lepszy niz myślałem .